Fuck Me

3.4K 57 0
                                    

Yazar;Büşra Koçak

Çift;KaiSoo

Türü;One Shot 

SMUT İÇERİR. 

Kyungsoo sıcak yatağından uyanmak istemiyordu.Üniversiteyi kazanması güzeldi ama okula gitmek onun için işkence gibiydi. Yataktan zorla kalkıp üstünü giydi,ayak üstü birşeyler atıştırıp okulun yolunu tuttu.Dalgın dalgın yolda yürürken büyük birşeye çarptığını hissetti,birazda kalıplıydı.Kafasını kaldırıp çarptığı kişiye baktı,ilk başta tanımadı ama sonra ona tanıdık gelen yüzü inceledi.Şaşkınca gözlerini büyüttü,bu imkansızdı.Rüyalarında gördüğü,her gece rüyasında seviştiği çocuk karşısındaydı.Kalbi hızlıca çarpıyordu.Kendince hep düz olduğunu (yani gay olmadığını)düşünürdü.Ta ki o rüyaları görmeye başlayana kadar..

Çocuk ona şaşkınca gülümseyip pardon dedikten sonra yoluna devam etti.Kyungsoo arkasından baktı.Okulu boşverip çocuğu izlemeye başladı.Hala inanamıyordu buna.Esmer çocuk yürürken Kyungsoo onu inceledi.Boyu ondan uzundu,vücudu kalıplıydı kaslarından bahsetmek bile istemiyordu.Saçları parlıyordu halbuki güneşli değildi hava.Yüzü,burnu ve dudakları..Sanki tanrı onu özenle yaratmıştı.Ayrıca çok seksiydi,tıpkı rüyalarındaki gibiydi.Aniden çocuk arkasına dönünce Kyungsoo saklandı çocuk anlamsızca bakıp yoluna devam etti ve Room Bar diye bir yere girdi.Kyungsoo bir oh çekip peşinden içeri girdi.Buranın havası tuhaftı.

Gaylerin olduğu bir bardı.Onun gibi insanlar vardı burda.Gözleriyle etrafını izledi.Öpüşenler,sevişenler,gülüşenler birbirine karışmıştı.Kyungsoo'nun hoşuna gitmişti,burda onu yargılayan insanlar yoktu.Sonra gözleriyle kalıplı çocuğu aradı,işte ordaydı barmenlik yapıyordu.Gömleğin içinde daha seksiydi,vücudu gömleğine yapışmıştı.Kol kaslarını daha da belli ediyordu.Kyungsoo yutkundu.Onunla yatakta,onu öpmeyi,dokunmayı ve becermeyi hayal etti.Kim bilir ne kadarda güzel olurdu.Rüyalarının gerçek olmasını istiyordu.Yavaş yavaş ona ilerledi.

Çocuk insanlara gülümseyip,içki dağıtıyordu.Karşısına oturdu,çocuk ona gülümseyerek ne içmek istersiniz diye sordu.Kyungsoo nefes almayı unutmuştu,o kadar güzel gülümsemişti ki bir an eliyle yüzüne dokunmak istedi.Kalbinin sesi uzaktan bile duyulabilirdi,tarif edemeyeceği şekilde onu istiyordu hemde herşeyiyle.Yüzünü dikkatle inceledi,burnunu,gözlerini,kalın dudaklarını.Kyungsoo rüyalarında bu çocuğu öptüğünü düşünerek kızardı.Onu uzun zamandır tanıyormuş gibi izliyordu.Çocuk elini Kyungsoo'nun önünde salladı.''Hey iyimisin ? ''Kyungsoo kendine gelerek bir votka lütfen dedi.Konuşabildiğine şaşırmıştı,böyle bir güzellik karşısında donup kalırdınız çünkü.

Çocuk ona votka verdikten sonra gülümseyerek işine döndü.Arada bir çaktırmadan Kyungsoo'ya bakıyordu göz göze geldiklerinde Kyungsoo'nun kalbi takla atıyordu.Onu heyecanla izliyor,onunla ilgili hayaller kuruyordu kafasında .Yaka kartında Jongin ismini gördü.Demek ismi Jongin'di o anda rüyalarındaki bir sahneyi hatırladı.Jongin onun vücudunun her noktasına dokunup onu çıldırtıyordu.''İsmimi söyle.'' Kyungsoo inleme ile nefesler arasında Jongin'in ismini defalarca tekrarladı.Jongin gel-gitlerle Kyungsoo'yu beceriyordu.Kyungsoo flashback modundan çıkıp kendine geldi.Üyesinin sertleştiğini hissetti,ona sakin durmasını söyleyip duruyordu içinden.Çocuğa bakarak ''Jongin'' diyerek seslendi.Jongin şaşkınca ona baktı.''Şey yaka kartından gördüm.'' Kyungsoo gülümsedi.Jongin yanına geldi''Birşey mi istemiştiniz?'' Jongin'in gülümsemesi Kyungsoo'yu daha da heyecanlandırdı,ona eziyet çektiriyordu,böyle gülümsemesi ona işkenceydi.

