Αφού αποφασίσαμε πως θα είμαστε στα δωμάτια, πήγαμε για φαγητό. Κάναμε μια βόλτα στο Miami και βρήκαμε ένα ωραίο εστιατόριο, όπου πήγαμε να φάμε. Πήραμε δύο μεγάλες πίτσες -κλασσικά- και μια σαλάτα.
Αφού φάγαμε, γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να βάλουμε τα μαγιό μας. Πήγαμε σε μια παραλία ονόματι South Beach. Είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο, οπότε θα πηγαίνουμε κάθε μέρα. Τα πόδια μου βυθίστηκαν στην χρυσή άμμο και το καλοκαιρινό αεράκι χτύπησε το πρόσωπό μου. Το καταγάλανο νερό έσκαγε με δύναμη στην άμμο. Δεν είχα ξαναδεί τέτοια παραλία στον Καναδά.
Άπλωσα την πετσέτα μου στην άμμο και άφησα πάνω το σακίδιο με τα πράγματα μου. Ήπια μια γουλιά απο τον καφέ μου και τον άφησα κάτω για να κολυμπήσω. "Ο τελευταίος κερνάει το βράδυ", φώναξε ο Nash και όλοι τρέξαμε στην θάλασσα. Κάναμε σαν πεντάχρονα, αλλά περνούσαμε ωραία και αυτό έχει σημασία. Τελευταίος μπήκε ο Jack και ήταν τάχα μου μουτρωμένος.
"Rachel!",άκουσα την φωνή του Shawn και γύρισα να δω τι ήθελε. Μόλις γύρισα, έριξε ενα κουβά νερό στο πρόσωπό μου. "Shawn! Τα μαλλιά μου!", φώναξα εκνευρισμένη και εκείνος γελούσε. "Τα μαλλιά μου", επανέλαβε κοροϊδευτικά και τον κοίταξα αγανακτισμένη. Άρχισα να του ρίχνω μπουνιές στο στέρνο, αλλά είμαι πολύ αδύναμη οπότε απλώς σπαταλούσα ενέργεια. "Θα έπρεπε να πονάω τώρα;", είπε ειρωνικά και με κορόιδεψε. Μετά από αυτό πείσμωσα και τον έσπρωξα με όλη μου την δύναμη, μέχρι που έπεσε μέσα στο νερό. "Αυτό θα το μετανιώσεις, Anderson", είπε γέλωτας και συνεχίσαμε να παίζουμε με το νερό, σαν μικρά παιδιά.
"Rachel, πάμε για beach volley;", πρότεινε η Harriet και έδειξε το φιλέ στην άλλη άκρη της παραλίας. Όλοι ήξεραν πόσο μου άρεσε να παίζω volley, για αυτό συμφώνησα ενθουσιασμένη. Βγήκαμε όλοι απο την θάλασσα και περπατήσαμε μέχρι το φιλέ.
Παίζαμε για αρκετή ώρα και κάποια από τα αγόρια κολυμπούσαν, ενώ άλλα την έπεφταν σε κάτι κορίτσια. Η μπάλα ήρθε στα αριστερά μου και έτρεξα για να την προλάβω. Σκόνταψα στην άμμο και έπεσα πάνω στο γόνατό μου. Με πονούσε πάρα πολύ και δεν μπορούσα να σηκωθώ. "Χτύπησες;", ρώτησε η Madison και τα κορίτσια μαζεύτηκαν γύρω μου. Τα παιδιά μας πήραν είδηση και έτρεξαν προς το μέρος μας. "Τι έγινε;", ρώτησε ανήσυχος ο Shawn. "Χτύπησα στο γόνατο", είπα σιγά και πονούσα τόσο που φαινόταν στο πρόσωπό μου. "Έπρεπε να είχαμε πάει στον γιατρό, Rachel, στο είχα πει!", είπε και έβαλε το ένα χέρι του στην μέση μου και το άλλο κάτω απο τα πόδια μου. "Τι κάνεις;", είπα γεμάτη περιέργεια. Σηκώθηκε απο την άμμο και σήκωσε και εμένα μαζί. Έσφιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. "Μπορείς να περπατήσεις;", ρώτησε. "Ο-όχι", είπα και τον άφησα να με σηκώσει, χωρίς να ανησυχώ για το που θα με πάει. Ήταν το πρώτο σημάδι ότι άρχισα να τον εμπιστεύομαι ξανά.
