סקס לוהט - במלון (3)

805 37 6
                                    

הוא אחז בשוקיו של נמרוד מרים אותן למעלה מכופף את ברכיו של נמרוד ונותן להן לפול לצדדים מיצר לעצמו גישה יותר טובה לנמרוד. הוא עבר עם לשונו מהברך של נמרוד עד למפשעה, נמרוד מעליו התנשף והוא המשיך את התקיפה שלו על גופו.

נמרוד שכל גופו שעדיין היה רגיש מהאורגזמה הקודמת הרגיש את שפתיו ולשונו של מתן כמו היו זרם חשמל שזרם ישירות לזין שלו. הוא אחז את הסדינים תחתיו כמו היו העוגן היחידי שלו למציאות כי כל תא אחר במוח שלו ריחף מאה מטר מעל האדמה. כאשר מתן הכניס את הביצים שלו לתוך הפה ומצץ הוא קפץ מהמיטה מעוצמת התחושה.

נשימתו הייתה לא סדירה ומהירה, מתן הצליח לגרום לגופו לאבד תפקוד וכל זה מבלי לגעת בזין שלו בינתיים אפילו פעם אחת. שפתיו ולשונו של מתן שתקפו את עורו הרגיש סביב הביצים הטריפו אותו. הוא התנשף כמו כלב ביום חם מקשית את גבו על המיטה כאשר מתן משך את שק האשכים שלו למטה מותח אותו בגבול הכואב נעים, גבול שהוא לא הכיר.

מתן שחרר אותו מבין שפתיו אך פנה לתקוף נקודה אחרת, הוא הרים את ברכיו של נמרוד למעלה חושף לעיניו את הפתח הקטן והוורוד של נמרוד. הוא התלבט לרגע אם לבקש רשות מנמרוד והחליט לוותר, הוא היה מזמין מידי ואם נמרוד יתנגד הוא יגיד.

הוא שלח את לשונו מלקק את העור הרגיש סביב, נמרוד קפץ שוב במיטה גונח. מעט שערות עיטרו את האזור והוא אהב את זה, זה היה כל כך סקסי וגברי בעיניו וכל מה שהוא רצה לקבור את הזין שלו עמוק בתוך החור הזה.

הוא ליקק את פי הטבעת של נמרוד, מנשק, שואב את העור, לוחץ את לשונו פנימה וסוגד לו בכל צורה אפשרית. הוא לא שמע את הקולות שהשמיע נמרוד, הוא היה שקוע כולו בהנאה שלו. שוכב על הבטן, הזין הזקוף שלו לחוץ על המיטה ומשתפשף תוך כדי תנועה. הוא לחץ את הלשון שלו לתוך נמרוד ולחץ את הזין שלו לתוך המיטה.

נמרוד היה בלגן של בן אדם, הוא רעד, ידיו מחפשות מה לתפוס בכדי להחזיק את עצמו. למרות שהוא ידע שהוא על המיטה והוא לא יכול ליפול הוא דווקא חשש שגופו עוד שנייה יעוף באוויר, אם הוא לא יחזיק חזק. באיזו שהיא דרך גופו יצטרף לראש שלו שריחף בעונג שלא ניתן היה לתאר במילים.

"פאק! פאק! פאק!" הוא מלמל, לשונו של מתן עינתה אותו, שיחקה אתו ודחפה אותו לקצה. הוא לא הבין איך הוא כל כך קרב לגמירה כאשר מתן לא נגע בזין שלו, אפילו לא פעם אחת. אבל הוא הרגיש את האורגזמה שלו מתקרבת.

"פאק!" הוא צעק במתקפה נוספת של לשונו של מתן הנדחקת לתוכו, הוא לא האמין שכל זה קורה והוא אפילו לא מתבייש "פאק! אני עוד שנייה גומר" הוא צעק, הוא תפס את ראשו של מתן בין רגליו מנסה לדחוף אותו ממנו "אני עוד שנייה גומר" הוא קרא אליו.

מתן התרומם, פניו אדומות שפתיו נפוחות ולחות "מה?" הוא שאל במבט מלא להט "למה עצרת אותי?" הוא שאל בבלבול

ההבטחהWhere stories live. Discover now