TWO SHOT-SMUT
PART-1
Fikir ve smut kısmında bana yardım eden *o kendini biliyor*kişiye çooookkk teşekkürler
Luhan kapıdan içeri girip merdivenlerden yukarı çıkmaya başladığında duyduğu seslerle adımlarını yavaşlattı. Ev arkadaşı aynı zamanda yaklaşık bir yıldır sevgilisi olan çocuğun odasının önüne geldiğinde durdu. Sesler odanın içinden geliyordu.
"Ahh"
"Imhh"
Luhan duyduklarıyla pantolonunda bir hareketlilik hissetti. Sevgilisinin inlemeleri onun 'canavarını' harekete geçirmişti. Biraz sonra bir ses daha duydu.
"Ah Luhannn"Sesler devam ederken Luhan eliyle kapının soğuk kolundan tuttu ve yavaşça açtı.Sehun onu görünce avucundaki sertleşmiş üyeyi saklamaya çalıştı.Luhan yatağın üzerindeki geciktirici jeli ve kullanılmış peçeteleri gördü.Bunu saatlerce yaptığını anlamıştı.Sehun yanaklarının kızardığını hissetti.Luhan alt dudağını ısırdı ve içeriye girdi.
"Yardıma ihtiyacın var mı?"Luhan sırıtarak sordu,Sehun ona boş boş bakıp başını iki yana salladı.
"Dün gece barda tanıştığın kıza yardım edebilirsin,zevkle kabul edeceğini umuyorum."Luhan gözlerini devirdi.Dün gece ve bu sabah Luhan'ın barda bir kıza yakın davranması olay olmuş,sürekli bunun hakkında tartışmışlardı.
"Kaçıncı olduğunu unuttum ama yine de söylüyorum,o kızı bir saniye bile düşünmedim."
Sehun kıkırdadı.Elini penisinden çekti ve yatağın üzerindeki jeli aldı.
"Bu yalana inanmadığımı biliyorsun,Luhan."
Jeli penisinin üzerine sürdü ve alt dudağını ısırdı.
"Yardımına ihtiyacım yok."Sehun sert bir sesle konuştuğunda Luhan duraksadı.Onun kıskançlıklarından tamamen bıkmıştı.
"Adımı söyleyerek boşalma,yoksa dilini keserim."
"Sadece ağzımdan kaçtı,sana ve o sıkı deliğine muhtaç değilim.Elim bunun için var ve çok yardımcı oluyor."
"Erken bolaşıyorsun."Luhan kızgınlıkla söylendi.
"Penisin o kadar da kalın değil ."
"İnlemeni duymak istemiyorum."
"İnlememi duyacaksın ve o küçük canavarın rahat durmayacak."
"Elim bunun için var ve çok yardımcı oluyor,hatırladın mı?"
" Beni tekrar etme."
"Adımı bir daha söyleme."
"Söyleyeceğim,herkes senin altında inlediğimi sanacak."
"Seni altımda istiyorum çünkü."
"Ağzına boşalmak istiyorum."
"İyi.Çünkü seni tatmak istiyorum ."Luhan odadan çıktı ve sinirle kapıya vurdu.
"Kıçını tekmeleyeceğim Luhan,bunu sana ödeteceğim."Luhan kapıyı açtı ve kaşlarını çattı.
"Elini becermeye devam et,sana yardım etmeyeceğim."
"Sana ihtiyacım yok Luhannie."Kapıyı tekrar kapattı ve odasına gitti.Kendini yatağa attığında duyduğu tek ses hızla çarpan kalbiydi.Ah,tabi Sehun'un inlemelerini görmezden gelirsek.Luhan ayağa kalktı ve kapıya kadar yürüdü.Sonra aklındaki fikirden vazgeçti ve tekrar yatağa yattı.Kızla sadece konuşmuşlardı ve Luhan ona içki ısmarlamıştı.Sehun eve gidene kadar tavır yapmış,eve geldiklerinde ise tartışmayı başlatmıştı.İkiside kendi odalarında uyumuşlardı.Luhan tüm gece ondan özür dilemeyi düşünse bile gururu yüzünden Sehun'dan özür dilememişti.Üzerindeki kıyafetlerini çıkarıp açık mavi tonlarındaki pijamasını giydi.Saçlarını eliyle karıştırdı ve yatağa uzandı.