Με πήγε μέχρι τις πετσέτες μας και με ακούμπησε εκεί. Κάθισε δίπλα μου και μετά ήρθαν και οι άλλοι. "Πονάς πολύ;", ρώτησε ανήσυχος ο Jason. Κλασσικός Jason, πάντα υπερπροστατευτικός. "Τώρα πονάω λιγότερο", είπα ειλικρινά και χαμογέλασα ελαφρά. "Μήπως θέλεις να πάμε σε κανένα γιατρό;", πρότεινε ο Shawn και του είπα πως θα ήταν καλύτερο αν περιμέναμε να γυρίσουμε στον Καναδά. Διαφώνησε αμέσως αλλά κατάφερα να τον πείσω. Μαζέψαμε τα πράγματα μας και γυρίσαμε στο ξενοδοχείο.
Το δωμάτιό μας είχε ενα διπλό κρεβάτι με λευκά και μπλέ σκεπάσματα. Είχε ένα μικρό σαλόνι με ένα τραπεζάκι. Ενα αρκετά μεγάλο μπάνιο με τζακούζι. Τέλος, αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση ήταν το τεράστιο παράθυρο που είχε θέα το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα πριν απο τον Shawn "Θα κάνεις μπάνιο πρώτη;", ρώτησε. "Πήγαινε εσύ", είπα και ξάπλωσα στο κρεβάτι.
Όση ώρα περίμενα να βγεί τον άκουγα να σιγοτραγουδάει τους στίχους από το αγαπημένο μου τραγούδι του, το ruin. Ήταν στο μπάνιο σχεδόν 45 λεπτά και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. "Τελείωνε πριγκίπισσα, θέλω και εγώ να μπω", είπα ειρωνικά αφού χτύπησα την πόρτα. Άνοιξε αμέσως και εκείνη την στιγμή έδενε την πετσέτα στην μέση του. Ήταν πανέμορφος, απο τις βρεγμενες μπούκλες του, μέχρι τις σταγόνες νερού που έπεφταν στους κοιλιακούς του. Έμεινα εκεί και τον χάζευα με το χέρι μου στο πόμολο. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπό του "Βλέπεις κάτι που σου αρέσει;", ρώτησε πονηρά και ένιωσα τα μάγουλά μου να κοκκινίζουν. Ξέρει τι επίδραση έχει πάνω μου και το κάνει πολύ δύσκολο να το κρύψω. "Μ'αρέσει όταν κοκκινίζεις", συνέχισε και με κοίταξε, περιμένοντας να αντιδράσω. "Κάνε στην άκρη, Shawn δεν έχουμε όλη μέρα!", είπα και με άκουσε αμέσως.
Πήγε να βγει από το μπάνιο την χειρότερη στιγμή, γιατί έμπαινα και εγώ ταυτόχρονα, με αποτέλεσμα να ακουμπήσει το κορμί του πάνω στο δικό μου, αφού η πόρτα ήταν πολύ στενή και για τους δύο μας. Ήρθε όσο πιο κοντά μου όσο γινόταν και με κοίταξε, ακουμπώντας το χέρι του τρυφερά στο μάγουλό μου και αναρωτήθηκα ποια θα ήταν η επόμενή του κίνηση."Μήπως με εμπιστεύεσαι λίγο παραπάνω τώρα;", ρώτησε. "Λίγο", απάντησα αμέσως και τον είδα να πλησιάζει ακόμα περισσότερο, σε σημείο που η μύτη του ακουμπούσε την δική μου. "Τώρα;", ρώτησε ξανά και ακούμπησα το χέρι μου στο στέρνο του για να τον διώξω μακριά μου.
YOU ARE READING
Heart Of Darkness》S.M.
FanfictionΤο σχολείο τελειώνει και η Rachel Anderson θα έχει πολλές περιπέτειες. Πώς θα ξεπεράσει τις δυσκολίες; Θα την καταλάβει το σκοτάδι; Started: 9-9-2017 Ended: 24-10-2017