GECE ARZUSU PART-2

3.8K 64 0
                                    

Smut *-*

Pov Film:Başkası tarafından çekilen seks kasedi.

Kyungsoo, duşta birinin olduğunu duyunca sırttı.Çantayı açtı ve yeni kamerasını sehpanın üzerine koydu.Telefonunu çıkardı ve bu iş için kimin mükemmel olacağını bulmaya çalıştı.Eğer birisi onları kayıt altına alırsa serbestçe hareket ve çekim alanı olacağından daha rahat olacaklarına inanıyordu.İkisinin de elleri boş olacak ve birbirlerine daha fazla dokunabileceklerdi.Ama gelecek kişi onların seks kasedi yaptığını öğrenecekti bu yüzden güvenebileceği biri olmalıydı.Ne olursa olsun bu kamerayı bir yere koyup görüş alanının dışına çıkmamaktan daha iyi bir fikirdi.Ayrıca Kai ekranda herzaman kendini görmek istemişti.Kyungsoo'da daha sonra bu *pov filmleri izleyebilecekti.İşte tamamdı ,kaydı başlattı.

'Bugün Cumartesi,23 Mart.Kai duşta ve ben ona sürpriz yapmak üzereyim.'

Kai suyu kapattığında diğeri içeri girdi.Elinde tuttuğu kamerayı Kai'nin vücuduna odakladı.

'O ıslak olduğu zaman daha seksi,öyle değil mi?.'

'Kiminle konuşuyorsun?'Kai güldü ve Kyungsoo onun kasıklarına doğru zoomladı.

'Bunu izleyecek olan gelecekteki halimizle konuşuyorum.'Kyungsoo cevap verdi ve kamerayı kendine çevirdi.'Şuan böyle görünüyorum ama birkaç dakika içerisinde ...iyi bir şekilde beceriliyor olacağım.'Daha sonra kamerayı Kai'ye çevirdi.'O yorgun olacak.'

'Zaten öyleyim.Bu yüzden bunu sonra yapacağız.'Kai kamerayı aldı ve kapattı.'Bebeğim, bu kamera için ne kadar harcadın?'Kamerayı bıraktı ve iç çekti.Kyungsoo surat astı ve kamerayı hızlıca geri aldı.

'Onu aldım çünkü her ayrıntıyı görmek istiyorum.'Geriye döndü ve anlatmaya devam etti.'Kai şaka yapıyor,biz şimdi bunu yapacağız.'İleri atıldı ve öpmek için Kai'yi kendisine çekti.'Ya da yarın iş yerinde seni tekrar kızdırırım.'diye ekleyip geri çekildi.Kai gözleri kısıldı ve zorunlu olarak önündeki çocuğu takip ederek odasına girdi.

Karanlıktı,güneş biraz önce batmıştı.Bu yüzden gece görüşünü açtı Kyungsoo.Yatağım kenarına oturdu ve kamerayı Kai'ye uzattı.

'Tek bir noktadan çekmek istiyorsak,bunu sen tutacaksın.'

'Tüm zaman boyunca mı?.Ya iki elimi de kullanmak istiyorsam?'Kai kaşlarını çattı ve Kyungsoo'yu giysilerinden çekerek emin bir şekilde ele geçirdi.'Ve neden ışıkları açmıyoruz.O zaman seni daha iyi görebilirim.'Kyungsoo on baktı ve daha sonra dizlerinin üzerine çöktü.Kai'yi göbeğinin altından kalçalarına kadar öpmeye başladı.

Öpücüğün arasında'Çünkü..seni şimdi ..istiyorum'dedi inleyerek.Parmağını hafifçe emdi ve Kai'nin içine soktu.Başını kaldırdığında Kai'nin kameraya doğru gülümsediğini gördü.Bundan en az Kyungsoo kadar zevk alıyordu.İkiside daha sonra bunu izlemek isteyeceklerdi.Kyungsoo işine devam ederken kameraya bakmayı ihmal etmiyordu.Islak ağzı toplarına doğru kayarken Kai nefesini bıraktı.Ağzını tekrar Kai'nin penisine getirdi ve hepsini yuttu.Gözleri hala kameradaydı.Dilini Kai'nin üyesinin etrafında gezdirirken zevk suyu gelmeye başlamıştı.Kai oturduğu yerden bacaklarını diğerinin sırtına doladı.Kyungsoo yaptığı işe devam ederken Kai'nin bacaklarını ikiye ayırdı,bacağının iç kısmına ve kalçasına tırnaklarını hafifçe sürtüp kırmızı bir iz bıraktı.Kyungsoo elini kendi üyesine götürürken Kai onu durdurdu.

Daha koyu renkteki parmaklar sertleşmiş üyeyi kavradı ve okşamaya başladı.İkisine aynı anda inledi.Kai hızını arttırdığında Kyungsoo tekrar onu tamamen ağzına aldı.

Kai,Kyungsoo'yu ayağa kaldırdı ve yatağa yatırdı.Kamerayı Kyungsoo'ya verdi,elleri çoktan küçük olanın kıyafetlerini çıkarmaya başlamıştı.Vücudunu emip ısırmaya başladı.Uyluk kemiğinin üstünde daha fazla oyalandı.Burasının onun zayıf noktası olduğunu çok iyi biliyordu.Kyungsoo anlaşılmaz ifadelerle inlerken Kai onun üyesine doğru yol aldı.Kyungsoo ona doğru gülünce Kai ona dokunmaktan vazgeçti ve girişe yöneldi.

One shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin