Taehyung gittikten sonra onun için yapacağım gömleğin kalıbını hazırlamıştım. Kumaşlar küçük dikiş makinem ve satın aldığım düğmelerle özel yapım gömleğimin üzerinde tüm gece çalışmıştım. Sabaha kadar gömleği hazırlayıp ona verecektim.
Kim Taehyung;
Pratik odasından çıktıktan sonra odama gelmiştim ve soğuk bir duş kendime gelmemi sağlamıştı.
Duştan sonra Eun Ha'yı görmeye odasına gittim. Her zamanki gibi buradaydı ve sıkı çalışıyordu. Onu görmek sıcak yaz aylarında esen serin rüzgar gibi hissettiriyordu. Tüm bu sıkıntıların arasında bana huzur veren tek şey gibiydi.
Ona karşı başlayan duygularımı o bu şirketten ayrıldığında farketmiştim. Birini özlemeye başlamak bana göre bir şey değildi. Duygularımın esiri oluyordum. Ve şimdi de onu görmek için buradaydım.
Kim Eun Ha;
"Selaam. Demek yine buradasın ve yine sıkı çalışıyorsun..."
Taehyung kapalı olmayan kapıyı aralamış ve başını içeri uzatmıştı.
Ona karşı olan düşüncelerim aklıma gelmişti ve ondan uzak durmam gerektiğini düşünüyordum. Son olarak gömleğini verecektim ve ondan uzak durmaya başlayacaktım.
" Evet" diyebilmiştim zar zor. Dolabın içinden askıyla taşıdığım gömleği çıkarıp ona uzattım.
"Dün gece bitirdim. Sana çok yakışacak. "
Taehyung gözlerini kocaman açıp gömleği inceledi.
" Aman tanrım Eun Ha bu mükemmel. Bu kadar kısa sürede nasıl yaptın? " dedi. " Teşekkür ederim. "
Gülümsedim. " Bu da benim meslek sırrım olsun. Rica ederim. "
Daha sonra saatimi kontrol edip "Arabamın bugün gelmesi gerekiyordu ama çoktan işim bitti. Sanırım eve gitmem gerek onu yarın alacağım. " dedim.
Taehyung onaylayıp geçmem için müsaade etti. Daha sonra bir taksi çağırıp eve gittim.
Mutfakta yemek için bir şeyler hazırlarken telefonumun sesini duydum. Arayan Taehyungtu.
Benim için galeriye gidip arabayı teslim almıştı ve evimin önüne getirmişti. Onu yemek yemesi için içeri davet ettikten sonra telefonu kapattım.
Kim Taehyung ile birlikte bir akşam yemeği daha...
" Bir gün gecikme olması bir karışıklık yüzündenmiş Eun Ha özür dilediler."
" Sorun değil. " deyip gülümsedim. "Otursana bir şeyler hazırlıyordum. Bitmek üzere."
Taehyung masaya otururken hazırladıklarımı önüne sıraladım. İşim bittiğinde ben de karşısına oturmuştum.
" Yine çok güzeller sen mükemmelsin her konuda çok yeteneklisin Eun Ha. " dedi Taehyung.
Kahkaha attım. "Pekala başka hangi konuda mükemmelmişim?"
Taehyung parmaklarını tek tek göstererek anlatmaya başladı. "Önce oyunculukta iyiydin Joy'a karşı sergilediğin performans harikaydı gerçekten. Sonra sahte de olsa kız arkadaş olmakta iyisin. Yemek harika yapıyorsun mükemmel gömlek dikiyorsun... Daha saymalı mıyım?"
" Peki yeterli bu beni utandırdı." dedim. Daha sonra gülerek yediğimiz yemekleri kaldırmaya başladım.
" Taehyung sshi sen içeri geç ben burayı halledip geleceğim. "
" Demek bana ayağımın altında dolaşma diyorsun..."
Gülümseyip Taehyung'a baktım. " Hayır tabi ki de." dedim.
Gülerek içeri geçti.
İşlerimi hallettikten sonra içeri girdiğimde onu koltukta yarı oturur yarı yatar şekilde uyurken bulmuştum.
Hangi insanoğlu onu bu şekilde görüp uyandırmaya kıyabilirdi ki?
Onu bu şekilde uyurken biraz incelemiştim. Yüz hatlarını hafızama kazımıştım. Gerçekten kusursuz bir yüzü vardı. Burnundaki küçük beni mükemmelliğine mükemmellik katıyordu.
Onu koltukta rahat etmesi için yatırdım. Başının altına bir yastık koydum ve üzerine hafif bir örtü örttüm. Ben de odamdaki yatağıma yatmıştım.
Sabah penceremden süzülen güneşin rahatsızlık verici ışıklarıyla gözlerimi araladım. Birinin gözlerini üzerimde hissediyordum. Bir kaç denemede tamamen açmayı başarmıştım. Evet Taehyung yatağın baş ucunda gözlerini bana dikmişti. Beni izliyordu. Aniden olduğum yerde doğruldum ve örtüyü üzerime çekip vücudumu gizledim.
" TAEHYUNG ??"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ D O L |KTH| - Tamamlandı -
FanfikceAlnını örten saçlarını elleriyle düzelttikten sonra gülümsedi. Gözleri çizgi halini almıştı ve ben buna bayılıyordum. " Ben bir idolüm Eun Ha." dedi. "Aşık olmak düşüneceğim en son şey. " Bunu niçin acımasızca söylüyorsun Kim Taehyung? Ona inanılm...