העניינים מתחממים... והקדשה מיוחדת בסוף הפרק
_____________________________________________________________נמרוד ישב בחדר קורא עיתון של סוף שבוע, הוא לא ידע איזה סוף שבוע בדיוק אבל הוא תמיד קרא את הכתבות תוכן ולא חדשות אז זה לא באמת היה משנה. מתן התפרץ לחדר קופץ על נמרוד.
נמרוד התחיל לצחוק מסיבה שלא ברורה לו. ההתלהבות של מתן הייתה מדבקת, הבחור הזה הדביק אותו באושר. מתן רק חיבק אותו צוחק גם כן.
"מתן מה קורה?" נמרוד שאל מבין זרועותיו
"הצלחנו" מתן רק קרא בקול
"מה?" נמרוד שאל מבולבל "על מה אתה מדבר?"
מתן שחרר את אחיזתו מנמרוד נשען אחורה מחזיק אותו במרחק זרוע ממנו "הצלחנו!, השגנו את הכסף!" הוא צעק בקול
"מ-מה?" נמרוד היה בהלם, עברו פחות מ24 שעות מאז שיאיר היה בחדר הזה מסיים את הדף גיוס
"אתה לא תאמין!" מתן קפץ מהמיטה קופץ במקום מהתרגשות, נמרוד שם לב עתה כי מתן היה סמוק והיפר, מניע את ידיים לכל הכיוונים "פתחנו את הגיוס והשמועה עברה בבסיס כמו אש בשדה קוצים! ואצל יאיר בבסיס ואצל תומר וזה עבר באיזה מיליון קבוצות וואטסאפ ואנשים תרמו ואני חושב שאפילו גייסנו יותר ממאה אלף, לא בדקתי בשעתיים האחרונות בעבודה כי המנהלת משמרת החרימה לי את הטלפון" הוא עצר לשנייה מניח יד אחת על המותן "זו לא באמת הייתה אשמתה לא הפסקתי לבדוק את האתר" מתן חזק לקפוץ ולהעיף ידיים באוויר "וכאשר סיימתי את העבודה ישר רצתי לכאן" מתן היה כולו מלא אנרגיה כאילו הארנב של אנרג'ייזר בא לבקר והחליט לא לעזוב.
"אתה רציני?" נמרוד היה המום, ב48 שעות האחרונות הוא היה יותר בהלם מאשר כל דבר אחר, הוא כיסה את פניו מנסה לעכל את הבשורה. הוא קיווה וציפה אבל לא באמת האמין, הוא לא באמת נתן לעצמו להאמין שהוא יטוס, שהוא יבריא, שהוא יישאר בחיים עם מתן.
נמרוד נשם נשימות עמוקות מנסה להרגיע את עצמו, גופו החל לרעוד והוא בכה, בכה מכל הלב.
מתן מיד קפץ בחזרה למיטה עוטף את נמרוד בזרועותיו ונשכב לאחור מושך אחריו את נמרוד. הוא אחז אותו מבין בלי מילים מה שעובר על נמרוד. הוא לחש לו מילים מרגיעות, כמה הוא אוהב אותו, כמה הוא מדהים ושהוא יצליח, שהם ינצחו. הוא ליטף את נמרוד עד שהוא נרגע הרק משיכות אף נשמעו מהצד שלו.
"אתה רואה אותי בוכה כל הזמן, בטח כבר נמאס לך" נמרוד אמר בקול צרוד מבכי מתרחק מעט ממתן. חולצתו של מתן הייתה ספוגה דמעות ונזלת, נמרוד תהה איך מתן עומד בזה בכלל. הוא לא היה בטוח כמה הוא היה רוצה נזלת של מישהו אחר עליו.
"אני אוהב לראות אותך בוכה, זה מראה לי שאתה אנושי" מתן אמר ממשיך ללטף את נמרוד "כאשר נפגשנו הרגשתי שיש משהו אל אנושי, כאילו הכל עובר לידך וכאשר סיפרת שאתה גוסס הבנתי למה, החיים לא הטרידו אותך כי לא הרגשת חלק מהם" הוא נשק לראשו של נמרוד "עכשיו שאתה חיי אתה גם מרגיש, ולכן כואב ובוכה, אני אוהב את זה, זה רק אומר שתאבק להישאר בחיים, זה טוב"
YOU ARE READING
ההבטחה
Short Storyהסיפור הזה הוא נכתב לזיכרו של אמיר פיי גוטמן , הסיפור הזה מסתיים טוב מכיוון שמספיק סיפורים עצובים יש אך כאשר תקראו אותו תחשבו על אמיר, כי הוא היה שם איתי כאשר כתבתי. זהו הסיפור של מתן, ונמרוד סיפור המשל ל-"לא אחים בדם" אין צורך לקרוא את הסיפור הקוד...