{18}

164 13 2
                                    

"Θα έρθουμε αύριο;", ρώτησα την Summer. Ήθελα πολύ να πει ναι. Δεν νιώθω έτοιμη να αντιμετωπίσω τον Shawn μόνη και την χρειάζομαι δίπλα μου.

"Νομίζω ότι είναι καλύτερο να έρθεις μόνη σου, Rachel", είπε ειλικρινά και την κοίταξα απογοητευμένη. "Summer, δεν ξέρω τι να κάνω μαζί του. Σε χρειάζομαι".

"Θα είσαι εντάξει. Θυμίσου πόσα έχετε περάσει μαζί, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς. Όλα θα πάνε καλά", με διαβεβαίωσε και της χαμογέλασα.

Έχει απόλυτο δίκιο. Ο Shawn και εγώ είχαμε πολλές όμορφες στιγμές μαζί και με έκανε να ανακαλύψω πολλά σημεία του εαυτού μου. Δεν ξέρω γιατί φοβάμαι τόσο, πρέπει να κάνω κάτι άμεσα αν θέλω να τα ξαναβρώ μαζί του.

[...]

Έκλεισα την πόρτα και βολεύτηκα στον αναπαυτικό καναπέ του διαμερίσματος μου.

Έφυγα απο το Pickering και πλέον μένω στο Toronto. Δεν είναι πολύ μακριά, η διαδρομή διαρκεί περίπου μια ώρα, οπότε βλέπω τον Jason και τους γονείς μου συχνά.

Άνοιξα το λάπτοπ και μίλησα με τον Jason στο skype. "Τι γίνεται μικρή; Όλα καλά; Πώς πάει η σχολή;", ξεκίνησε να με βομβαρδίζει με ερωτήσεις. Κλασσικός Jason.

"Όλα καλά, αν και η νομική είναι λίγο πιο δύσκολη απο όσο περίμενα", ξεφύσιξα. "Θα τα καταφέρεις", γέλασε και έκανα το ίδιο. "Μου έχεις λείψει πολύ, J", ομολόγησα και ένα ακόμη χαμόγελο ξέφυγε απο τα χείλη του. "Αφού με είδες πριν δύο εβδομάδες", συνέχισε να γελάει. "Σκέφτομαι να έρθω για το Σαββατοκύριακο", είπα και κανονίσαμε να βρεθούμε τότε, ανυπομονώ. "Έχω πολύ διάβασμα, οπότε πάω", τον χαιρέτησα και τερμάτισα βιαστικά την κλήση.

Θέλω πολύ να τους δω όλους, αλλά δεν είναι αυτός ο βασικός λόγος που γυρίζω πίσω. Θέλω να πω στον J πως η Summer είναι έγκυος. Είμαι σίγουρη ότι το έχει καταλάβει, αλλά ήρθε η ώρα να το μάθει απο εκείνη, το ίδιο και ο μπαμπάς με την μαμά.

Έκλεισα το λάπτοπ και έφτιαξα ένα καφέ στα γρήγορα. Κάθισα στο γραφείο μου και χάθηκα στις σελίδες του βιβλίου μου, πίνοντας αργά τον καφέ μου.

[...]

Ο χαρακτηριστικός ήχος του ξυπνητηριού διέκοψε τον ύπνο μου. Άνοιξα αργά τα μάτια μου και παρατήρησα τον χώρο. Τα βιβλία μου ήταν πεταμένα πάνω στο γραφείο, αυτή η ακαταστασία με ενοχλούσε πολύ.

Έφτιαξα την τσάντα μου και τακτοποίησα τα πάντα. Έπιασα τα χθεσινά μου ρούχα και τα έβαλα στο καλάθι για τα άπλυτα. Άνοιξα την ντουλάπα μου και προσπάθησα να αποφασίσω τι να φορέσω.

Heart Of Darkness》S.M.Onde histórias criam vida. Descubra agora