{11}

194 13 0
                                    

-Day 3-

Δεν θυμάμαι πολλά από χθες το βράδυ. Άνοιξα τα μάτια μου και το κεφάλι μου πονούσε υπερβολικά πολύ. Ο Shawn κοιμόταν δίπλα μου - ως συνήθως - αλλά αυτή την φορά κάτι ήταν διαφορετικό.

Με είχε αγκαλιά και ήμασταν μόνο με τα εσώρουχα. Η καρδιά μου χτυπούσε πολύ δυνατά, τι έγινε χθες;

Έκλεισα τα μάτια μου και ακολούθησαν θολές αναμνήσεις. Άρχισα να θυμάμαι ότι έγινε πριν φτάσουμε στο ξενοδοχείο, αλλά μέχρι εκεί.

Πάνω στην ώρα ξύπνησε και εκείνος. Έσφιξε την μέση μου και έγυρε προς το μέρος μου για να με φιλήσει. Ξαφνιάστηκα αρκετά, αλλά τελικά υπέκυψα και ανταποκρίθηκα στο φιλί του, που μου είχε λείψει αφάνταστα.

"Καλημέρα", χαμογέλασε και έμπλεξε τα δάχτυλά μας. Χαμογέλασα και εγώ "μπορείς να μου εξηγήσεις;", δεν χρειάστηκε να πω κάτι παραπάνω, νομίζω κατάλαβε τι εννοούσα.

"Ήθελες να προχωρήσουμε την σχέση μας, αλλά δεν σε άφησα γιατί ήσουν μεθυσμένη και δεν ήξερες τι έκανες", πέρασε το χέρι του από τα μαλλιά μου και το τοποθέτησε στο μάγουλο μου, χαϊδεύοντας το με τον αντίχειρα του.

Αυτό μου αρέσει στον Shawn. Με ξέρει καλύτερα από όσο ξέρω τον εαυτό μου και με καταλαβαίνει απόλυτα. Είναι πολύ υπομονετικός και πηγαίνει με τον ρυθμό μου. Είναι από τους πολλούς λόγους που είμαι ερωτευμένη μαζί του.

"Τι σκέφτεσαι;", είπε γλυκά. "Πώς άντεξα μακριά σου τόσο καιρό;", ένα χαμόγελο χαράχτηκε στα χείλη του όταν άκουσε τα λόγια μου. "Σ'αγαπώ", είπε και από τον τόνο του κατάλαβα ότι το εννοούσε.

Του έδωσα ένα ακόμα φιλί, προσπάθησα να το απολαύσω όσο το δυνατόν περισσότερο. "Αυτό θα το πάρω ως 《και εγω》", είπε χαμογελώντας. "Τώρα σήκω, έχουμε πολλά να κάνουμε", συμπλήρωσε και εγώ πήγα να ετοιμαστώ για να κατέβουμε μαζί κάτω.

[...]

"Τι γίνατε χθες ρε;", είπε ο Nash τρώγοντας μια μπουκιά απο το πρωινό του. Κοίταξα τον Jason, που με κοιτούσε με πολύ αγριεμένο βλέμμα. Κλασσικός μεγάλος αδερφός.

Δεν έδωσα σημασία σε κανένα τους. "Έλα λίγο στην τουαλέτα μαζί μου", η Summer φαινόταν πολύ ανήσυχη. "Έρχομαι σε λίγο", απευθύνθηκα στον Shawn και μου έκανε νεύμα οτι δεν τον πειράζει.

Heart Of Darkness》S.M.Onde histórias criam vida. Descubra agora