{12}

177 11 1
                                    

-Day 4-

Η χθεσινή νύχτα ήταν πραγματικά πολύ περίεργη. Αντί να νευριάσει ο Jason που έμαθε ότι τα ξαναβρήκα με τον Shawn, νευρίασε ο Cameron. Νόμιζα ότι με είχε ξεπεράσει. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι τεράστιο εμπόδιο στην σχέση μας.

[...]

Η τέταρτη μέρα των διακοπών κύλησε όμορφα. Επειδή βαρεθήκαμε την θάλασσα κάθε μέρα, αποφασίσαμε να πάμε στις νεροτσουλήθρες. Για την ακρίβεια ήταν πιο πολύ σαν πάρκο και περάσαμε καταπληκτικά. Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο για να ξεκουραστούμε και τώρα ετοιμαζόμαστε για να πάμε για καφέ.

Έβαλα ένα μαύρο φόρεμα και τακούνια στο ίδιο χρώμα. Άφησα τα μαλλιά μου κάτω, φρεσκάρισα το μακιγιάζ μου και τελείωσα με λίγο άρωμα.

Βγήκα από το μπάνιο και αντίκρισα το γνωστό θέαμα, που δεν χορταίνω ποτέ. Ο Shawn, χωρίς μπλούζα όπως συνήθως. Προσπαθούσα πολύ να μην προσέξω το σώμα του, αλλά είναι ακατόρθωτο.

"Είσαι πανέμορφη", είπε και ένα όμορφο χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του. Άφησε το κινητό στην άκρη και με πλησίασε.

Με φυλάκισε στην αγκαλιά του και έφερε το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου. Έγλειψε τα χείλη του και τα ένωσε με τα δικά μου χωρίς να χάσει χρόνο.

Τα χέρια μου βρίσκονταν στον λαιμό του, έμπλεξα τα δάχτυλά μου στα μαλλιά του και τα τράβηξα ελαφρά. Χαμογέλασε ασυναίσθητα μέσα από το φιλί μας και έκανα το ίδιο.

Ο χαρακτηριστικός ήχος του μηνύματος ακούστηκε από το κινητό μου. Αμέσως κοίταξα στο κομοδίνο, όπου το είχα αφήσει. "Ξέχνα το, μωρό μου", είπε και έπιασε απαλά το σαγόνι μου για να με κάνει να τον κοιτάξω.

"Τα παιδιά θα μας ψάχνουν", αποκρίθηκα. "Δεν με νοιάζει", έσκυψε για να με φιλήσει και υπέκυψα.

Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και το τράβηξε ελαφρά προς τα έξω. Ένα δυνατό χτύπημα ακούστηκε στην πόρτα, η οποία άνοιξε μετά από μερικά δευτερόλεπτα.

Έσπρωξα τον Shawn από πάνω μου και το βλέμμα του στράφηκε προς την πόρτα, όπως και το δικό μου. Ο Cameron άνοιξε σιγά και μπήκε μέσα.

"Με έστειλαν να σας πω ότι φεύγουμε, αλλά από ότι φαίνεται είστε απασχολημένοι", είπε αμήχανα και απέφυγε να μας κοιτάζει.

Βγήκε γρήγορα και τα βήματα του ήταν ο μόνος ήχος που ακουγόταν στο δωμάτιο. Ο Shawn είχε ακουμπήσει τις παλάμες του στον τοίχο και είχε στερεώσει όλο του το βάρος εκεί. Εμένα με είχε στριμώξει ανάμεσά τους και με κοίταζε κατάματα.

Το πρόσωπό μου ήταν ήδη κόκκινο από όσα προηγήθηκαν, όμως το βλέμμα του με έκανε να κοκκινίζω περισσότερο.

"Είσαι πολύ γλυκιά όταν ντρέπεσαι", είπε και τα χείλη του επιτέθηκαν στον λαιμό μου. Τον έσπρωξα απαλά από πάνω μου. "Πρέπει να βρώ τον Cam", του είπα και τα χαρακτηριστικά του προσώπου του σκλήρυναν απότομα.

"Μην ανησυχείς μωρό μου. Απλά να του μιλήσω θέλω", έκανα μια μικρή παύση και πήρα μια ανάσα. "Να του πω ότι θέλω εσένα και μόνο εσένα", συνέχισα.

"Μπορώ να σε εμπιστευτώ;", έσμιξε τα φρύδια του. "Δεν υπάρχει σχέση χωρίς εμπιστοσύνη", επιβεβαίωσα την σχέση μας και ένιωσα το χάδι του στο μάγουλο μου, ένα ρίγος με διαπέρασε και χαμογέλασα ασυναίσθητα.

"Cam περίμενε", φώναξα δυνατά για να ακουστεί μέχρι το τέλος του διαδρόμου. Γύρισε αμέσως προς το μέρος μου με το άκουσμα της φωνής μου και τον πλησίασα.

"Τι γίνεται;", ρώτησα λαχανιασμενη από το τρέξιμο προκειμένου να τον προφτάσω.

"Θέλεις να μάθεις τι γίνεται;", φώναξε και έκανε γροθιές τα χέρια του.

Δεν τον έχω ξαναδεί τόσο θυμωμένο. Πάντα ήταν γλυκός και δεν εμπλεκόταν σε μπελάδες και τσακωμούς, αλλά έχει αλλάξει πολύ. Δεν είναι ο Cam που ήξερα.

"Θα σου πω. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου και δεν μπορώ να σε έχω. Ευχαριστήθηκες τώρα;", η γροθιά του προσγειώθηκε στον τοίχο.

Οι παλμοί μου ανέβηκαν και χλώμιασα. Ήξερα ότι του άρεσα, αλλά δεν περίμενα ότι θα ήταν ερωτευμένος μαζί μου. Ξαφνιάστηκα πολύ όταν τον άκουσα να εκφράζει τα συναισθήματα του.

"Rachel σ'αγαπάω, γαμώτο. Δεν έχεις να πεις τίποτα για αυτό;", ξαναχτύπησε το χέρι του στον τοίχο.

Προσπάθησε να ξεσπάσει, αλλά μάταια. Έβγαλε τον θυμό του αλλιώς, έφερε το πρόσωπό του κοντά στο δικό μου, βρισκόμασταν σε απόσταση αναπνοής. Έκανα να φύγω αλλα με άρπαξε άγρια και με εγκλώβισε στα χέρια του. Με μια κίνηση ένωσε απαλά τα χείλη μας.

Το σώμα μου είχε παγώσει, δεν μπορούσα να βγάλω λέξη. Δεν ήξερα καν πως να αντιδράσω. Τα πράγματα εξελίσσονται γρήγορα και νιώθω πως όλο αυτό ειναι ενα κακόγουστο αστείο.

Το αστείο όμως είναι πως είναι η πραγματικότητα. Η ζωή μου. Όλα είναι μπερδεμένα και ο Shawn...

Θεέ μου, ο Shawn. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Με όλη μου την δύναμη τον έδιωξα από πάνω μου και έτρεξα. Έτρεξα όσο πιο μακριά του γίνεται με δάκρυα να κυλούν στα κατακόκκινα μάγουλά μου.

Heart Of Darkness》S.M.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora