9.

231 19 9
                                    

       ,,Leo!" Mia začala od radosti výskať a hodila sa Leondremu okolo krku. Musela som sa pousmiať nad tým ako musí byť Mia asi šťastná. Predstavovala som si to ako výbuch sopky.

,,Ahoj. Ty si..."

,,Mia." usmiala sa a podala mu ruku.

,,Krásne meno. A ty?"

,,Vivien." usmiala sa aj ja a tiež mu podala ruku.

,,Ste odtiaľto?" zdvorilo sa spýtal Leondre.

,,Nie. My sme z Freemontu. Z Californie." povedala Mia a typla som si že už nevnímala ani tú osu čo jej lietala okolo hlavy. Niečo sa mnou zašušťalo a ja som znervóznela. Snažila som sa vnímať každý zvuk, pohyb a všetko čo sa dalo.

,,Čo tu vlastne robíš Leo?"

,,Noo... Vieš. Keď som ťa uvidel spomenul som si na to fotenie na ulici a aj to že si bola na koncerte."

,,Vážne si si na mňa spomenul?"

,, Jasné. Nemal by som?" usmial sa a bez mihnutia oka na ňu pozrel. Vyzerali zlatučko. Najradšej by som sa ale od hanby prepadla. Pripadala som si ako tretie koleso u voza. Zaujímalo ma či je Charlie poblízku a či nás vidí. Ak áno určite sa na mne smial. Cítila som sa blbo. Po chvíli premýšľania som si uvedomila že Mia a Leondre sú preč. Neverila som že odišla a ani mi nepovedala kam.

,,Ahoj." ozval sa spoza mňa známy hlas z pesničiek z môjho mobilu, YouTube alebo z rádií. Telom mi prešli zimomriavky a srdce mi bilo tak veľmi až som sa bála že skolabuje. Pomaly som sa otočila za hlasom.

,,Ahoj..." hlesla som tak po tichu, až som si myslela že to nepočul. Prisadol si ku mne a pozrel sa na mňa.

,,Nevidela si Lea?"

,,Videla..."

,,A kde je?"

,,Zmizol s mojou kamoškou."

,,Počkaaaj! Ty si to dievča čo má v mobile kopu LEN mojich fotiek." usmial sa. Nevidela som ho kôly sklonenej hlave no vedela som to.

,,Nooo... Možno."

,,Možno? Určite! Dobre si ťa pamätám. A ani si mi neodpovedala na moju otázku. Vieš tu že koľko máš mojich fotiek v mobile." znova sa usmial. Zdvihla som hlavu a pozrela sa mu do očí. Videla som v nich búrku. Búrku na mori plnú nádeje, strachu, bolesti no bolo tam aj šťastie.

,,1486 fotiek a 545 videí."

,,Zle som ťa počul. Koľko?" už sa usmieval ako blázon a pozeral na mňa ako na väčšieho blázna.

,,1486 fotiek a 545 videí teba a Lea. A z 1486 fotiek je asi 643 Leových."

,,Páni... Ty si iná BaMbinos." stále sa smejúc odvrátil zrak a zahľadel sa niekam do diaľky. Neprestávala som naňho pozerať. Tak veľmi som mu chcela povedať že sa mi páči a pobozkať ho až som sa bála že to urobím. Vnímala som každý jeho pohyb, nádych či výdych. Otočil sa ku mne a začal sa smiať.

,,Obzerala si si ma?"

,,Čo? Ja? Nie...!" bolo mi trápne že si to všimol. A kto by nie? Čumela som naňho a ani som nemrkla. Pozrela som sa inam aby si nevšimol aj to ako sa mi do líc začala nahŕnať krv.

,Prečo nejde hľadať Lea? Prečo tu sedí?, nenávidím svoju myseľ. Prečo sa to pýtaš sama seba keď to nevieš? Logika...

,,Ako dlho tu budete?"

,,Tu?" pozrela som naňho a zdvihla obočie snáď až do vlasov. ,,Ako vieš že tu nebývam?"

,,Lebo nie som hluchý. Ale ty asi áno. Ako to že Sisi nevšimla že Leo a tvoja kamoška odišli?"

,,Moja kamoška má meno. Volá sa Mia aby si vedel a bola som zamyslená. A keď som zamyslená tak,..."

,,Dobre. Chápem. Nemusíš zvyšovať hlas." to ma dostalo. Ja som vybuchla? Preboha! Veď ja som tá kľudná pohoďáčka.

Pozrela som sa na neho celá červená. ,,Prepáč."

,,V pohode. To bude z toho že si unavená."

,,Ako..?"

,,Vidno to na tebe."

,,Aha."

,,Tam je Leo aj tvoja kamoška.... Mia. Tak zatiaľ." postavil sa z lavičky a zamieril k Leovy. Mia sa vybrala ku mne a cestou sa s Charliem pozdravila. Obaja zmizli sa rohom keď si ku mne Mia sadala. Bola celá rozhorúčená. To teplo z nej priam blčalo.

,,Tak? Ako?"

,,Hm?"

,,Ale prestaň. Veď si ako radiátor. Takže?"

,,Nič."

,,No určite. Hovor."

,,Leo ma vzal za ruku!"

,,Čo????"

,,Ale nie ako že sme spolu chodili chytený za ručičky. Len ma chytil a potiahol ma smerom k jednému pánovi čo hral na gitare. Bolo to také zlaté." usmiala som sa. Bola totálne mimo. Objala som ju a povedala: ,,Mám ťa rada."

💋💋💋

       Woooooow. Po sto rokoch nová časť! Dúfam že sa páčila. Napíše to komentu. Každý votes poteší... ❤❤❤

MY LOVE ✓Where stories live. Discover now