Gece Arzusu Part-5

2.9K 51 0
                                    

smut

Kyungsoo erkek arkadaşının kendi vücuduna uzanan ellerini izledi.Kai'nin penisinin üzerinde zıplarken,Baekhyun inlemelerini kontrol altında tuttu ve kamerayı tutan Chanyeol hala gülümsüyordu.Kyungsoo eğildi ve aç bir şekilde Kai'nin dudaklarına gömüldü.Dilleri Kai'nin ağzında bir araya geldi ve dilinin ucuyla diğerinin dudağını yaladı Kai.

Baekhyun,Kyungsoo'nun ensesinden sırtına kadar ıslak öpücükler bıraktı.Kyungsoo,Kai'nin içinde çıktı ve Baekhyun yavaşça önündeki deliğe girdi.Kyungsoo inledi ve sertleşmiş uzunluğunu Kai'nin pensine bastırdı.Baekhyun hala gergindi,kendini hızlandırıp ellerini Kyungsoo'nun omzuna koyup destek aldı.Kai,Kyungsoo'ya onu istediğini anlatan bir bakış attı ve Kyungsoo,Baekhyun'u es geçip sevgilisinin içine girdi.(Bol buldu kiminle yapacağını şaşırdı zavallım :D)

Chanyeol dudaklarını kemiriyordu.Kyungsoo'nun inlemeleri Baekhyun'u dayanılmaz hale getirmişti.Chanyeol erkek arkadaşına dokunulmasından hoşlanmamıştı ama bunun için iyi bir ödeme almıştı.Baekhyun dayanamayıp tekrar Kyungsoo'nun içine girdi.Tenlerden çıkan ses ve yüksek inlemeler odayı tamamen doldurmuştu.Ter Kai'nin yüzünden akıyordu,kalçalarından titreme dalgası geçti.

Baekhyun,Kyungsoo'nun içinden çıktı ve Kai onu ağzına almak için doğruldu.Kai boğazına kadar onu aldığında Baekhyun çığlık attı.Kai onu emmeye devam ederken Kyungsoo sadece onu izliyordu.Düşündüğünden daha fazlası gerçekleşiyordu,Kai dilinin ulaşamadığı yerlere eliyle dokundu ve okşadı.Arkasında keskin bir acı hissetti ve Kyungsoo'nun kıkırdadığını duydu.Hassas noktaya her vuruşta Kai daha da hızlanıyordu.Baekhyun patlayacakmış gibi hissetmekten kendini alamamıştı.

Kai Kyungsoo'nun başını tutup aşağıya çekti ve onu uzunca öptü.Kyungsoo Kai üste gelene kadar yatakta yuvarlandı ve girebilmesi için kalçasını ona çevirdi.Kai'ye baktığında terden ıslanmış saçlarını savurduğunu gördü.Kai ellerini onun boynuna doladı ve yavaş hareketlerle onu tekrar öptü.Diğer eliyle de Baekhyun'un katılması için ona işaret verdiğinde Kyungsoo gülümsedi.Kai kendini onun içine ittiğinde Kyungsoo derin bir nefes alıp ona sokuldu.

Kyungsoo daha önce bu kadar güzel bir manzara görmemişti.O doruğa yaklaşırken Baekhyun'a baktı.Kai terden sersemlemişti.Her ikisine Kyungsoo'nun üzerine doğru hareket ediyor ve inliyordu.Bu melodi bile Kyungsoo'yu feci şekilde uyarmıştı.Süreç boyunca Kai onu kendine çekti ve Baekhyun kendinden geçmiş bir halde onun içinde girmeye devam etti.Kyungsoo kalçasını daha da yukarıya kaldırdı böylelikle Kai'yi daha fazla hissedebilecekti.

Kai deliğe daha hızlı vurmaya başlayınca Baekhyun'da ritme uyup Kai'ye daha da sokuldu.

Üçüde zevkten dört köşe olmuştu.(Zavallı Chanyeol sen kamerayı tutmaya devam et)Kai kendisini onu doruğa çıkarırken Kyungsoo'nun kızarmış penisini yakaladı.Zevk ve acıdan mora dönmüş penisi sıkıca kavrayıp çekmeye başladı.Kyungsoo'nun elleri Kai'nin terli omzundaydı ve aldığı zevkle tırnaklarını pembeleşmiş deriye geçirdi.

Kai'nin bakışları Chanyeol'u buldu ve Chanyeol ona ters bir bakış attı.Aniden Chanyeol kıskandığını hissetti ve Kai'yi öpmeye başladı.Kai boşalmaya yaklaşırken Baekhyun yavaşladı,Chanyeol'un ona dokunuşu içini rahatlatmıştı.Sert aletini Kai'ye sokmaya devam etti.Baekhyun ve Kyungsoo organlarının üzerindeki sıvıyı hissedebiliyordu.Bu yapış yapış his Kyungsoo'nun derin bir sesle inlemesine neden oldu.Kai onu daha hızlı çekmeye başladı.Birkaç uzun dakikadan sonra Kyungsoo'nun kremsi tohumları Kai'nin karnındaydı.Kai'nin boşalmasını beklerdi ve Chanyeol'a baktı.

Kamerayı işaret ederken 'Üzerindeki her şeyi çıkar'dedi Kai'ye.

Kai onun içinden çıkıp Chanyeol'a yaklaştı.Kai onu yavaşça soyarken boynundan göğsüne kadar dil onu şaşırtmıştı.

