{3}

251 17 0
                                    

Άνοιξα αργά τα μάτια μου και τον είδα μπροστά μου. Κοιμόταν ακόμα και ήταν πανέμορφος, ακόμα και με το μαυρισμένο μάτι. Χαΐδεψα απαλά το μάγουλό του και τον χάζευα για αρκετή ώρα. Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει και το σήκωσα γρήγορα για να μην τον ξυπνήσω. "Καλημέρα", άκουσα την γλυκιά φωνή της Summer απο την άλλη γραμμή. "Καλημέρα", μουρμούρισα νυσταγμένη. "Είμαστε στο σπίτι του Cam για πρωινό, έλα όταν ετοιμαστείς", μου είπε. "Εντάξει, θα έρθω με τον Shawn σε λίγο", τερμάτισα την κλήση και σκεπάστηκα για να κοιτάξω τον Shawn λίγο ακόμα.

Πέρασαν δέκα λεπτά και ήταν ώρα να τον ξυπνήσω. Ακούμπησα το χέρι μου στον ώμο του και τον κούνησα απαλά, όμως δεν αντέδρασε. "Shawn!", είπα κάπως δυνατά. "Μμμ άσε με", μουρμούρισε και κάλυψε το πρόσωπό του με το μαξιλάρι. Η φωνή του ήταν βραχνιασμενη απο τον ύπνο. "Μωρό μου πρέπει να ετοιμαστούμε", τον ενημέρωσα και άνοιξε τα μάτια του. "Γιατί να ετοιμαστούμε;", μουρμούρισε παραπονεμένα. "Πρωινό στου Cam", είπα με όρεξη και τον ξεσκέπασα. "Rachel!", φώναξε ακόμα πιο παραπονεμένα. "Σήκω υπναρά", είπα και γέλασα. Με τα χίλια ζόρια κατάφερα να τον ξυπνήσω.

Έβαλα το σορτσάκι που φορούσα χθες και πήρα μια μπλούζα του Shawn που ήταν πιο πολύ σαν φόρεμα πάνω μου. Έβαλα τα παπούτσια που είχα εκεί και πηγα στο μπάνιο. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έπιασα μια κοτσίδα τα μαύρα, μακριά μαλλιά μου. Κοιτάχτηκα στον καθρέφτη για να δω αν είμαι εντάξει. Ο Shawn μπήκε στην το μπάνιο και ήρθε απο πίσω μου. Με αγκάλιασε και άφησε μερικά φιλιά στον λαιμό μου. "Πάμε;", ψιθύρισε στο αυτί μου και έγνεψα θετικά.

Το σπίτι του Cameron ήταν δέκα λεπτά μακριά με το αυτοκίνητο. Όλη η παρέα ήταν μαζεμένη εκεί. Ο Shawn ήταν απασχολημένος με τα αγόρια οπότε βρήκα ευκαιρία να μιλήσω στον Cameron. Τα κορίτσια έφτιαχναν κρέπες και εκείνος καθόταν μόνος του. "Όλα εντάξει;", τον ρώτησα και κάθισα δίπλα του. "Ε; Ναι, ναι όλα καλά", είπε αμήχανα και φαινόταν πως κάτι έκρυβε. "Cam, είμαστε φίλοι, μπορείς να μου πεις τα πάντα", του είπα και έπιασα το χέρι του. Τινάχτηκε απότομα, πότε δεν φερόταν τόσο περίεργα. "Αυτό είναι το πρόβλημα, Rachel", είπε με επιθετικό τόνο. Τον κοίταξα με απορία. "Άστο καλύτερα", είπε νευριασμένος και έφυγε απο κοντά μου.

Δεν ξέρω τι τον έχει πιάσει αυτές τις μέρες. Χθες το βράδυ με κοιτούσε περίεργα και μετά έμπλεξε στον καυγά. Πέταξε και μια σπόντα για εμένα και τον Shawn.

Σωστά, πώς δεν το είχα καταλάβει; Έχει θέμα με την σχέση μου με τον Shawn. Προφανώς δεν του αρέσει, ίσως ζηλεύει λίγο. Αλλά γιατί τώρα; Γιατί μετά από τόσα χρόνια;

Heart Of Darkness》S.M.Where stories live. Discover now