2.

332 25 11
                                    

       Všetci sa napchávali poslednýkrát tými splaškami zo školskej jedálne, zatiaľ čo som ja s Miou a Samuelom jedli mnou donesené toasty. Už stačí pretrpieť len jednu hodinu s našim profákom a ideme domov.

       Samuel povedal vtip a Mia sa smiechom a toastom skoro zadusila. V tom momente ku mne doľahol známy hlas. Otočila som sa tým smerom a zaostrila na mne známu osobu... Keith.

       Keith bola moja a Miina najlepšia kamarátka. Boli sme nerozlučné kým sa medzi nás nezamiešala Olívia. Vzala Keith pod ,ochrané, krídla. A za týždeň z milej a vtipnej Keith sa stala namyslená princeznička školy číslo 2.

       ,,Nie.... vážne Jack. Ha-ha-ha!"

,,Fakt ti to povedal?"

,,Áno.... ale to nevadí."

       Neverila som vlastným očiam.

,,Keith sa na mňa usmiala a zakývala mi?" zodvihol sa mi žalúdok.

,,Tamtá???" Mia mi asi neverila, no keď sa pozrela smerom kde Keith sedela, zaregistrovala jemný úsmev venovaný jej osobe.

,,Nepôjdeme?" opýtal sa Samuel a pozrel na Miu.

,,Počkaj. Na dnešok má Viva ževraj niečo extra."

,,Jo to mám." postavila som sa a zamierila k stolu kde sedela Keith a Jack.

       Keď si ma Keith všimla usmiala sa no keď si uvedomila že idem k nim, stuhla. Krok po kroku som sa približovala k ich stolu a stále dookola si opakovala čo chcem povedať. Zahliadla som Olíviu ako sa vybrala rovno od dverí tým smerom čo ja, ale mne už chýbal len krok a...

       ,,Jack!"

,,Ahoj... Vivien?"

,,Áno. Tak ma napadlo... kedy pôjdeme to toho kina?"

       Keith ostala prekvapená a s ňou aj Jack.

       ,,Čo?"

,,Minule... pamätáš? Pýtal si sa ma či pôjdeme do kina."

,,Nie nepamätám."

,,Aha..."

      To už sa k nám predrala Olívia a tvárila sa naštvane a nechápavo zároveň. Vedela som že jej to Keith povie a Jack bude mať u Olívie menší problém. Nemala by som mu to robiť, ale musím mu vrátiť to ako ma na koncoročnom výlete strčil do fontány pod hotelom kde sme bývali.

       S Jackom sme sa takto štvali už veľmi dlho. Nevadilo to mne a ani jemu. Len Olívii. Jack síce chodil s Olíviou, no bol v pohode. Len zaklopal na nesprávne dvere a tie mu boli otvorené.

       Vybrala som sa smerom k Mii ktorá mi tlieskala. Samuel sa držal za brucho a div sa po zemi neváľal od smiechu.

❤❤❤

       ,,Ako to myslíš že párty nebude?"

,,Párty bude. Ale nie u mňa doma."

,,A kde?"

,,Pozri Viva. O dve dni budem mať 18. Takže som si mohla vybrať čo chcem a..."

,,A?"

,,Vybrala som si letenku a vstupenku na koncert BAM."

      BAM. Hudobná skupina Bars & Melody. Dvaja chalani čo úžasne spievajú aj vyzerajú. Začala som ich s Miou počúvať chvíľu po tom ako dostali ,Zlatý buzzer, od Simona Cowell.

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now