''Ah şey içkimi yeniler misin diycektim? '' Jongin merakla ona ve dolu bardağına baktı.Kyungsoo ne yaptığını anlayıp kızardı.Daha içkisini bile içmemişti.Bardağını eine alıp tek dikişte içti.''Şimdi tazeleyebilirsin'' Kyungsoo gülümsedi.'' Ahh peki bu arada bir yerden tanışıyor muyuz ? '' diye sordu Jongin.Kyungsoo anlamayan gözlerle ona baktı.Sonra aklına rüyası geldi.'Yoksa bir ihtimal..yok canım bu kadar tesadüf olamaz.' diye düşündü Kyungsoo.''Yolda çarpışmıştık bende arada takılırım burda'' Jongin anlayan bir ifadeyle başını salladı.''Evet sen o çocuksun ama seni buralarda yeni görüyorum'' Jongin tek kaşını kaldırdı.Kyungsoo köşeye sıkıştığını hissetti.Doğruyu söyleyip söylememekte kararsızdı.

Kalbini dinleyip söylemeye karar verdi.'' Pekala doğrusu ben..senden h..hoşlanıyorum''Kyungsoo tuttuğu nefesini bıraktı.Jongin gözlerini büyükçe açıp ona baktı.''Ne dedin? '' Kyungsoo cümlesini tekrarladı.Jongin kahkaha attı.''İlk görüşte aşk mı ?''alaylı bir ifade takındı.Kyungsoo gözlerinin içine bakarak konuştu.''Hayır aslında seni tanıyorum yani rüyalarımda tanıyorum.''dedi.Jongin dahada çok şaşırdı.Bunu imkansız buluyordu.''Sen ciddi misin ?'' Jongin gülerek sordu.''Ciddiyim Jongin.''Kyungsoo bu kadar ciddi olmasına kendi bile şaşırdı.Bu çocuğu yakından tanıyordu ama rüyalarında.''Sen ciddisin.''Jongin'in yüzündeki gülümseme soldu.Kyungsoo devam etti.'' Rüyalarımda sarıldığım,öptüğüm,seviştiğim çocuksun''Kyungsoo hala Jongin'in gözlerine bakıyordu.Bu kadar cesaretli olmasına şaşırmıştı.''Seviştiğin mi ?''Jongin şaşkınca gülümsedi.Aslında hoşuna gitmişti.Kyungsoo'yu incelemeye başadı.Şirin gözleri vardı,güzel uyumlu burnu vardı ve dudakları.. lanet olsun çok güzeldi.Bu çocukla sevişmek tabikide çok güzel olurdu.Onu altında becermek,boynunu emmek,vücudunun her noktasını ellemek mükemmel olurdu.Keşke o rüyaları bende görebilseydim diye düşündü.Jongin terlemişti şuanda tek istediği ona sahip olmaktı.

