Mi Rae P.O.V
Aku berbaring di atas katil dan hanya memerhati kipas.. ouhh penat nya badan aku sehari aku berlegar-legar di sekolah itu.. bertanya khabar kepada guru-guru aku.. ouh ye aku tau korg pikir ape? Aku baikkan? Hhahahahha..
Aku mengecaj telefon aku di songket bersebelahan meja belajar aku.. dan aku segera mandi.. selesai mandi aku turun ke bawah pergi ke taman sambil membawa diary aku.. akj duduk di buaian dan menulis sedikit-sebanyak kisah aku di dalam diary aku..Aku bangun dan meletakkan buku aku di buaian tadi.. lalu aku bergerak menghampiri sangkar kucing aku.. yang berada di sebuah kawasan khas untuk haiwan perliharaan keluarga aku.. ya.. sememangnya keluarga aku sukakan haiwan.. di situ terdapat Kucing,Arnab,Anjing,Burung dan kolam aku juga terdapat ikan koi di dalamnya..
"Boy.. boboy.. meow.." aku memanggil-manggil kucing aku dri luar sangkar..
Aku bergerak ke sangkar sebelah pula terdapat seekor kucing betina bersama dua ekor anaknya..Kemudian aku pergi ke sangkar last sekali di situ terdapat anjing comel aku bernama Joeyy! Aku mengelus-ngelus bulu lembutnya.. dan aku bangun lalu aku dapat merasakan titisan hujan jatuh ke pipi dan juga tangan aku.
Aku segera mengambil buku aku dan berlari anak masuk ke dalam rumah.. sebaik sahaja aku masuk.. hujan turun dengan selebat-lebatnya.. aku pun segera naik ke bilik aku semula dan mengambil telefon aku yang aku caj lalu turun ke bawah semula.
Aku duduk di sofa yang terdapat di ruang tamu dan.. membuka aplikasi instagram.. dan tiba-tiba aku nampak satu nama pengguna instagram ini berada pada senarai nama orang yang menyukai gmbr Nam Joon atau secara senang list username yang like gmbr Nam Joon.
Aku menekan username dia dan melihat-lihat feed dia.. uuu Germany.. boleh tahan.. ouh ni ayah dia.. ahh.. followlah.. aku pun menekan perkataaa follow yang tertera di skrin telefon aku...Aku menekan tempat untuk menghantar mesej melalui instagram iaitu dm. Aku segera menaip sesuatu dan menghantarnya.
Hi
Betul ke ko nk jadi AJK library
Hi
Tak jadi lah..
Asal?
Ouh appa aku tak kasi..
Siyes ah?
Dia kata buat ape nak
berkhidmat untuk buku..
Aik? Ade ke org ckp cm tu?
Ko yg pndai2 kan?
Hahahahaha haah..
Btw mana ko jumpa acc aq..
Ouh kat likes Nam Joon
Ouh.. nak aku followback ker?
Ikut ko lah.. aku tak kesah
Aku followback eh?
Ok..
Aku tanya dulu sebab takut
ko marah...
Marah? Why?
Mana lah tau ko x nk
followback...
Ade eh org yg x nk?
Entahlah.. aku tunggu ko tak
mintak.. so aku tanya lah..
Ouh haha kkk
Hhehehe paham pun..
ermm weh.. susah ah dm..
Kan bnyk guna data..
Tau pun..
Hahahaha
Ermm ko ade wasap?
Ouh ade.
08**************
Ouh ok.. bye!
Ouh ok bye!Yes!!! Dah dapat no.fon dia yes!! Aku segera save no nya di contact ermm nak letak ape eh?
Tae Hyung❤️
Tae-Tae💕
Ishh jgn lah kang org tengok kang..
Aku pun meletak kan nama
K.Tae Hyung
Ermmm okokok...Aku membuka aplikasi whatsapp dan melihat profile picture nya.. alah.. gambar kereta.. erghh org lain kali letak lah muka ko.. ishh muka hensem-hensem tapi letak gmbr kereta.. huhh.. aku melihat dia tak online emm x pk lah.. aku menutup telefon aku.. dan meletakkan di tepi aku.. rasa bosan mula menyelubungi aku.. akhirnya aku terlelap..
YOU ARE READING
Forget Me
FanfictionSeorang budak perempuan yang mempunyai kehidupan yg bahagia pada mulanya tetapi kebahagiannya hilang begitu sahaja apabila pelbagai konflik dalam hidup nya muncul.. dapatkan dia mengecapi kebahagiaan semula di dalam hidup nya... "Aq x hadap pun dia...