- پیرو اعترافات تکان دهنده سروان ابولحسن عباسی، صبح امروز، بیست و هفت تن از اعضای سازمان مخفی افسران ارتش، به جرم خیانت به کشور و شاهنشاه، محکوم به اعدام و ده ها نفر از افسران متخلف و جاسوس وابسته به اتحاد جماهیر شوروی، به حبس ابد و کار اجباری محکوم شدند. علاوه بر اینها پاکسازی گسترده در ارتش، طی یک جلسه ای که در دیشب با حضور سپهبد زاهدی و نمایندگانی از ایالات متحده آمریکا برگزار گردید، قرار شد طرحی تهیه شود که به موجب آن ارتش ایران به تدریج از وجود اراذل نامطلوب پاکسازی شود. در این جلسه مهم، دولت آمریکا کمک ششصد میلیون دلاری اقتصادی و نظامی به ایران را تا سال ۱۳۴۰ تضمین نمود. ایالات متحده آمریکا که طی دو جنگ جهانی همواره به دنبال ایجاد روابط گسترده با ایران بوده است........
سرگرم درست کردن گل های توی گلدونم بودم، و همونطور هم به رادیو گوش میکردم. خبر و گزارشه که از سر و کول این کشور بالا میره...
سرگرم کننده صحبت میکرد، منم میتونستم ساعت ها به حرفش گوش بدم، اگه تلفن زنگ نمیخورد...
از رو صندلی پا شدم و بعد از خاموش کردن رادیو، رفتم سمت تلفن، و گوشی رو برداشتم...
یجورایی دیگه از برداشتنش میترسم، هر بار چیزهایی بهم میرسه که منو تا دم مرگ میبره، و من، مجبورم که انجام بدم، مجبور...
این کار منه، دزد دزدی میکنه، مسگر مسگری، کار منم سیاسته، البته چاشنی پلیسی هم قاطیش هست!خدا به خیر کنه! این بار دیگه چی؟ چه چیز جدیدی که با زندگیم بازی کنه؟
+ الو؟
_ جناب سرهنگ استایلز؟؟
+ بله خودم هستم...
_ از دفتر نخست وزیر تماس میگیرم...موضوع مهمی هست که تیمسار زاهدی خواستن شخصا شمارو ببینن
+ کِی؟
_ همین الساعه
+ بله اطاعت میشه
گوشی رو گذاشتم و مشغول فکر کردن شدم، باز چه خبره؟
...........
جان من نظر بدین، نزارین شوقم از بین بره، میخام تو روز چند تا براتون بزارم، خواهش میکنم☹️😔😖😢💚
فقط یه نکته مهمم بگم، خیلی از شخصیت ها ایرانی هستن، ولی ما شخصیت های خارجی هم داریم... و این فقط بخاطر اینه که دلم نمیخواست از شخصیت هاشون با نام دیگه ای استفاده کنم... برای همین با اینکه مسخره به نظر میاد ولی هری استایلز، هری استایلز باقی مونده!
عاشقتونم☺️ممنون😍💚
YOU ARE READING
Refund.استرداد
Adventure«هممون مردیم الان دیگه شک ندارم هممون یه قربانی بودیم قربانی یه بازی کثیف، که حتی خودمونم بازیش نکردیم» 8 in Adventure... ^_^ این داستان به موضوع غرامت جنگی می پردازد که قرار بود توسط انگلستان، آمریکا و شوروی به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی...