Hızlıca ayağa kalkıp Taehyung'a baktım. Masanın üzerinden kağıt mendil alıp göğsünü sildi. Daha sonra gömleğin düğmelerini geçirdi.
"Problem yok iyiyim. " deyip gülümsedi. Ben de gülümseyerek karşılık verdim.
Daha sonra lacivert kumaşı elime aldım ve Taehyung'a gösterdim.
" Bununla senin için bir şeyler yapabiliriz."
" Mesela?" diye sordu merakla.
Yukarı bakarak düşünüyor gibi yaptım. Ardından "Mesela gömlek... Gördüğüm kadarıyla gömlek giymeyi seviyorsun." dedim.
Taehyung kıkırdadı.
" Evet seviyorum sen de çıkarmayı seviyorsun gördüğüm kadarıyla."
Ters ters bakıp elimdeki kumaşı ona fırlattım.
" Hey! "
" Pekala şakaydı." deyip ara ara gülmeye devam etmişti.
Hem sinir bozucu hem de bu kadar sevimli olmayı nasıl başarıyordu ki...
Taehyung için özel dikim bir gömlek yapacaktım. Bunu benden o istemişti. Normal şartlarda bir stilisttim çok fazla kıyafet dikip biçmekle işim olmazdı ama bu hiç te normal bir şart değildi.
Vücut ölçülerini alıp not ettikten sonra işim tamamdı.
" Eveet. Üzerinde biraz kafa yorup dikimine başlamam gerekecek." dedim.
Taehyung "Hiç sorun değil ben beklerim. " dedi.
Gülümsedim.
"Albümünüz yayınlandıktan sonra sürekli programlara katılacaksınız. O zamana hallederim."
Taehyung deri koltuğa oturdu. " Albüm önümüzdeki hafta yayınlanacak Eun Ha. "
"Pekala" dedim. " Beklemede kalın efendim."
Atölyeden çıkıp Taehyung ile vedalaştım. Daha sonra eve gelmiştim. İnternetten kendim için uygun bir araba bakıyordum. Sürücü belgem vardı şimdi de kendime fazla abartı olmayan siyah bir araba almak istiyordum. İnternetteki sıfır arabalardan vazgeçip görerek almayı tercih ettim. Daha sonra uyumak için yatağıma uzandım.
Bighite etraf daha aydınlanmadan güneş doğmadan hemen önce gelmiştim. Şirket fazla boştu. Hızlıca 4.kata gelmiştim. Jin ve Namjoon buradaydı birlikte asansöre doğru geliyorlardı. Beni gördüklerinde önce birbirlerine baktılar daha sonra ise tekrar bana.
Namjoon "Eun Ha? " deyip yüzüme baktı.
Gülümsedim. " Evet benim."
Bu sefer Jin konuşmuştu. "Dün Taehyung'dan duyduk. Stilist senmişsin."
" Evet." dedim. " Yeni stilist benim. "
" Demek doğruymuş bir türlü inanmadık ona. Ahh Tae..." dedi Namjoon.
Ayak üstü biraz daha konuştuktan sonra gittiler. Ben de odama geçip işlerimi hallettim. Pek fazla yapmam gereken şey şu aralar yoktu ama albüm çıktığında dinlenemeyecektim sanırım.
Aklımı Taehyung'dan ayıramıyordum. Sürekli bir şekilde onu düşünürken buluyordum kendimi. Silkelenip kafamı dağıtma kararı aldım.
İşlerimi hallettikten sonra araba galerileri araştırmaya başladım. En yakın yerdeki galerinin adresini aldıktan sonra hazırlanıp odadan çıktım. Daha mesainin bitmesine vardı ama izin alıp çıkmayı düşünmüştüm.
Başkanın odasına gelip isteğimi belirttim. Kabul ettiğinde hızlıca merdivenleri kullanarak giriş kata indim.
Üyeler dans salonundan çıkıyorlardı. Hallerine bakılırsa yine çok yorulmuşlardı. Taehyung'u gördüğümde kahverengi saçlarının bir kısmı alnına yapışmıştı. Beyaz büyük beden tshirtü ve kırmızı kaprisiyle de oldukça yakışıklıydı. Terliyken bile fazla yakışıklı görünüyordu.
Beni gördüğünde gülümseyerek bana doğru gelmeye başladı. Ben de ona doğru yürüyordum.
Eskiden daha soğuk davranırdı şimdi ise çocuk kadar neşeli ve enerjikti. Bu davranışlarını çözememiştim ama sanırım o zamanlar sıkıntılı bir süreçten geçiyordu. Bu durumu ona bağlama kararı almıştım. Başka bir şey düşünemiyordum. Bana çok yakın davransa bile bunu bir erkekle bir kızın duygusal ilişkisi olarak tanımlamazdım. O bir idoldü. Benim için fazlaydı.
" Hey gidiyor musun? " diye sordu.
" Evet bir işim var. Görüşmek üzere. "
Taehyung saçlarını düzelttikten sonra "Önemli bir iş mi?" dedi.
"Araba almak için galeriye gideceğim. "
" Pekala benim de gelmem de sakınca var mı? Eğer yalnızsan tabi?"
Taehyung neler diyordu. O ve araba galerisinde herkesin içinde araba bakmak.
"Sen mi? Bu sağlıklı bir fikir değil. " deyip kıkırdadım.
Taehyung işaret parmağını göstererek güldü.
" Yarım saate geliyorum. Seni yakından tanıdığım bir galeriye götüreceğim. "
" Peki ya birileri öğrenirse? "
Taehyung bu sefer de işaret parmağını dudaklarına götürüp sessiz ol işareti yaptı.
"Kimse bilmeyecek Eun Ha. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ D O L |KTH| - Tamamlandı -
FanfictionAlnını örten saçlarını elleriyle düzelttikten sonra gülümsedi. Gözleri çizgi halini almıştı ve ben buna bayılıyordum. " Ben bir idolüm Eun Ha." dedi. "Aşık olmak düşüneceğim en son şey. " Bunu niçin acımasızca söylüyorsun Kim Taehyung? Ona inanılm...