וידוי

545 59 24
                                    

היי, אם הגעתם עד הלום אתם כנראה נהנים מהספר, אז... הגיע הזמן להצביע,

לא רק פה, מסתבר שיש תחרות סיפורים של וואטפד ואניי אשמח אם תצביעו @colorawards

___________________________________________________________________

אחות העירה את מתן כאשר היא נכנסה לחדר, הוא הרים את ראשו מהמיטה מנסה להבין היכן הוא נמצא. האחות שהוא לא הכיר הביטה בו במבט מופתע והוא הניח את אצבעו על שפתיו לסמן לה להישאר בשקט. הוא הביט בחזרה לבחור הישן לידו וחיוך עלה על שפתיו ממלא את כל כולו. אתמול בלילה הייתה החוויה הכי טובה שהייתה לו אי פעם. כל כולו הרגיש ערני למרות מעט שעות השינה שנשארו לו אחרי הסקס הלוהט שהיה בניהם אתמול.

הוא ידע שהוא חייב לקום לצבא אבל לא הייתה שום סיב למה נמרוד צריך לקום גם. הוא השתחל מבין זרועותיו של נמרוד לאט וירד בשקט מהמיטה. הוא התכופף ונשק לנמרוד לפני שהוא התרחק מהמיטה.

הוא חיכה שנייה מתלבט אם להשאיר לנמרוד פתק או משהו אבל האחות שעמדה והביטה בו גרמה לו להבין שהפתק ייבדק על ידי אחרים. חיוך זחוח שהיה פרוש על פניה של האחות שעמדה לרגלי המיטה עם ידיים על המותניים, היא הנידה ראשה לשלילה כמה פעמים כדי להביע את מורת רוחה אבל הוא ידע שזה לא היה אמיתי, החיוך הסגיר אותה ללא בעיה.

מתן חיפש את חולצתו ומצא אותה זרוקה מתחת למיטה, הוא לבש אותה ממהר לחפש את תיקו שנזרק בפינת החדר נפנף לשלום לאחות בחיוך קטן וברח מהחדר. המחלקה הייתה שקטה בשעה מוקדמת כזו בבוקר והוא ידע כי אף אחד לא יהיה בבסיס בשעה כזו. הוא היה חייב להתקלח ולהחליף בגדים.

הוא החליט לשלוח לו הודעה כדי שלא יבהל כאשר הוא לא ימצא אותו במיטה. עכשיו תוכן ההודעה היה מסובך, מה הוא יכתוב לו? אני אוהב אותך? זה לא בדיוק דבר אומרים בפעם הראשונה בהודעה, נהנתי מאוד אתמול? זה יהפוך את כל החוויה לנמוכה וחסר חשיבות לעומת מה שהיא באמת הייתה בשבילו.

הוא החליט ללכת על בטוח וכתב "אני כבר מתגעגע" הם אמרו זאת אתמול כבר אז זה לא יהיה מוזר וזה גם היה נכון, אז הוא הרגיש שלם עם ההחלטה.

בצעד מדלג הוא הגיע לש.ג. והצליח לשכנע אותו לתת לו להיכנס ללא מדים על מנת שיוכל להחליף בחדר תורנים. הוא היה מלוכלך מהזרע של עצמו ושל נמרוד והוא היה בטוח שזה רעיון ממש מטומטם להחליף בגדים לפני מקלחת.

כאשר הוא סוף סוף עמד מתחת למים הזורמים הוא שטף ממנו את שאריות האתמול אבל לא את הזיכרונות. הוא עצם עיניים מתחת לזרם המים ופניו של נמרוד עלו לפניו, מלאות תשוקה ועונג וזה גרם לזין שלו להתעורר חיים שוב.

איך יתכן כי מראה של משהו נהנה גורם לך כל כך הרבה עונג?

איך יתכן כי רק לחשוב עליו בין ידיו גורם לו לרצות לגמור?

ההבטחהWhere stories live. Discover now