מתן הרגיש איך הוא מתמכר לנמרוד, הנשיקה הראשונה הובילה אחריה עוד. הוא התמכר לפגישות שלהם, מצא את עצמו סופר את הדקות עד לרגע שישחררו אותו מהצבא. הפקידה שעבדה אתו הקניטה אותו על חוסר הסבלנות שלו אבל לא היה לו אכפת, הוא רק רצה לראות את נמרוד.
מתן הרגיש איך נמרוד נפתח מיום ליום, הוא הפחות הביט מסביב לראות אם מישהו רואה אותם, הוא התחיל ליזום בעצמו נשיקות ומגע. הוא צחק יותר, חייך כל הזמן ומתן הרגיש שהוא על גג העולם על כך שהוא הצליח לגרום לבחור השקט והסגור בחדר לצאת מהקונכייה בה הוא הסתתר, תרתי משמע.
הם בילו בכל יום בפינה אחרת בבית חולים בחקירה אחד של השני, נוגעים, מדברים, מחזיקים ידיים, מתנשקים. בכל יום היה קשה יותר למתן להיפרד מנמרוד כדי ללכת לעבודה. הוא ידע שהוא זונח את אימא שלו ורואה אותה בכל פעם רק לזמן קצר, והוא היה חייב ללכת לעבוד כי הוא לא יכול לוותר על משכורת נוספת לעזור למשפחה. אבל בכל הזדמנות שהייתה לו הוא בילה עם נמרוד.
חיוך האושר שהיה מרוח על פניו משך תשומת לב מכולם, כולל הלקוחות שנתנו לו טיפים גדולים יותר, מי ידע שלהיות מאוהב יכול להגדיל הכנסות? הוא לא ידע אם הוא באמת מאוהב, הוא רק ידע שהוא בדרך לשם.
הוא ידע שלא רק נמרוד השתנה בזמן שהם היו ביחד, גם הוא.
הם החליפו מספרי טלפון וכאשר הם לא בילו אחד עם השני הם התכתבו, כל הזמן. הוא היה שולח לנמרוד פרצופים מצחיקים וצילומים של אנשים מוזרים שהוא ראה בעבודה ונמרוד היה שלוח לו סרטונים מצחיקים של תינוקות וחתולים. המפקד שלו אפילו נזף בו שהוא הפסיק לעבוד והוא כל הזמן בטלפון, זה צינן את ההתכתבות שלהם לאיזה יומיים שלושה אך הם חזרו לסורם.
נמרוד מצא את עצמו נרדם בלילות עם חיוך על בסיס קבוע, הוא חלם על מתן, הוא אפילו קם כמה פעמים עם זקפה בבוקר. לכל בחור מן המניין זה יכול היה להישמע לא 'ביג דיל' אבל למישהו שפמפמו לו כמות כל כך גדולה של חומרי כימיים כדי להרוג כל תא אפשרי בגוף, לאבד את התפקוד של הזין שלך היה אחד מתופעות הלוואי.
ומכיוון שהזין שלו לא היה מעולם בשימוש למעט השימוש המתבקש בבית השימוש... הוא גם לא בדק את התפקוד הזה. כאשר כל ילד אחר היה עסוק בלעשות לעצמו ביד מול פורנו במחשב, הוא היה עסוק בלהישאר בחיים. עכשיו כאשר הוא כבר לא היה עסוק בלהישאר בחיים הוא התחיל להתנסות. לעשות ביד בבית חולים זה לא הדבר הכי פשוט בעולם, אבל מקלחת תמיד אפשרית.
אז הוא התחיל לעשות מקלחות תכופות מדמיין את מתן, הוא לא ידע הרבה על יחסי מין , בטח לא עם גברים, אז כל מה שנשאר לו היה לדמיין את מתן. להיזכר במה שקרה כמה שעות קודם, הידיים של מתן מלטפות אותו, אוחזות בשערות, שפתיו של מתן על שלו או על צווארו, ולפעמים כאשר מתן היה נועז יותר הוא היה מרים את חולצתו ונושך את הפטמה שלו.
YOU ARE READING
ההבטחה
Krótkie Opowiadaniaהסיפור הזה הוא נכתב לזיכרו של אמיר פיי גוטמן , הסיפור הזה מסתיים טוב מכיוון שמספיק סיפורים עצובים יש אך כאשר תקראו אותו תחשבו על אמיר, כי הוא היה שם איתי כאשר כתבתי. זהו הסיפור של מתן, ונמרוד סיפור המשל ל-"לא אחים בדם" אין צורך לקרוא את הסיפור הקוד...