Keesokan Harinya Dalam Library
"Nice doh!"
"Cantik ah"
"Boek ah! Solute ah!"
Masing-masing berpuas hati dengan kerja-kerja menampal hiasan untuk dinding library.
"Hah teacher confirm bangga!" Yeri melompat keriangan.
"Elehhh sebab aku tolong ah cantik.. kalah tak pergh confirm hancur."
Suatu suara yang tak diingini menyapa mereka semua.
Jeon Jung Kook
"Ewahh ko! Aku yang panjat eh? Ko jangan nak suka-suka!" Mi Rae menegakkan kebenaran.
"Ye lah tapi aku tolong jugak en" Jung Kook masih lagi tak mahu kalah.
"Tolong ape? Tolong tengok?" Mi Rae menjelingnya sebaik sahaja habis berkata-kata.
"Ke tolong memekak? Tolong perasan?" Yeri menyambung ayat Mi Rae.
"Ermm boleh lah semua tu! Janji tolong!" Jung Kook senyum keriangan.
"Uhuk!Uhuk!Uhuk! Perasan gilerr" Mi Rae bergerak menjauhi mereka.
Yeri terus lari mendekatkan jaraknya dengan Mi Rae.
SKIP
Mi Rae P.O.V
Aku membantu Yeri membuat homework nya bertimbun-timbun! Penuh satu kaunter library nih! Haih!
Yeri pulak dah ajar 10 kali pun still tanya benda yang sama! Hadoi pening kepala otak aku tau tak! Haih tak pek lah Yeri Usaha Tangga Kejayaan! Fighting!
"Ni Mi Rae? Bawah dia kan selesaikan 5x ni cam mana?" Yeri menanyakan soalan lain pula.
Yes! Akhirnya dia paham soalan pertama!
"Macam yang kat atas tadi! Cara yang sama cuma kali ni ko kena bahagi 5 lah x tu kan ade 5 en..
Sedaya upaya aku menerang tapi Yeri cuma ...
"Uh Huh.."
Haiyo! Macam mana ini?
"Cer paham kan soalan betul-betul.." aku masih lagi berusaha untuk budak Yeri sorg nih!
Yeri membaca soalan berulang-ulang kali.
Krekkk
Pintu library dibuka dan terpacul lah muka...
Kim...
Kim..
Kim Nam Joon!
Korang pikir ape hah?
Ouh ye lah aku nak tanya something dekat Nam Joon!
"Yeri ko tgok jalan kira banyak-banyak kali bandingkan dengan soalan ok? Aku nak gi jumpa Nam Joon kejap!" Aku segera bangun dari dudukku dan terus ke belakang library.
YOU ARE READING
Forget Me
FanfictionSeorang budak perempuan yang mempunyai kehidupan yg bahagia pada mulanya tetapi kebahagiannya hilang begitu sahaja apabila pelbagai konflik dalam hidup nya muncul.. dapatkan dia mengecapi kebahagiaan semula di dalam hidup nya... "Aq x hadap pun dia...