Yazar : DyoRis
KyungSoo, Xiumin'le konuştuktan sonra son hazırlıklarını tamamlayıp evden çıktı. Sadece 2 saat sonra hayallerindeki adamı görecekti. İçi içine sığmıyordu. Xiumin'e durumu anlattığında sert bi tepki bekliyordu ama beklediği gibi olmadı. Yifan'ın bu aralar bi ilişkiye ihtiyacı olduğunu belirtmişti. Üstüne üstlük bi de gaydi. Şu anda amacı kuzeninin hazırladığı kısa filmde gördüğü göz alıcı, uzun boylu Yifan'ı kendine aşık etmekti...
Xiumin'in devasa beyaz (!) evinin önündeydi. Daha fazla sabredemeden posta kutusuna konulan ( Xiumin'i uyarmıştı. ) anahtarı alarak içeri girdi. Ev 2 kişi için fazla büyüktü ama kişilerin gelir durumlarını bildiği için göz ardı etti. Artık 3 kişi yaşayacaklardı nasılsa.. Üst kata çıktı. Xiumin'in tarif ettiğine göre sağdan 2. oda onun için hazırlanmıştı. Yifan'ın odasının yanı. Odasına girip eşyalarını yerleştirmeye başladı. Baya eşya getirmişti. Ama sonuçta burda yaşayacaktı. Kışın kalan eşyaları almak için memlekete gidip gelmesi gerekecekti. Bunları düşünürken işini bitirdi. Odadan çıktığında merakına yenilip kendini Yifan'ın odasında buldu. Oda, sade bi o kadar da şıktı. Odada dikkatini çeken koltuğa atılan kıyafetler ve yeşil yatak örtüsüydü. Bu hoşuna gitti. Onu tanıma isteği daha da arttı. Koltuğa oturup Yifan'ın çıkardığı tshirtü alıp burnuna götürdü. Kokusu onu büyülemişti. Dakikalardır böyle kaldığını anlamamıştı bile. Adını duyduğunda kendine geldi.
Yifan odasına girdiğinde karşılaştığı kişinin kim olduğunu anlamıştı. Neden kıyafetiyle o pozisyondaydı bilmiyordu ama sessiz bi şekilde ufaklıgı izlemeye devam etti. Xiumin'in ailesindekilerin hepsi küçük ve sevimli diye düşündü. Adını hatırladı. KyungSoo'ydu. Onu bu şekilde izlemeye devam edebileceğini farketti. Ama neden burda olduğunu merak ediyodu. Dayanamadı ve ;
'' KyungSoo !! ''
Yifan bi anda kocaman açılmış gözlerle karşı karşıya geldi. KyungSoo elindeki tshirtü düşürdü. Yifan hiç düşünmeden ona yaklaşmaya başladı. Yanına geldiğinde üzerine eğildi ve kulağına fısıldadı.
- '' Neden konuşmuyorsun?? Tepki vermen gerekir. Simdilik neden burda olduğun konusunda diretmicem. Ama şunu bilmelisin ki; bi yabancının odasındasın. Bu gerçekten tehlikeli. Ozellikle de o yabancı bensem! '' Yifan suratına sinsi bi gülümseme yerleştirip geri çekildi. Ona bakmaya devem etti. KyungSoo oldukça sevimliydi! Soo yakınlığın etkisiyle kızarmıştı. Hala bişey söylememişti. Birden ayaklandı. - '' Özür dilerim, Yifan '' diyerek cevap beklemeden odadan koşarak ayrıldı. Yifan aynaya doğru gitti. Yüzündeki sırıtmayı gördüğünde kendine şaşırmıştı.
Soo olayın şaşkınlığını anca üzerinden attığında banyodaydı. Yüzüne tekrar su çarptı. Yifan'a ilk izlemini garip vermiş olabilirdi ama yılmayacaktı. Yifan'ın yüzü gerçekten güzeldi. Elini kalbine götürdü. Kalbi hala onun etkisindeydi. Uzun boyuyla çok yakışıklı görünüyodu. Onu ilk defa canlı (!) görmenin etkisiyle sorulara cevap verememişti. Bunda çok fazla takılı kalmadı. Mutfağa gitmek için merdivenlere yöneldi. Yemek hazirlayacaktı. Mutfağa girdi. Malzemeler için buzdolabına gitti. Malzemeleri teker teker tezgaha yerleştirdi. Hazırlığa koyuldu. Derin bi tavaya ihtiyacı vardı. Alt dolaplarda yoktu. Ocağın üstündeki kapağı açtığında zaferine gülümsedi. Ama nasıl yetişecekti?? Boyuna söylenmeye başladı. Bi umut uğraşmaya çalıştı. Birden arkasında bi beden hissetti. Yifan Soo'nun üzerinden uzanıp tavayı aldı ve ocağa koydu. Geri çekildi. Soo hemen toparlanıp teşekkür etmek için arkasını döndü. Yifan hala yakınındaydı. Başını kaldırıp ona baktı... Gözü dudaklarına takıldı. İçindeki hissi bastırarak konuşabildi.
- '' Çok teşekkür ederim, boyuma olan lafı saydırıyordum. Sen olmasaydın .. '' Yifan'ın söylediği şeyle duraksadı. - '' gerçekten sevimlisin! ''