Öpücük

3.8K 239 80
                                    

Dudaklarımız arasında santimler vardı. Nefesimi tutmuş, gözlerimi kapatmış, titreyerek Taehyung'u bekliyordum.

Bir süre bekledikten sonra gözlerimi araladım. Taehyung geri çekilmiş beni izliyordu.

" Eun Ha. Titriyorsun." dedi.

Utanmıştım.

"Çok fazla yakınlık oldu ve ben..."

"Neden kasıyorsun ki seni gerçekten öpecek değildim yalnızca tepkini görmek istedim. Ve bu tepki sevgiliymişiz gibi değil. " diye sözümü kesti gülerek.

Dalga mı geçiyordu?

"Benimle dalga mı geçiyorsunuz?" sesimi yükselttim.

Taehyung'un gülümsemesi yavaş yavaş silindi.

" Hayır Eun Ha ben sadece böyle davranırsan Joy inanmayacak bunu söylemek istedim."

Başımı öne eğdim.

" Ne yapmam gerekiyor? "

"Daha fazla kadınsı olmalısın ve sanırım benden utanmaman gerekir." dedi.

"Pekala" dedim.

" Hadi tekrar deneyelim. Buraya gel."

Yine mi öpücük denemesi. Ya gerçekten öperse neler olacaktı? Bu olmamalıydı.

"Dudaklarımız temas etmeyecek değil mi? " diye sordum çekinerek.

Taehyung ağız dolusu bir kahkaha attı.

"Hayır Eun Ha seni öpmeyeceğim."

Neden gülüyordu ki? Komik bir şey mi söylüyordum. Bana komik gelmemişti.

Ona doğru birkaç adım attım. Taehyung bir eliyle yüzümü kavramıştı diğer eliyle belimden tutuyordu. Bana gittikçe yaklaşıyordu. Ben de tek elimi onun ensesine koymayı başarabilmiştim. Taehyung usulca gülümsedi. Nefesini yüzümde hissettiğimde gözlerimi kapattım ve fısıldadım.

" Şimdi oldu sanırım? "

Gözlerimi araladım. Taehyung ile aramızda santimler vardı. Gözlerini kapatıp hızlıca dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

Öpmemesi gerekiyordu. Başımdan aşağı sıcak sular dökülmüş gibi hissediyordum. Kendimi geri çektiğimde Taehyung'a anlamsız bakışlar atmıştım.

Taehyung ise gözleriyle kapıyı işaret ediyordu. Kafamı çevirip kapıya doğru baktığımda Joy ile göz göze gelmiştim.

"Pekala. Bu kızın bu odada olduğundan şirketin haberi var mı? Ya da öpüştüğünüzden? " dedi.

Taehyung Joy'a doğru yürüdü ve omuzlarından tuttu.

"Eğer dediğin gibi beni seviyorsan sessiz kalırsın Joy."

Joy konuşursa herşey biterdi. İşler sarpa sarıyordu. Yolun sonunu görebiliyordum.

" Bunu söylemeyi düşünmüyorum Taehyung ama bu kızla bana bir oyun oynuyorsun."

"Az önce onu öptüm Joy bunu sen de gördün ve onu seviyorum. " dedi Taehyung.

Joy askılıktan kıyafetini alıp gülümsedi.

" Hislerim yalan söylemez Tae. Bunu sen de biliyorsun."

Daha sonra odadan çıkmıştı.

Demek Taehyung onu gördüğünde beni öpmüştü.

Taehyung bana dönüp

"Odanın şifresi acilen değişmeli" dedi.

Anlamsızca yüzüne bakmaya devam ettim.

" Hey bana telefonunu ver Eun Ha. "

Ona telefonumu uzattım. Birşeyler yaptıktan sonra telefonu bana geri uzattı.

" Buraya kendi numaramı kaydettim ve mesaj attım. Artık numaran bende. Sana ihtiyacım olduğunda arayacağım." dedi.

Kim Taehyung. Sen nesin böyle?

" Pekala." dedim. Konuşmayı beceremiyordum. Aklım öpücükte kalmıştı. Ona rağmen hayatıma devam etmem gerekiyordu. Oyuncular nasıl yaşıyordu ki?

Ertesi gün -

Okuldan çıktığımda telefonuma bir mesaj gelmişti.

Kim Taehyung:
-Düzgün birşeyler giyin ve stüdyoya gel. Joy'a görünüp işine öyle gidersin.

Resmen köle modundaydım. Buraya gel Eun Ha. Şöyle davran Eun Ha. Bunu yapma Eun Ha. Bla bla bla...

Eve gelip üzerime daha düzgün kıyafetler giyerek şirkete geldim.

Stüdyoya girdiğimde Red Velvet üyeleri ve BTS üyeleri buradaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stüdyoya girdiğimde Red Velvet üyeleri ve BTS üyeleri buradaydı.
Taehyung beni görünce yanıma geldi. Birşeyler fısıldadı.

" Red Velvet ile fotoğraf çekimimiz var. Burada benimle ilgileniyormuş gibi yapsan Eun Ha ve daha sonra yukarı çıksan? "

Etrafıma baktım. İnanılmaz derecede yetkili kişiler vardı ve bu kadar samimiyet beni bataklığa götürürdü.

" Taehyung sshi. Şuraya baksana bunu nasıl yapacağım?" dedim insanları göstererek.

Elini başına götürdü. Sızlandı.

" Ah doğru.. Bazen aptal olabiliyorum. Yine de teşekkürler dikkat çekmeden gitsen iyi olur."

Gülümsedim. Beni baştan aşağı süzdükten sonra

"Bu arada bugün çok güzel görünüyorsun partner." dedi.

Bir de bana seni sor Kim Taehyung.

"Siz de öyle." deyip selamladım. Ve Joy ile göz göze geldim. En azından az da olsa görünmüştüm. Taehyung ile birbirimize güldükten sonra 4. kattaki işimin başına döndüm.

Bütün işimi bitirdiğimde yorgunluktan ölmek üzereydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bütün işimi bitirdiğimde yorgunluktan ölmek üzereydim. Asansöre bindim. Giriş kata geldiğimde üyeler buradaydı. Red Velvet te öyle.

Joy Taehyung'un koluna sıkıca girmiş kulağına birşeyler söylüyordu.

Taehyung buna izin verdiği sürece benim yaptığım rolün bir anlamı yoktu ve ona bunu söylemeliydim.

Taehyung beni gördüğünde Joy'dan uzaklaştı ve hızlıca asansöre yöneldi.

Yanımdan geçerken "Belli etmeden odaya gel." demişti.

Harika.

Merhabalar *-* yeni kitabıma bir göz atabilir misiniz belki seversiniz. Adı BTS ile Tepkiler ~ Profilimden bulabilirsiniz ^^

İ D O L |KTH| - Tamamlandı -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin