Bana unutamayacağım bir rüya ver

3.2K 233 15
                                    

Merhabalar bu bölüm oldukça kısa oldu ama affola :D Umarım seversiniz sevgili okurlar keyifli okumalar ve bol Bangtan'lı günler *-*

İki adım geri gittikten sonra Taehyung'un yüzüne bakmadan bir şeyler saçmalamıştım.

" Yani ben... Ben... "

Yüzüm sanki benim değilmiş gibi davranıyordu. Tüm vücudum heyecandan buz kesmişti ama yüzüm alev alev yanıyordu. Ellerimle yanaklarımı yoklamıştım. Taehyung'a baktığımda dudaklarını yalayıp konuşmaya devam etti.

" Hemen bir cevap vermen gerekmiyor Eun Ha seni bekleyeceğim."

Ben kimdim ki onu bekletecektim? Ya da kimdim ki benden hoşlanmasına karşın cevap vermeyecektim?

Az önce geriye doğru attığım adımların yerini doldurdum ve Taehyung ile aramızdaki mesafeyi en aza indirdim. Bu ancak rüyalarda olan türden bir hikayeydi ve ben de rüya görmek istiyordum. Sonunda uyanmak olduğunu bilsem dahi onu istiyordum. Benim Taehyung'umu istiyordum...

"Taehyung hislerinden emin misin?" dedim.

Taehyung ellerimi tutup gülümsedi.

" İnan bana çok eminim. "

Gülümsedim. Yanaklarımdaki sıcaklık bir türlü azalmıyordu. Hatta gittikçe alevleniyordu.

"Ben... Kendimden korkuyordum. Benim yüzümden sana zarar gelmesinden. Senden bir şekilde uzak durmak istedim ama yapamadım. Şimdi de korkuyorum Taehyung. "

Gözlerimi dolduran bu hisler bana onun hediyesiydi. Onun itirafını duyduğumda daha çok artmıştı. Bastırılamaz bir duygu haline gelmişti.

Taehyung ellerimi sıkıca tutuyordu. "Ben inanıyorum ki beraber bir yolunu buluruz Eun Ha. " dedi. " Sana zarar gelmesine müsaade etmem. "

" Ben de sana zarar gelmesini istemiyorum. Yaptığımız şeyin yanlış olduğunu düşünüyorum bazen." dedim.

" Ben hiçbir yanlışlık görmüyorum Eun Ha. Hatta o kadar doğru ki senin yanında olmak benim için..."

Ona yalnızca hayran bir şekilde bakmamın üzerine tekrar konuştu.

"Benimle olmak istiyor musun bu önemli? "

Gülümsedim. "Seninle olmayı kim istemez Kim Taehyung? " dedim.

" Aslına bakarsan istemeyenler var, antiler.." dedi. Bu sözünün üstüne gözlerimi devirmiştim.

" Tanrım... Aklı başında olan insanlardan bahsediyorum. Birinin antisi olmak pek akıllıca değil. " dedim.

Bir süre güldükten sonra ona cevabını vermiştim. " Pekala Taehyung bey. Bana unutamayacağım bir rüya ver."

Taehyung bu sözüme karşılık beni kendine çekip sarıldı. Sıcacık ve inanılmaz rahattı. Sonsuza dek o şekilde kalabilirdim. Kokusu tüm ruhumu ele geçirdiğinde gözlerimi araladım ve sesini duydum.

" Sana rüya değil en gerçek gerçekliği sunacağım hanımefendi. "

İ D O L |KTH| - Tamamlandı -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin