Η ώρα πέρασε και πληρώσαμε για να φύγουμε. "Θέλετε να βγούμε και το βράδυ;", ρωτησε ο Jack και συμφωνήσαμε να πάμε στην θάλασσα, όπως κάθε καλοκαίρι.
[...]
Σχεδόν κάθε μέρα του καλοκαιριού πηγαίναμε σε μια κοντινή παραλία. Καθόμασταν κοντά στα φώτα και παίρναμε μερικές μπύρες. Κάποιες φορές ο Shawn και ο Jack τραγουδούσαν μαζί και περνούσαμε πολύ καλά. Θυμάμαι ότι όλα ξεκίνησαν εκεί με τον Cameron. Πήγαμε μόνοι μας λίγο πιο νωρίς από τους άλλους και καθίσαμε να βλέπουμε τα κύματα να σκάνε στην άμμο. Ήταν πολύ όμορφα. Γύρισα να τον κοιτάξω και έσκυψε για να με φιλήσει. Ήμασταν μαζί για δύο εβδομάδες, όμως καταλάβαμε ότι δεν πήγαινε άλλο η σχέση μας και αποφασίσαμε να μείνουμε μόνο φίλοι. Έχουμε δημιουργήσει πολλές αναμνήσεις σε αυτό το μέρος και είναι πολύ ξεχωριστό για εμάς.
[...]
Ήταν 6 το απόγευμα και είχαμε κανονίσει στις 7, οπότε έπρεπε να ξεκινήσω να ετοιμάζομαι. Έκανα ένα μπάνιο στα γρήγορα και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Τα άφησα ίσια και άνοιξα την ντουλάπα μου για να αποφασίσω τι θα φορέσω. Απέρριπτα τα ρούχα το ένα μετά το άλλο μέχρι που βρήκα κάτι που μου άρεσε. Ένα άσπρο μπλουζάκι με μαύρες ρίγες και ένα κοντό, τζιν σορτσάκι. Τα συνδύασα με τα superstar μου και πέταξα κλειδιά, λεφτά και το κινητό μου μεσα σε ενα μικρό, μαύρο τσαντάκι. Φόρεσα το αγαπημένο μου άρωμα και έστειλα ένα μήνυμα στην Summer για να δω αν είναι έτοιμη και έφυγα από το σπίτι.
Περπάτησα προς το οικόπεδο που ήταν λίγο πιο δίπλα από το σπίτι μου. Ο Shawn με περίμενε εκεί και είχε φέρει την μηχανή του. Φορούσε μαύρο τζιν, μια γκρι μπλούζα και το δερμάτινο μπουφάν του. Δεν είδα καλά το πρόσωπό του, γιατί φορούσε το κράνος του. Ήρθε κοντά στο πεζοδρόμιο και κατέβηκε από την μηχανή. Σήκωσε το κάθισμα και έβγαλε ένα κράνος από μέσα. "Μην παραπονεθείς για τα μαλλιά σου, δεν πρόκειται να ανέβεις χωρίς κράνος", είπε αυστηρά. Δυσκολεύτηκα να τον καταλάβω, αφού το κράνος κάλυπτε όλο το πρόσωπό του, εκτός από τα πανέμορφα μάτια του. Με μια γρήγορη κίνηση, έβγαλε το κράνος και φανέρωσε το πρόσωπό του. "Μα Shawn-", δεν προλαβα να πω κάτι γιατί με έκοψε εκείνος. "Δεν εχει 'μα', μωρό μου", είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο κούτελο. Ένα αχνό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χειλη μου και μου εβαλε το κράνος. "Δεν θέλω να πάθεις τίποτα", μουρμούρισε και έβαλε και το δικό του. Ανεβήκαμε και οι δύο στην μηχανή του και τον κρατούσα σφιχτά μέχρι να φτάσουμε.
Βρήκαμε όλα τα παιδια στο γνωστό μέρος και καθίσαμε μαζί τους. "Καλώς τα πιτσουνάκια", είπε ειρωνικά ο Cam. "Αργήσατε", συμπλήρωσε. "Δεν έγινε και τίποτα", είπα αδιάφορα. Μουρμούρισε κάτι μέσα από τα δόντια του, όμως δεν κατάλαβα και αποφάσισα να μην του δώσω σημασία. Ο Shawn με έπιασε από την μέση και άνοιξε ένα κουτάκι μπύρα. Ήπιε μια μεγάλη γουλιά και το άφησε κάτω. "Πάμε για μπάνιο αύριο;", ρώτησε η Madison. "Γιατί όχι;", είπα και έπιασα ένα κουτάκι μπύρα. Προσπάθησα να την ανοίξω αλλά δεν μπόρεσα. "Θέλεις βοήθεια;", είπε γελώντας ο Shawn. "Όχι, μπορώ και μόνη μου", απάντησα και συνέχισα να προσπαθώ. "Είσαι πολύ πεισματάρα", συνέχισε να γελάει και άρπαξε την μπύρα για να την ανοίξει. "Ευχαριστώ", ψιθύρισα και χαμογέλασε.
YOU ARE READING
Heart Of Darkness》S.M.
FanfictionΤο σχολείο τελειώνει και η Rachel Anderson θα έχει πολλές περιπέτειες. Πώς θα ξεπεράσει τις δυσκολίες; Θα την καταλάβει το σκοτάδι; Started: 9-9-2017 Ended: 24-10-2017