אפילוג

636 48 61
                                    

אז רק שתדעו שאכן וואטפד בסוף חסמו אותי וכמעט חטפתי התקף לב כאשר חשבתי שלא אוכל לסיים את הסיפור הזה.

הייתי צריכה ליצור קשר עם התמיכה שלהם כדי שיתנו לי גישה מחדש....

כבר היו לי תכניות איך אני יוצרת אתכם קשר ומבקשת סליחה שאני לא יכולה לסיים את הסיפור.

אז הינה, הסוף הגיע, הבטחתי ולכן אקיים

____________________________________________________________

מתן בילה את השבועיים ראשונים מדוכא ומתגעגע. הוא ישן כל לילה מחובק עם הבגדים של נמרוד מריח אותם ונזכר בבחור שהיה בזרועותיו זמן קצר לפני כן. מופע הדיכאון הזה החמיר כאשר השכנה שהגיע לפעמים לעזור אצלם בבית זרקה את הבגדים לכביסה ולמתן לא נשאר שום דבר להיאחז בו חוץ מקולו של נמרוד שנעשה חלש יותר ויותר בטלפון בעקבות הטיפולים.

מתן שקע יותר ויותר בעצב ומוזר שדווקא מכל האנשים שסבבו אותו וניסו לשמח אותו או לנחם אותו (לא היה לו ברור מה בדיוק) דווקא שרונה היא זו שהצליחה לשלוף אותו מהבור אליו הוא נפל.

יום אחד באחד מהביקורים שלו בדרכו לאמו היא קראה לו הצידה וביקשה ממנו טובה.

"יש איזה זקן בחדר שלוש שאנחנו לא מצליחים להוציא מהחדר, אולי אתה תצליח לעשות משהו, אחרי שאתה יודע... הצלחת עם נמרוד"

למרות הפרצוף המיואש שהוא הציג היא דחפה אותו לכיוון החדר של הזקן, יעקב.

יעקב היה עירקי בן בערך שבעים שלא רצה לחיות, הוא חשב שהגיע הזמן למות והוא לא רצה להיות נטל על המשפחה שלו – גאווה של גבר.

כבר בשיחה הראשונה מתן גילה שהוא אוהב שש בש ולמחרת הוא הביא את המשחק אתו. הוא שיחק אתו בחדר ואז התלונן שאין לו מספיק אור והוציא אותו מהחדר לשחק בלובי. שרונה שראתה אותם הולכים לאט במסדרון קרצה לו. היא ידעה מה היא עושה.

אחרי יעקב הוא נשלח לכל מיני אנשים אחרים במחלקה, האינטראקציה עם אנשים אחרים שסובלים מאותה בעיה כמו נמרוד הרגיעה אותו והסיחה את דעתו.

כאשר מרים שמעה במשרד מה הוא עושה היא החליטה להצטרף אליו באחד מהביקורים, ואחריה עוד אנשים. לאט לאט המחלקה התמלאה בחיילים ששחקו עם החולים, קלפים, שח מט, דמקה, שש בש, הם ארגנו טורניר של טאקי, השיגו מונופול ושחקו שעות, שרונה מתחה קו אדום כאשר הם התחילו לשחק פוקר. אבל חוץ מזה הכול היה מותר.

המחלקה שבעבר נראתה כמו עיר רפאים בין ביקורים הפכה להיות קן נמלים, אנשים יושבים בחוץ כל הזמן משחקים משחקים.

שרונה אפשרה להם לאסוף כסף כדי להעניק פרס למנצח בטורניר טאקי, הטקס היה אחד הערבים המצחיקים שמתן היה נוכח בהם. הומור שחור של אנשים שאין להם מה להפסיד יכול לגרום לכם לבכות, מצחוק כמובן.

ההבטחהWhere stories live. Discover now