Taehyung beni kolumdan tutmuş yürüyordu. " Ne yapıyorsun? Canım acıyor..." dedim fısıldayarak.
Taehyung oldukça sinirli ve sert davranıyordu. "Konuşmamız gerek ama önce seni bekleyen şu evcil hayvanına beklememesi gerektiğini söyle." dedi.
Ayağa kalkmış panikle bana bakan Dong woo'ya "Üzgünüm bugün mesaiye kalmam gerekecek " diye seslendim. Daha sonra kendimi bir odada buldum.
Taehyung odaya hızla girip anahtarı birkaç kez çevirip kapıyı kilitlemişti. Burası kiler gibi bir yerdi. Dağınık birkaç eşya vardı.
"Ne yaptığını sanıyorsun? " diye çıkıştım.
Taehyung hızlı hızlı nefes alıp veriyordu. " Seninle konuşacağım Eun Ha. "
"Pekala ama ben konuşacak ortak bir konumuzun kaldığını düşünmüyorum. " dedim. " Hem... Çok daha önemli işlerin olmalı değil mi? "
Taehyung gözlerini devirdi. "Beni deli ediyorsun Eun Ha. O herifin her gün burada ne işi var?"
"Bu sizi ilgilendirir mi Kim Taehyung?"
Taehyung iki eliyle başını tuttu ve sinirle ofladı. " Onunla beraber misin?"
Gülmemek için dudaklarımı dişledim. Başımı biraz eğip beni görmesini engelledim. Dudaklarımın acısını farkettiğimde normale dönüp Tae'ye baktım. Beni önemsiyordu hatta kıskandığı da ortadaydı. Peki o zaman neden onca kötü sözü söyleyip bırakıp gitmişti? Hatırladıkça vücudumu öfke kaplıyordu.
" Bunu neden soruyorsun? Umrunda olmadığımı sanıyordum."
"Sence umurumda değil misin? "
Beş dakika öncesine kadar öyle olduğunu düşünüyordum. Hatta o kadar emindim ki ona her bakışımda benden nefret ettiğini düşünmüştüm. Ama dakikalar içinde bu düşüncelerim yerle bir olmuştu. Ona inanmak istediğimden değil gerçekten inanıyordum. Beni önemsiyordu ama hemen ağına düşmeyecektim.
"Değilim."
Taehyung başını sağa sola sallayıp cıkladı. " Eun Ha o adamla beraber misin?"
Yutkundum. Odada yalnızca onun ve benim nefes alıp verişimden başka bir ses çıkmamıştı.
Taehyung başını aşağı eğip derin bir nefes verdi. " Onunla birliktesin." dedi. " Tanrı aşkına daha bir hafta bile olmadı Eun Ha. "
Neden bahsediyordu? Ondan koşup Dong woo'nun kollarına gittiğimi mi sanıyordu?
Tam ben birşeyler söyleyecekken başını kaldırıp yüzüme baktı.
"Seni düşündüğümden daha farklı tanımışım." dedi. Sesi oldukça sert duygusuz ve öfke doluydu. Bu kadar sözü kaldırabilecek biriydim sanırım. Tek düşündüğüm Taehyung'un bunları söyleyebilecek yapıda bir insan olmamasıydı. En azından onu bu kadar tanıyabilmiştim.
Duyduğum acı hissi tüm vücudumu kaplarken derin nefes alıp verdim. Dolan gözlerimle Taehyung'a bakmaya devam ettim. Benden birşeyler söylememi beklediği ortadaydı.
Bir süre yüzüne baktıktan sonra konuştum. " Evet Taehyung birbirimizi tanıdığımızı düşünmekte yanılmışız."
Akan gözyaşımı işaret parmağımla sildikten sonra daha fazla ağlamamak için yeniden nefes aldım. " Seni severken senin acını hafifletmek için Dong woo'ya tutunmaya çalışıyorum. İstediğimden değil mecbur olduğumdan anlıyor musun? Onunla birlikte olduğum da yok sadece arkadaşım. " dedim. Daha sonra tutamadığım gözyaşımı tekrar sildim. "Şimdi izninle buradan bir an önce çıkmak istiyorum. "
Elimi kapıdaki anahtara attığımda Taehyung aniden beni duvara itmişti ve aramızdaki mesafeyi kapatmıştı. Sıcak nefesini yüzüme verdiğinde yapmam gereken her şeyi unutmuştum. Dudaklarını benimkilerle buluşturması uzun sürmemişti. Elleri yüzümde dolaşıyor, saçlarımı okşuyordu. Büyük bir şefkat ve özlemle öpmüştü. Sanırım bir erkeğe en çok yakışan şey şefkatti. Geri çekildiğinde yüzümü avuçları arasına aldı ve her iki elinin baş parmağıyla yanaklarımı okşayarak konuştu.
" Seni seviyorum Eun Ha. "
Ona ne söylemem gerektiğini bilmiyordum. Böyle bir davranışta bulunacağını da düşünmemiştim. Yüzüne bakmaya devam ederken beni hızla kendine çekti ve sarıldı. " Özür dilerim... Sana kötü davrandığım için Eun Ha... Sen bunu hakedecek en son kişisin Özür dilerim..."
Boşta olan kollarımı kaldırıp Taehyung'un sırtında birleştirdim ve parmak uçlarımda yükselerek başımı omzuna yerleştirdim. O baş döndürücü kokusu burnuma geldiğinde istemsizce gülümsemiştim. Bu kadar ağlama bu kadar gözyaşı aslında Taehyung'un bir sarılmasına kadarmış.
" Ben de seni seviyorum Kim Taehyung. " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İ D O L |KTH| - Tamamlandı -
FanficAlnını örten saçlarını elleriyle düzelttikten sonra gülümsedi. Gözleri çizgi halini almıştı ve ben buna bayılıyordum. " Ben bir idolüm Eun Ha." dedi. "Aşık olmak düşüneceğim en son şey. " Bunu niçin acımasızca söylüyorsun Kim Taehyung? Ona inanılm...