'Baekhyun'uma dokunmaya nasıl cesaret edersin?'Chanyeol homurdanarak söyledi ve Kai'nin kıkırdağını yaladı.Kai dokunuşla tamamen şaşkına dönmüştü ama ıslak dil göğsünden aşağıya kayıyordu.Kıyafetler tamamen çıkınca Chanyeol onu kendisine çekti ve yavaşça öptü.Elleri Kai'nin deliğini çoktan bulmuştu.Kaygan deliğe parmaklarını sokarken Kai onun alt dudağını yaladı.Dokunuşları çok yumuşak ve etkileyiciydi,Baekhyun'un yerinde olsa her saniye Chanyeol'dan kendisini becermesini isterdi.Chanyeol,Kai'nin ağzına giden yolu buldu ve dilini emip ısırdı.Hızlıca bacaklarının üzerine çöktü ve Kai'nin kayganlaştırıcıya bulanmış penisini yaladı.Aklı sadece Kai'nin deliği ve sıcaklığındaydı.Oyunun nasıl oynandığını Baekhyun'a gösterir gibi Kai'nin üzerine çıktı.İlk başta yavaştı ama Kai'nin ahlaksız sözlerini duyunca hızlanmıştı.

Kai,Kyungsoo'nun elinde tuttuğu kameraya bakıp bacaklarını Chanyeol'a dolayıp tekrar ona bir şeyler fısıldadı.Chanyeol onu sertçe becerirken dakikalar sonra Kai göğsünün üzerine düştü.Kyungsoo kamerayı bırakıp yatağa tırmandı ve onu öptü.Elini daha yeni boşalmış üyenin üstüne koydu ve okşadı.Kai kulak tırmalayıcı bir sesle bağırdı.

'Seni seviyorum,Soo'

Tekrar sertleşmesi uzun sürmemişti Kyungsoo'yu tek hamlede altına altı ve onu deliye çeviren sıkı duvarların içine kendini itti.

Kyungsoo ve Kai çift olarak bu işi yaparken Baekhyun ,Chanyeol'u yakaladı ve altına aldı.Kai memnuniyetle gülümserken Chanyeol'un onu saniyeler içinde unutmasına şaşırmıştı.Kyungsoo doğruldu ve Kai'nin dudaklarına yöneldi ama Kai onu tek eliyle yatağa geri itti.

Baekhyun ve Kai birbirlerine önemsiz bir öpücük verdi.Sonra Baekhyun dilini Chanyeol'un deliğe soktu.Baekhyun,Kai'ye doğru bir daha hamle yaptı ama Chanyeol onu durdurdu.Baekhyun sinirle kendini Chanyeol'un içine soktu.

Onun çığlıklarını susturmak için küçük bir öpücük verdi.

Kyungsoo,Kai'nin altında kıvrandı.Kai geriye dönüp Baekhyun'a yaklaştı araya giren Chanyeol sırıttı.Kai yine ortada olacaktı.Kyungsoo ellerini Kai'nin göğüs uçlarında dolaştırdı.Chanyeol sertçe Kai'nin içine girdi ve kendi deliğinde Baekhyun'un parmakları vardı.Chanyeol ,Baekhyun'u hızlıca altına aldı ve sinsice sırıttı.Kyungsoo titrek bacaklarını unutup komidinin üzerinden kamerayı aldı ve havaya kaldırdı.Kyungsoo'nun içine giren Kai,Onun arkasında Chanyeol'un şişmiş dudaklarına yapışan Baekhyun ve üstte Chanyeol.Bu manzara asla unutulmazdı.Kai ,Baekhyun'un başını tuttu ve bir öpücük vermek için onu kendine çekti.

Chanyeol,Baekhyun'un uyluk kemiğini yakaladı ve dibe kadar kendini itti.Kyungsoo sertleşmiş iyesini Kai'nin göğsüne sürttü.Onu istiyordu.Kamerayı komidinin üzerine koydu ve Kai'yi kendine çekti.Baekhyun dengeyi sağlamak için hafifçe kıpırdanınca Chanyeol ona küfür etmişti.Birkaç girişten sonra Chanyeol ve Kai öpüşmek için birbirlerine yaklaştılar.Kyungsoo onların derin öpüşmesini izlerken gülümsedi.İpucu olarak Kyungsoo,Baekhyun'u çenesinden tutup dudaklarını birleştirdi.Kai ve Chanyeol onları arkasına alarak tekrar yatağa uzandılar.

Kendi şapır şupur seslerine karışan inlemelerle zirveye çıktılar.Kai ve Chanyeol yatağa Kyungsoo ve Baekhyun ise onların içine boşalmıştı.

Yorgun ve terli olarak yatağa çöktüler.Kai kamerayı aldı ve baktı.Tüm bu zaman boyunca kameranın kayıtta olmadığını fark etti.Bunu diğerlerine söylemeliydi.Ama sonra bu fikirden vazgeçti.Kyungsoo'yu öptü ve ıslak saçlarını geriye taradı.

'Bunu bir daha yapmalıyız,bebeğim.'

Kyungsoo tembel bir gülümsemeyle başını salladı.

Belki de bir dahaki kayıtta hepsini çekeriz.'

'Sen bunu biliyor muydun?'Kai şok içinde sordu.

'Ne biliyordu?'Chanyeol derin sesiyle mırıldandı.

'Hiçbir şey'Kai ve Kyungsoo aynı anda söyledi.

One shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin