מקלחת חמה

528 58 45
                                    

יש לי שאלה, אני יודעת שיש כאן כמה קוראים שקטים, אז אם אתם רוצים אתם יכולים לענות לי בפרטי, (הפרק ארוך אז אל תדאגו הוא עוד מעט מתחיל)

האם אתם מכירים אחרים או חוויתם בעצמכם פגיעה בכם פיזית או רגשית בבית הספר?

האם יש שם אנשים שעדיין פונים להשפלה והתעללות כדי להרגיש טובים או מוצלחים יותר?

אשמח אם תשתפו אותי, זה מציק לי כבר כמה ימים כי לא חשבתי שאני אפגוש בזה, כי זה פשוט לא הגיוני לי

__________________________________________________________

מתן לא הצליח להתרכז בעבודה, זו לא הייתה עבודה קשה, מלצרות בבית קפה לא דורשת תואר ראשון אבל הוא כל הזמן עשה טעויות בהזמנות של אנשים. הראש שלו לא היה כל הכתפיים, אלא בשיחה שלו עם נמרוד.

אחרי שהוא טעה, שוב, בתשלום האחראית משמרת קראה לו לשיחה. הוא ידע שהיא אוהבת אותו, לרוב הבנות יש איזה שהוא קראש על בחורים ג'ייז, גם לה. הם ישבו בכניסה לבית הקפה על ספסל המעשנים.

"מה קורה מתן, איפה הראש שלך היום?" היא ביררה בדאגה

"אממ, אני לא יודע" הוא אמר מסתכל למטה נמנע ממבטה

"אל תגיד לי את הבולשיט הזה, אני יודעת שמשהו קרה, את אף פעם לא מתבלבל ככה, ובטח לא פעמיים במשמרת"

מתן התלבט אם לספר לה, זה הסיפור של נמרוד ולא שלו, אבל הוא כבר בפנים עמוק. הוא לא ידע כמה נמרוד ירגיש בנוח אם המידע שהוא ימסור, הוא לא ידע כמה הוא יכול לחשוף.

"זה בקשר לנמרוד" הוא אמר בהיסוס

"דה" צחקה עליו "ברור שזה בקשר לנמרוד, מתי בפעם האחרונה משהו לא היה בקשר לנמרוד?"

מתן דחף אותה עם המרפק מחייך, באמת החיים שלו סבבו סביב נמרוד לאחרונה, אבל היא לא חייבת לצחוק עליו בגלל זה.

"נו, אז מה קרה? רבתם?" היא חקרה

"אממ, לא בדיוק, כן, אבל מאז השלמנו, ועכשיו יש משהו אחר שאני לא יודע אם אני יכול לדבר עליו" הוא אמר נשען לאחור על הספסל מביט לשמיים

"אולי תתן לי רמז או איזה שהוא כיוון כללי?" היא שאלה

מתן מאוד רצה להתייעץ והוא חשב שהדרך הטובה ביותר היא להסביר את הקושי ולא מה הוביל אליו "אני צריך מאה אלף שקל" הוא זרק לאוויר

"ואו, זה הרבה כסף, אני רוצה לשאול למה? אתה צריך להתנקש במישהו או משהו כזה?" היא הביטה בו בדאגה

"לא, ממש לא משהו כזה" הוא הסביר מסתכל עליה "אני צריך את זה כדי לעזור למישהו ואני לא יודע איך להשיג כזה סכום של כסף". הוא ידע שהיא בטוח תבין אבל עדיין בחר להציג את הסיפור בלי להוסיף שמות והסברים.

ההבטחהWhere stories live. Discover now