İkiside susmuştu.Kyungsoo onu izlemeyi bırakıp etrafına baktı.''Burası güzel.'' Konuyu değiştirmeye çalışıyordu ama başaramamıştı.''İsmin ne ?''diye sordu Jongin.''Kyungsoo'' Jongin ismini sevmişti.Tamda ona göre diye düşündü.Onu incelemekten vazgeçemiyordu her nasılsa son birkaç dakika içinde ilgisini çekmişti.''Anlatsana rüyalarımızda nasıl sevişiyorduk ?'' Jongin yaramazca gülümsedi.Kyungsoo'nun ifadelerini izliyordu.''Ş.şey ama a..anlatamam ki yani şey..''Jongin lafını kesti.''Yani diyorsun ki anlatılmaz yaşanır.''Kyungsoo kızarmıştı.Başını aşağı eğdi.Jongin çenesinden tutup ona bakmasını sağladı.Dahada yaklaştı Kyungsoo'ya.''Rüyalarını gerçekleştirelim mi ? '' Jongin'in edepsizce olan sorusu Kyungsoo'yu dahada çok utandırdı.Bu soruya hayır demek gibi bir şeyi düşünmedi bile.Evet en doğru cevaptı.Onu deli gibi istiyordu.''Evet'' Kyungsoo'nun nefesi Jongin'i titretmişti.Jongin daha fazla dayanamayıp elinden tuttuğu gibi onu odaya götürdü.İş şimdilik bekleyebilirdi.Hem bu çocuk için kovulmayı bile göze alabilirdi.Kapıyı kapatıp Kyungsoo'yu duvara yapıştırdı,bir eliyle duvara tutunurken diğer eliyle Kyungsoo'nun belini kavramıştı.İkiside nefes nefeseydi.Jongin,Kyungsoo'ya yaklaştı aralarındaki mesafe varla yok arasıydı.Dudaklarını Kyungsoo'nun dudaklarına sürttü.''Benim olucaksın Soo,sadece..rüyalarında değil gerçektede''Jongin dudaklarına onun dudaklarına değdirerek konuştu.Kyungsoo inledi,daha fazla dayanamayıp Jongin'in kalın dudaklarına yapıştı.Kyungsoo kararsızlıkla Jongin'in alt dudağını ısırdı,dilleri birbirine değmişti.Jongin ağzının her bir köşesini keşfediyordu.

İkisininde üyesi kalkmıştı.Bu bir uyarıydı.Jongin onu çevirip yatağa itti,üstüne çıkmıştı.Kyungsoo Jongin'i soymaya başladı,nefesler odaya dolarken Jongin onu becermek için sabırsızlanıyordu.''Benim olcaksın Kyungsoo'' Jongin eliyle Kyungsoo'nun pantolonun üzerinden üyesini okşadı.Kyungsoo büyük bir inleme kopardı.''Lütfen..Ahhh Jongiiin''Jongin zevkten çıldırmıştı.Kyungsoo'nun onun ismini söyleyen sesi onu azdırmıştı.Birbirlerini soyup çıplak kalana kadar öpüştüler.Jongin Kyungsoo'nun kulak memesini emdi,ordan göğsüne geçti,diliyle göğüs uçlarını yaladı,elleriyle sıkıyordu bir yandanda.Küçük öpücükler bırakarak kalçasına indi.Kyungsoo elleriyle Jongin'i okşuyordu.Bir yandanda boynunu emiyordu.Jongin Kyungsoo'nun üyesinin başını ağzına aldı,dil darbeleriyle Kyungsoo'yu inletiyordu.''Ahh Jongin fuck me.'' Jongin gülümseyip emmeye devam etti.Bu Kyungsoo'yu çıldırtıyordu,bir an önce onu becermesini istiyordu,Jongin Kyungsoo'nun boşalcağını anlayınca ağzını açtı,Kyungsoo'nun menisinin her bir damlasını yuttu.Kyungsoo'nun bacaklarını omzuna getirdi,üyesini eline alıp aşağı yukarı çekmeye başladı.''Ahh lüfen'' Jongin ağzına yaklaştı''Seni zevkten delirtmek istiyorum''Kyungsoo inliyordu,Jongin daha fazla uzatmayıp parmaklarıyla makas hareketi yaparak Kyungsoo'nun deliğine soktu.Sulandığını anlayınca Kyungsoo'yu yüzüstü çevirdi kendiside arkasına geçti bir eliyle göğüs uçlarını sıktı.Kyungsoo inledi.''Hadi..a..artık seni..pislik'' Jongin eliyle üyesinin başını Kyungsoo'nun deliğine soktu,lanet olsun çok dar diye düşündü.bir kısmınıda içine sokunca tamamını itti.Kyungsoo çığlık attı,Jongin hassas noktasını bulmaya çalışıyordu..''Jongin-aahh hadi!'' 

Kyungsoo yataktan yere düştü.Terden sırık sıklam olmuştu.Boxerı menisiyle bulanmıştı.Seslice küfür etti.Yine rüya görmüştü.Her sabah bu rüyayla uyanmak ona işkence gibi geliyordu.Banyoya gidip kendini biraz daha tatmin ettikten sonra duş aldı.Üstünü giyip dışarı çıktı.Çıkmasıyla düşmesi bir oldu.Büyük birşeye çarptığını fark edip başını kaldırdı,gülümseyen yüzü görünce şoka girmişti.Kyungsoo kendine tokat attı,hayır bu seferki rüya değildi rüyalarında seviştiği çocuk ona elini uzatıyordu.

One shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin