Bağırma Bana

2.8K 64 2
                                    

Yazar: AeCha 

Tür: Smut – Okumak istemeyen geçebilir.

Çift: HunHan

“Sehun! Sehun buraya gel!”

“Bırak beni!!”

Sehun yatak odasına doğru koştu ve kapıyı hızla çarptı. Luhan sinirden köpürüyordu. Masum yüzünün altında ki ‘Luhan’ı kimse görmek istemezdi. Biricik Sehun’u bile…

Luhan merdivenlerden çıkarken küfürler etti. O velet yine dinlemeden- anlamadan trip atmaya başlamıştı. Kris’le sadece şakalaşıyorlardı. Bir anda kanepeye yuvarlanmışlardı.

“Aç şu kapıyı!”

Luhan haykırdı. Kapıyı tekmeledi. 

“AÇ DEDİM ŞU LANET KAPIYI!”

“SİKTİR GİT BAŞKA BİR YERE!”

“SENİ PEZEVENK AÇ!!!!!”

Luhan kapıya omuzuyla vurmaya başlamıştı. Kapıyı tekmeliyordu ama o velet açmıyordu.

Luhan hızla merdivenlerden indi. Şöminenin yanında ki içki dolabını dökerek yere serpti. Aradığı ve bildiği en sert içkiyi alıp bir yudum aldı. Boğazı tamamen yanarken tükürdü. Sonra sövdü. *Tek bir işi bile beceremiyorum* İçkiden daha küçük bir yudum aldı. Boğazında ki lanet his ile içkiyi yere çarptı. 

Yeniden merdivenlere koştu. Sinirden gözünden yaşlar geliyordu.

“Luhan.. Elimi kestim! Kanıyor!!!”

Luhan bağırdıktan sonra kapı açıldı. Luhan kapının içine daldıktan sonra gözleri kızarmış çocuğun üstüne atladı.

“SENİ YALANCI PİÇ”

“SENİ SEVDİĞİMİ GÖRDÜĞÜN HALDE BANA BUNU YAPMA! KADIN GİBİ TRİP ATMAYI KES!”

“BIRAK BENİ!”

Luhan ısrarla onu yatağa itmeye çalışıyordu. Ama veledine iyi bakmıştı. Gücü yerindeydi (Maşşaaallaaah!!sdjhkasdhkad)

“Sehun sakin ol beni dinle”

“GÖRDÜM SENİ VE ONU GÖR-“

Luhan onun küçük üst dudağını derince hissedene kadar öptü. Filmlerde böyle olurdu. İki çift kavga ederken tutkulu bir öpüşme başlardı ve işler yoluna girerdi. Maalesef bu bir film değildi. Luhan yüzüne gelen yumuruk ile yere yapıştı.

“NE YAPIYORSUN SEN GÖT HERİF! BENİ ÖPEMEZSİN! SEN ONUN ÜZERİNDEYDİN!”

Luhan canın acısı üzerine Sehun’un öfkeli sesini duyunca hırıldadı. Kan beynine sıçramıştı. Artık ‘Luhan’ serbest kalmıştı. Gözleri kararan adam bir hışımla kalktı.

“BANA BAĞIRMA SENİ PEZEVENK!”

Luhan onun bileklerini kavradı. Sinirinden damarları genişlemişti. Burnundan soluyordu. Sehun onu ilk defa böyle görmüştü. Korkudan kıpırdayamadı. Sevgilisinin gözleri alev almış gibiydi.

“SENİ PEZEVENK! LANET OLASICA HALI KAYDI VE O GÖT HERİF ÜZERİME DÜŞTÜ. SENİ ALDATMIYORUM TAMAM MI?!!! KURUNTU YAPMAYI KES. SEN VARSIN. DÜNÜMDE DE LANET OLASI BUGÜNÜMDE DE GELECEĞİMDE DE SADECE SEN VARSIN. OH SEHUN’DAN BAŞKA BİR YARATIĞA KALKMIYOR ÖNÜM. SENİN LANET PENİSİN HARİÇ PENİS İSTEMİYORUM. İÇİME SADECE SENİN GİRMENE İZİN VERİYORUM. KALBİMİ ZATEN ALDIN GÖT HERİF.”

Luhan onu çoktan yatağa atmış üzerine çıkmıştı. Genç olanın dudağını sertçe öptü. Bacaklarını sinirle ayırdı.

“O KÜÇÜK ÜST DUDAĞINA BAKINCA BİLE BOŞALIR GİBİ OLUYORUM. İŞ YERİNDE FOTOĞRAFINA BAKIP BAKIP SIRITIYORUM DİYE BENİMLE DALGA GEÇİYORLAR! LANET OLSUN ! TİPİM YÜZÜNDEN BENİ HAFİF GÖRÜYORSUNUZ AMA BENDE BİR ERKEĞİM!”

One shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin