"Yardım ediin!"
Yüksek sesle bağırabildiğim kadar bağırmıştım. Çok geçmeden otomatik ışıklandırmalar yanmıştı ve etrafımı görebilmiştim.
Görevliler korumalar ve şu 7 oğlan bulunduğum odada bitmişti hemen. Bense sıkı sıkıya hırsız kadını tutuyordum. Daha sonra çok daha yetkili kişiler odaya girmişti. En sonunda ağzımdan telaşla bir kaç kelime döküldü.
"Temizlik için gelmiştim... ve.. ben.. onu burada buldum."
Görevliler hırsızı teslim aldıktan sonra ceylan yavrusu avlayan aslan görmüş gibi beni izleyen üyelere baktım. Zoraki bir şekilde gülümsedim çünkü olayın şokunu atlatamamıştım.
Hırsız daha bu sabah kovulan menajer odasından sorumlu kişiydi. Neden yaptığı hakkında hiç birşey söylememişti. Çok geçmeden polis gelip kadını alıp götürdü.
Bense odada bir köşeye oturmuş elime tutuşturdukları suyu yudumluyordum. Üyeler çoktan odalarına dönmüştü.
"Sana nasıl teşekkür ederim ?"dedi bir ses. Bu kalın tok sesle irkilmiştim.
"İsmim Kim Eun Ha." diyerek kendimi tanıttım.
Adam orta yaşlı ve daha önce hiç görmediğim biriydi. Yetkili biri olduğu gözlerinden okunuyordu.
"Önemli değil efendim. Sadece buna izin veremezdim." dedim.
Adam gülümseyerek yanımdaki koltuğa oturdu ve devam etti.
"Teşekkür etmek istiyorum. Duyduğum kadarıyla burada çalışıyormuşsun. Terfi almak ister misin? Seni terfi etmek istiyorum. "
Düşündüm. Burada çalışmak Seuldeki hayatım için önemliydi. En azından okulum bitene kadar önemliydi. Hiç te kötü bir fikir gibi gelmemişti.
Gülümsedim. "Burada çalışmak benim için önemli ve sanırım buna hayır diyemeyeceğim. " dedim.
"Bundan sonra bu kattan sorumlusun. Gözde personellerden birisin. Biliyorsundur bu katta 7 üyenin kişisel odası ve bir de menajer odası bulunuyor. Oda fazlalığından dolayı maaşın artacak. Tabi istersen." dedi adam bir çırpıda.
Bu katta mı çalışacaktım? Hem de az önceki belgesel edasıyla beni izleyen oğlanların odalarında?
Daha kendime gelemeden adam konuşmasına devam etti.
"Ahh... Unutmuştum... Sakıncası yoksa birşey sorabilir miyim?"
Onaylarcasına başımı salladım.
"Evli misin? Yüzük göremedim."
Birden ayağa kalktım.
"Ne diyorsunuz?"
Adam kahkahayla beni yerime oturttu.
"Hayır sadece BTS üyelerinin makyözlerini özenle evli bayanlardan seçiyoruz. Sen de odalarından sorumlu kişi olacaksın. Dedikodu çıksın istemeyiz." dedi.
Moralim bozulmuştu. Başımı iki yana salladım.
"Hayır evli değilim." dedim.
"Pekala sorun yok zaten çalışma saatlerin ayarlanacak." dedi adam ve teşekkür edip gitti.
Ben de yeni yerimdeki çalışma saatlerini öğrendikten sonra Ri Jin'i de alıp bighitten ayrıldım.
Sabah rahatsızlık veren gün ışığından gözlerimi araladım. Kendime biraz özen göstererek hazırlanmıştım. Kahvaltı için birkaç parça birşey yedikten sonra erkenden evden çıktım.
Ri Jin öğlen gelecekti. Ben ise sabah erken kalkıp çalışacaktım. Terfi almıştım ve sadık kalmadıydım değil mi?
Bighite geldiğimde hızlıca asansöre koştum. 4. kata çıktım ve önce üyelerin odasının daha sonra menajer odasının günlük temizliğini yapmaya başladım.
İlk oda Taehyung'un odasıydı. Ama temizlik için tabi ki saçlarımı en tepede bir topuzla ödüllendirdim ve giydiğim tulumun mahvolmaması için kıyafetlerimi personel kıyafetiyle değiştirdim.
6 üyenin odasının temizliği bitmişti. En sona Jungkook ve menajer odası kalmıştı.
Jungkook'un odası tıpkı kendine benziyordu. Şirin ve büyük görünen küçük bir odaydı. Bu odayı da yarım saat geçmeden halletmiştim. Eşyaları toplayıp çıkacağım zaman kapı aralandı ve Jungkook içeri girdi.
Bir süre bakıştıktan sonra gülümsedi ve "Sanırım sonra gelmeliyim." dedi.
Bu kadar harika gülmemeliydi.
"Ah hayır çıkıyordum zaten." dedim gülümseyerek. Daha sonra eşyaları tekrar alıp Jungkook'un bakışları üzerimdeyken odadan ayrıldım.
Onlar gelmişti evet ve ben son anda bitirmiştim. Sırada menajer odası vardı ama menajer odasının temizliğinden daha önemli bir konuyu unutmuştum.
Kıyafetlerimi Taehyung'un odasında bırakmıştım. Belki gelmemiştir umuduyla hızlıca odaya yöneldim. Şifreyi girip odaya daldım.
Tam olarak dalamamıştım. Ayağım takılmıştı ama yere düşmemiş daha yumuşak bir yere iniş yapmıştım.
Kim Taehyung'un üzerine...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ D O L |KTH| - Tamamlandı -
Fiksi PenggemarAlnını örten saçlarını elleriyle düzelttikten sonra gülümsedi. Gözleri çizgi halini almıştı ve ben buna bayılıyordum. " Ben bir idolüm Eun Ha." dedi. "Aşık olmak düşüneceğim en son şey. " Bunu niçin acımasızca söylüyorsun Kim Taehyung? Ona inanılm...