GECE ARZUSU PART-3

2.9K 47 0
                                    

'Tatlım,uyan.'

Kyungsoo'nun sesi Kai'nin kulaklarına doldu ve onu uykusundan uyandırdı.Yavaşça gözlerini açtı ve kırpıştırdı.Kollarını kaldırmaya gücü yoktu ama Kyungsoo'nun mesajını almıştı.

'Bebeğim,neler oluyor?'.Kai oturmaya çalıştı ama Kyungsoo onu ittirip at binermiş gibi üzerine çıktı.

'Bir saat içinde burada olurlar ve ben birazcık eğlenmek istiyorum.'Kyungsoo eğildi ve dudaklarını Kai'nin dudaklarına bastırdı.Kai öpücüğün karşısında erimişti.Kyungsoo kollarını sıkıca sardığında Kai söylendi.

'Tanrım!.Neden böylesin?.'Kyungsoo ona aldırmadı.Kai bu sabah onun alt tarafının ağrıyacağını biliyordu ama Kyungsoo pek acı çekiyormuş gibi görünmüyordu.

'Çünkü beni inanılmaz bir azgına çeviren birinin yanında uyanıyorum.'Kalçasını Kai'ye sürterken diğerinin çene çizgisi boyunca ıslak öpücükler bıraktı.Bu sabah acı içinde uyanması koca bir kabustu ama o yine buna aldırmamıştı.

Kayganlaştırıcıya uzandı ve avucunun içine döküp parmaklarını ovuşturdu.Girişine ilerlerken nefes nefese Kai'nin boynuna sokuldu.

Kai tekrar gergindi.Erkek arkadaşı kucağında kendini hazırlıyordu.Kyungsoo,kendini genişletmeye çalışırken Kai üzerindeki çarşafı itti.Soğuk hava penisine hücum etmişti.Erkek arkadaşı sert bir darbeyle üyesini okşadı.Onu içine aldı ve esmer olanın kulağına fısıldadı.

'Uçur beni.'

Kyungsoo dudağını ısırdı ve sızlandı.Kai'nin içinden çıkıp kendini aşağı çekip dudaklarını Kai'nin sertleşmiş üyesinin ucuna getirdi.Kai ile göz teması kurdu ve yavaş yavaş üyesinin ucundan sızan zevk suyunu yaladı.Kai derin bir inleme bıraktı.Bu ıslak gezinti ayak parmaklarının kıvrılmasına ve tırnak uçlarını Kyungsoo'nun sırtına batırmasıyla sonuçlanmıştı.

'Tanrım..'

Kyungsoo penisi bıraktı ve sürünerek Kai'ye ulaştı.Sıcak üyeyi dili yardımıyla kayganlaştırmıştı ve tekrar üzerine çıkıp aşağı-yukarı hareket etmeye başladı.Kai onu saçlarından yakaladı ve başını zevkle geriye attı.Ağır ritimde devam ederlerken Kai kendini yatağa bağlanmış şekilde buldu.Yumruklarını sıktı,sadece dün gece gibi ona dokunmak istiyordu.

Kai arkasına yaslandı ve Kyungsoo'yu izlemeye başladı.Kızaran penisi her iniş ve kalkışta zıplıyordu.Bu gerçekten de sarhoş edici bir manzaraydı.Kalçalarını yukarı kaldırıp Kyungsoo'ya eşlik etti.Şuan tek dileği ellerinin bağlı olmamasıydı.Eğer serbest olsaydı sevgilisi için her şeyi yapabilirdi.Kyungsoo ritmi tutturduğunda Kai inledi.Ellerini sevgilisinin pembeleşen meme uçlarında olduğunu düşündü,bu üyesinin daha da sertleşmesine yol açmıştı.Kalçalarını daha istekli kaldırdı,Kyungsoo inledi ve minik ellerini Kai'nin göğsüne bastırdı.Kalın üyenin içinde tekrar zıplarken uygun noktayı buldu ve çığlık attı.Eğilip Kai'nin kulağına fısıldadı.

'Lanet olsun Kai,beni daha sert becer.'

Kai inledi.'Çöz beni..'.

Kyungsoo sertleşmiş üyenin üzerinde yumuşak kalçalarını kaydırdı.İpek kravata uzandı ama durup gülümsedi.Şimdi Kai onun inanılmaz güzellikteki kalçalarına bakıyordu.Kyungsoo pozisyonu değiştirip tekrar üyenin üzerine oturdu.Nefes nefese omzunun üzerinden geriye baktı ve dudaklarını ısırdı.Kai hala bağlı ellerini zorluyordu.Dudaklarını nefes alıp vermek için ayırdı ve göğsüne doğru inledi.

'Kyung-lanet.'

Kyungsoo'nun sıkı deliği onu deliye döndürürken beyaz tenli çocuk başını arkaya attı ve bağırdı.

'Evet!.Evet!.Oh-Kai'

Çarşafa ve yatağa fışkıran meni Kai'yi hızlandırmıştı.Kyungsoo,Kai'nin de boşalması için iniş ve çıkışlara devam ederken Kai mırıldandı.'Mmm..'

Doruğa yaklaştığında Kai inledi,Kyungsoo ipleri çözdüğü zaman rahat bir nefes aldı.Ellerini erkek arkadaşının uyluk kemiğine yerleştirdi.

'Dön.'

Yüzü Kai'nin göğsünü bulana kadar Kyungsoo yatağın içinde yuvarlandı.Bir süre sonra kendilerini uzun zamandır yapmadıkları pozisyonda buldular.Kai kalçalarını sertçe hareket ettirirken Kyungsoo'nun bacaklarını omzuna aldı.Alttaki çocuğun boğuk iniltileri Kai'ye iyi iş yaptığını anlamasına yardımcı olmuştu.Kai daha da derine inince Kyungsoo kalçasında bir spazm hissetti.

'Kahretsin.'Kai tekrar içine girdiğinde bağırdı.Kollarını onun etrafına sarıp titreyen bedenini Kai'ye bastırdı.Kapı çaldı ama Kyungsoo,Kai'nin tohumlarını ağzına kadar doldurmak istiyordu bu yüzden duymamazlıktan geldi.Kai gelene kadar bekledi,beklenti kısa süre içinde gerçekleşmişti.

Kai kulağına eğildi ve tembel bir şekilde yaladı.Kyungsoo'nun boynuna doğru ısırıklar bırakırken fısıldadı.

'Bebeğim,kapıya cevap vermeyecek misin?'.Kai yavaşça aletini Kyungsoo'nun içinden çıkardı ve yanına yattı.Kyungsoo ayağa kalktı ve bacağından akan meniyi temizlemek için paytak paytak yürüyüp banyoya girdi.Kapı ziline,vurmalar ve bağırışlarda eklenmişti.Kyungsoo işini bitirip banyodan çıktı.Üzerine bir şeyler giydi.Kai iç geçirdiğinde yönünü değiştirip kapıya ilerledi.Kai banyoya girmişti ve saniyeler sonra kısa olanda onun yanındaydı.

'Salonda oturuyorlar ve bize temizlenmemiz için 5 dakika verdiler.'.Kyungsoo homurdandı.

'Ben iyiyim,sen kendine dikkat et,ilk önce onlarla konuşmalıyım.'Duşunu hızlıca alıp çıkmak üzereydi ki Kai onun kolunu kavrayıp kendisine çekti.İyi olduğunu gösterir gibi uzunca öptü onu.Havluyu küçük bedenin omuzlarına sardı ve yıkanmaya devam etti.Kyungsoo,acele edip Chanyeol ve Baekhyun'u daha fazla bekletmemeye karar verdi.

One shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin