Ήμασταν πολύ κουρασμένοι, οπότε αποφασίσαμε να κοιμηθούμε και να μην βγούμε για ποτό, οπότε το προγραμματίσαμε για μια άλλη μέρα.
Βγήκα από το μπάνιο και στέγνωσα τα μαλλιά μου. Ο Shawn ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι και άκουγε μουσική. Ξάπλωσα δίπλα του και σκεπάστηκα με το σεντόνι. "Θα το κλείσεις σε παρακαλώ; Θέλω να κοιμηθώ", μουρμούρισα και έκλεισα τα μάτια μου. "Όχι", είπε και γέλασε. Σηκώθηκα απότομα και άρπαξα το κινητό από το χέρι του για να πατήσω παύση στο τραγούδι. Το πήρε πίσω αμέσως, δεν μπορούσα να το κρατήσω αφού είναι πολυ πιο δυνατός απο εμένα. "Shawn! Κλείσε το!", είπα και άπλωσε το χέρι του απο την μεριά του κομοδίνου του για να μην το φτάσω "Έλα να το πάρεις". Τον κοίταξα και είχε ένα χαζό χαμόγελο στα χείλη του.
Έπιασα τον ώμο του για να στερεωθώ και έβαλα δύναμη για να σπρωξω το σώμα μου προς την μεριά του. Άπλωσα το χέρι μου για να πιάσω το κινητό του και τον άκουσα να γελάει. Εκείνη την στιγμή συνειδητοποίησα ότι το σώμα μου ήταν πάνω στο δικό του -ξανά- και ένιωσα τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν. Του έριξα ενα σύντομο βλέμμα για να του αποσπάσω την προσοχή και έτσι, πέτυχα αυτό που ήθελα.
Όμως δεν έφυγα από πάνω του. Είχαμε χωρίσει καιρό τώρα αλλά ένιωθα άνετα κοντά του. Τα βλέμματά μας συναντήθηκαν και ένιωσα αυτές τις χαζές πεταλούδες στο στομάχι μου. Το χαμόγελό μου δεν έφευγε από τα χείλη μου. Μισόκλεισε τα μάτια του και έφερε το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου, "Νομίζω ότι πρέπει να κοιμηθούμε", τον διέκοψα και χαμογέλασα ντροπαλά.
Τον ήθελα απεγνωσμένα, αλλά κάτι με κρατούσε πίσω. "Έχεις δίκιο", μουρμούρισε και πήρε ενα σοβαρό ύφος. Πήγα στην δική μου μεριά του κρεβατιού και βολεύτηκα. Έκανε πολλή ζέστη, οπότε ξεσκεπάστηκα. "Τι κάνεις; Θα κρυώσεις", είπε αυστηρά. "Κάνει ζέστη", παραπονέθηκα. "Επειδή είμαι εγώ στο δωμάτιο", μου έκλεισε το μάτι γελώντας και μου ξέφυγε ένα δυνατό γέλιο. Τοποθέτησε τα χέρια του στην άκρη της μπλούζας του και την αφαίρεσε με αποτέλεσμα να φανεί το καλογυμνασμένο σώμα του. Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου απο τους κοιλιακούς του, μέχρι που με κατάλαβε και άρχισε να γελάει. Ντροπιάστηκα - για άλλη μια φορά - και άλλαξα μεριά. Ένιωσα το άγγιγμα του στον λαιμό μου και ενα ρεύμα ηλεκτρισμού διαπέρασε το σώμα μου. Έβγαλε τα μαλλιά μου απο την μέση "Καληνύχτα", ψιθύρισε στο αυτί μου και χαμογέλασα ξέροντας οτι δεν μπορούσε να με δει.
Λίγες ώρες πέρασαν και είδα έναν εφιάλτη που με έκανε να σηκωθώ απότομα από το κρεβάτι. Πήρα μερικές ανάσες και κοίταξα πίσω. "Τι έγινε;", ρώτησε ο Shawn με απορία. "Σε ξύπνησα;", ρώρησα και έγνεψε θετικά. Απολογήθηκα και τον είδα να έρχεται δίπλα μου. "Όλα καλά; Είδες εφιάλτη;", ρώτησε ανήσυχος.
Ήξερε ότι κάθε φορά που βλέπω εφιάλτη τρομάζω πολύ και δεν μπορώ να κοιμηθώ μετά, κάτι που είχα από όταν ήμουν πολύ μικρή και με επηρεάζει ακόμα και τώρα, που είναι χαζό αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
"Έλα εδώ", ψιθύρισε και έπεσα αμέσως στην αγκαλιά του. Έκλεισε σφιχτά τα χέρια του και χαΐδευε την πλάτη μου για να με κάνει να ηρεμήσω, κάτι που έκανε πάντα. "Είδα ότι σε έχασα, Shawn, και δεν θέλω ποτέ να γίνει αυτό", ψιθύρισα. "Δεν θα γίνει, στο υπόσχομαι", είπε και μου έδωσε ένα φιλί στο κούτελο. Τον κοίταξα και τον αγκάλιασα ξανά, μέχρι που εκείνος αποφάσισε να σπάσει την αγκαλιά μας. Σκούπισε το δάκρυ που κύλησε στο πρόσωπό μου και ξάπλωσε με εμένα στην αγκαλιά του. "Μην φοβάσαι, είμαι εδώ", ψιθύρισε και μου έδωσε άλλο ένα φιλί στο κούτελο. Και έτσι κατάφερα να κοιμηθώ.
______________________________________
YOU ARE READING
Heart Of Darkness》S.M.
FanfictionΤο σχολείο τελειώνει και η Rachel Anderson θα έχει πολλές περιπέτειες. Πώς θα ξεπεράσει τις δυσκολίες; Θα την καταλάβει το σκοτάδι; Started: 9-9-2017 Ended: 24-10-2017