{17}

165 12 0
                                    

-Summer's Pov-

Στραβοκατάπια και πήρα μια βαθιά ανάσα. "Rachel, καταλαβαίνω ότι δεν είσαι καλά και θέλω να σε βοηθήσω. Όμως χρειάζομαι και την δική σου υποστήριξη σε κάτι", απομάκρυνε την ματιά της από το πάτωμα και τα μάτια της συνάντησαν τα δικά μου.

"Ό,τι και να είναι, θα είμαι δίπλα σου μέχρι να περάσει", έπιασε το χέρι μου και το έσφιξε. "Δεν νομίζω πως θα περάσει ποτέ", πήρα άλλη μια ανάσα. "Θα μείνει για πάντα μαζί μου", συμπλήρωσα. Έβλεπα στα μάτια της πόσο μπερδεμένη ήταν, και με το δίκιο της.

"Θυμάσαι στην εκδρομή την μέρα που έκανα εμετό και μετά τσακώθηκε ο Cam με τον Sh-", δεν με άφησε να τελειώσω. "Δεν ξεχνιέται αυτή η μέρα", σκούπισε ένα ακόμα δάκρυ από το μάγουλο της. "Δεν ήμουν άρρωστη και το ήξερα", με κοίταξε πιο μπερδεμένη απο ποτέ και μου έκανε νόημα με το χέρι της να συνεχίσω.

Απο το μυαλό μου περνούσαν εκατομμύριοι τρόποι με τους οποίους θα μπορούσα να της το πω, αλλά δεν χρειάζεται να το σκέφτομαι πολύ. Έτσι και αλλιώς, είναι ώρα να της ανοιχτώ.

"Είμαι έγκυος τρείς μήνες, Rachel. Με το παιδί του Jason", απέφυγα να την κοιτάξω στα μάτια, επειδή φοβόμουν την αντίδρασή της. "Θεέ μου Summer! Αυτό είναι υπέροχο!", φάνηκε σοκαρισμένη, αλλά ευχάριστα, κάτι που σίγουρα δεν περίμενα. "Όχι, δεν είναι. Στο έκρυβα τρείς ολόκληρους μήνες. Κάνεις άλλος δεν το ξέρει. Και δεν ξέρω πως θα συνεχίσω την σχολή, μπορεί να καταστραφεί το μέλλον μου", ένα δάκρυ κύλισε στο πρόσωπο μου και η Rachel με αγκάλιασε σφιχτά.

"Θα το πούμε στον Jason. Και θα σε βοηθήσω. Και η οικογένειά μου. Θα είμαι δίπλα σου, μην το ξεχάσεις ποτέ", τα λόγια της με συγκίνησαν ακόμα περισσότερο. Την αγαπάω όσο τίποτα, πρέπει να την κάνω χαρούμενη.

"Λοιπόν, μικρή. Ο Shawn ήθελε να σου μιλήσει αλλά δεν τον άφησα, γιατί δεν ήξερα αν θα το ήθελες", το πρόσωπο της έλαμψε στο άκουσμα του ονόματός του. Τον αγαπάει ακόμα. Αν και δεν πιστεύω πως είναι ο σωστός για εκείνη και φοβάμαι ότι θα την πληγώσει ξανά, ξέρω πως θα την κάνει χαρούμενη, γιατί την αγαπάει και εκείνος.

-Rachel's Pov-

Όταν άκουσα το όνομά του, η καρδιά μου πήγε να σπάσει. Πρέπει να του μιλήσω. Τον θέλω στην ζωή μου.

Σηκώθηκα απο το πάτωμα και έπλυνα το πρόσωπο μου. Η Summer με ακολούθησε έξω και ανίχνευσα τον χώρο με το βλέμμα μου, αλλά ο Shawn δεν ήταν πουθενά.

"Με συγχωρείτε!", φώναξα για να με προσέξει ο σερβιτόρος. "Τι θέλετε;", είπε ευγενικά. "Ψάχνω τον Shawn. Έχει φύγει;", ρώτησα γεμάτη αγωνία και τον είδα να κουνάει θετικά το κεφάλι του. Ένα αίσθημα απογοήτευσης με κατέκλυσε, αλλά δεν θα τα βάλω κάτω. "Πότε μπορώ να τον βρώ;", έκανα μια τελευταία προσπάθεια. "Δουλέυει 14:00-19:30. Ελάτε αύριο", χαμογέλασε ευγενικά και κοίταξα την Summer με ένα χαμόγελο να στολίζει το πρόσωπο μου.

Heart Of Darkness》S.M.Where stories live. Discover now