ביקור (2)

434 43 12
                                    

הביקור בבסיס הציף את נמרוד ברגשות שלא היו לו מעולם, הוא לא ידע לשים את האצבע על משהו ברור אך הוא הרגיש שייך. שייך למין האנושי אם אפשר לקרוא לזה כך. המון זמן הוא הרגיש שהוא הולך לצד כולם, במקביל, ועכשיו הוא הרגיש שייך. מתן גרם לו להרגיש שייך. כל מי שהם פגשו רצה להיות חלק מהחיים שלו.

הוא היה כל כך מלא שהמילים נעתקו מגרונו והוא הגיב לכולם בבסיס בחיוך ותנועות ראש בלבד. אחרי חודשים של חיים במחלקה קטנה, עם אנשים חולים שלא מדברים הרבה ובטח לא נוגעים, כל תשומת הלב הזו השאירה אותו ללא נשימה. במובן הטוב ביותר.

כאשר הוא חזר לבית החולים האחיות כמעט הרגו אותו על ההעלמות שלו, אבל לא היה לו אכפת. היה שווה לקבל צעקות (עם חיוך כמובן) בכדי לחוות את המפגש הזה עם החברים של מתן. והמפגש חברים לא הסתיים כי הוא ידע שחבר טוב של מתן היה מיועד להגיע בערב לבית חולים.

"מתן!" יאיר קרא פורץ לחדר פוגש את במתן באמצע החדר להיי פייב ולחיבוק גברים, תומר שעמד מאחורי מתן קבל את אותו יחס תופח על כתפו של מתן בחיוך.

"איפה החתן?" תומר אמר מחייך ועוקף את מתן לפגוש את נמרוד היושב על המיטה בבית חולים. תומר הושיט את ידו ללחיצה "נעים מאוד להכיר" הוא אמר בחיוך רחב, נמרוד לקח את ידו ולחץ בחיוך "אני שמח סוף סוף לפגוש את מי שהצליח לגנוב את ליבו של האידיוט הזה" הוא הצביע על מתן העומד מאחוריו.

מתן העיף לו כאפה על העורף "שתוק!"

"אני יאיר" יאיר התעלם משניהם והתקרב לחבק את נמרוד, נמרוד שלא ציפה למחווה מצא את עצמו קפוא בתוך אחיזתו של יאיר "אני שמח פגוש אותך" יאיר אמר לו בשקט מתרחק ממנו "שמעתי עליך הרבה" הוא הנהן באומרו.

"גם אני עליך" נמרוד החזיר לו חיוך

יאיר זרק את התיק שנמרוד לא שם לב אליו לפני כן על המיטה והוציא ממנו מחשב נייד התיישב ליד נמרוד פותח אותו.

"היי אחי, מה ניש?" מתן שאל מסתכל על יאיר אך יאיר היה שקוע מידי במחשב ותומר ענה במקומו "הכל בסדר, הוא כולו בהתלהבות מהדבר הזה"

מתן משך מפינת החדר שני כיסאות מתיישב על האחד ומציע את השני לתומר שהתיישב לידו. הוא היה בטוח שהוא יישב על המיטה ליד נמרוד אך ליאיר היו תכניות אחרות.

"אז איך מתקדם?" מתן פנה שוב ליאיר ללא הצלחה.

"אחי, תומר דחף אותו קצת עם מרפקו "הוא לא עזב את המחשב מהבוקר שדברת אתו ועד עכשיו" הוא החווה בראשו על יאיר "אם אתה רוצה למשוך את תשומת ליבו אתה צריך לבעוט בו או משהו"

מתן בעט ביאיר שראשו היה במחשב "אחי! מה נסגר אתך?" יאיר קפץ במקומו בכעס מחבק את המחשב אליו לשמור שלא ייפול

"או, יופי, אנחנו שמחים לקבל ממך קצת תשומת לב" מתן אמר בחיוך

נמרוד צפה מהצד בחיבה על התנהלות בניהם, משיחת החברים הקלילה שהציגה את הקשר הטוב שיש בניהם, את חוסר הרשמיות, את אהבת החברים שלהם. חיוך עלה על פניו כאשר הוא נזכר כי תומר בעבר שנא את מתן כאשר הוא חשב שיש לו משהו עם יאיר, כאשר למעשה מתן רק ניסה לגרום לו לקנא. מה שכאמור עבד מצוין.

ההבטחהWhere stories live. Discover now