*** Uyarı !! "Benim Korkunç Meleğim" adlı bölümü okumadan bu bölümü anlamazsınız.***
Zaman zaman, kafamın içindeki bu sesin nasıl bi kişiliğe sahip olduğunu merak eder ve ona çeşitli sorular sorarım. Bana söylediği kötü şeylerin altında yatan sebepleri de bazen bu yolla bulur, onu anlamaya çalışırım. Hatta olan biteni bir de onun bakış açısıyla dinleyince benim bakış açımın da değiştiği bile oluyor arada.
İşte bugün de bunu yapacağım. Ama bu sefer sorular siz okurların sorduğu sorular olacak. Çok heyecanlı, hadi başlayalım !!
Not: Zoey benden "X" diye bahseder. Ben de kendimle ilgili her şeyde kısaca "X" yazdım.
Soru-1: "Ben şahsen Zoey'in ismini çok seviyorum. Peki ya Zoey ismini seviyor mu ?"
-"Bu isim hoşuma gidiyor evet. Kulağa hoş geliyor bence. İsmimi seviyorum."
Soru-2:" Zoey nereden geldin ve neden oradasın ?"
- " Nereden geldiğimi tam olarak bilmiyorum. Sanırım X'in bilinçaltının derinliklerinden geldim. Ama neden burada olduğumu çok iyi biliyorum: X'e yardımcı olmak ve ona ne yapması gerektiğini söylemek için, bana ihtiyacı olduğu için."
Soru-3: "Ben bazen kendimi uzaylı gibi ya da lanetlenmiş gibi bazen de kutsanmış gibi hissederdim. Zoey de böyle hissetmiş mi hiç ?"
-" Evet, kendimi lanetlenmiş hissettiğim oluyor arada. Çünkü bi bedenim yok. Bi zihnin içinde kapalı kalmış, adeta esir bi haldeyim. Ve bu hiç hoşuma gitmiyor."
Soru-4:" Başka insanlardan farklı olmak, Zoey'i yüceltiyor mu yoksa boşluğa mı düşürüyor ?
-" Her iki durumu da yaşıyorum. Fiziksel olarak sadece X'in zihninde olmak, yani fiziksel olarak varolmamak beni boşluğa düşürüyor evet. Ama bi yandan da yüceltiyor çünkü bu iğrenç ve korkunç dünyaya bağımlı değilim. Sizler ise bu dünyaya fazlasıyla bağlısınız."
Soru-5:" Hiç tamamen kendine ait bir bedeninin olmasını istedin mi ?"
-" Evet istedim. Hala da istiyorum. Hep istiyorum... O zaman X beni daha çok ciddiye alırdı. Daha da önemlisi insanlar beni ciddiye alırdı..."
Soru-6:" Hayali bir karakter olduğunu biliyor musun Zoey ? Yani gerçekte yoksun, bunun farkında mısın ?
-" Gerçekte varım. Sadece fiziksel olarak yokum. Yani sevgi gibi, acı gibi, hayal gibi... Bunlar ne kadar gerçekse, bende o kadar gerçeğim. Yani fazlasıyla gerçek."
Soru-7:" Kaç yaşındasın ?"
-"X den 2 yaş büyüğüm. Nedenini bilmiyorum."
Soru-8:" Nasıl bir görüntüye sahipsin ?"
-" X' e benziyorum. Onun gibi zayıfım ve beyaz tenliyim. Saç rengimi ise moduma göre değiştiriyorum sürekli. Üzgünken mavi-siyah, mutluyken kızıl oluyor. (Ama bence ondan daha güzelim.)"
Soru-9:" Tek dilek hakkın olsaydı ne dilerdin ?"
-" Fiziksel olarak da gerçek olmayı."
Soru-10:"En sevdiğin şey ne ?"
-"X. En çok onu seviyorum."
Soru-11:" Bir şeylere karar verirken neye göre kime göre karar veriyorsun ?"
-"X için en iyisi neyse ona karar veriyorum. Bu "en iyi" kararı verirken de onun çevresindeki herkesi göze alarak bunu yapıyorum. Onu, onlardan elimden geldiğince koruyorum. Çünkü insanlar çok kötü."
Soru-12:" Zoey bi gün giderse ne olur ?"
-" Gitmeyeceğim için böyle şeyleri düşünmeye gerek yok."
Soru-13:" Eğer sen olmasaydın, X in hayatında ne değişirdi ?"
-" İki kelime: HER ŞEY. "
Soru-14:" X ile ilgili en çok neyi seviyorsun ?"
- " Dik başlı davranmıyor bana. Dediklerimi genelde yapıyor. Ama bu değil en sevdiğim yönü. En çok ben üzgünken bana şarkılar söylemesini seviyorum. Bu çok özel hissettiriyor."
Soru-15:" Bi anne-baba, aile ister miydin ?"
-" Hayır istemezdim. Bu tarz ilişkiler hoşuma gitmiyor. İnsanlar ve diğer varlıklar birbirlerini aralarında kan bağı var diye sevmemeliler. Aralarında ancak ve sadece sevgi bağı olmalı bence. Çünkü kan bağı insanları, normalde hiç sevmeyecekleri insanları aralarında sırf kan bağı var diye sevmeye zorluyor. Bu çok saçma bence."
Soru-16:" Kendine ait bi sesin var mı yoksa X'in sesine mi sahipsin ?"
-"Kendime ait bi sesim var tabiki. Ama sesim X in sesine de benziyor biraz."
Sizlerden gelen sorular bunlardı. Eğer yine sorularınız olursa "saygı ve ahlak çerçevesi" içinde bana mesaj atabilirsiniz.
Sorular için teşekkürler. ☺☺♡♡
Geçmişten geleceğe selamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIRDA
Non-FictionSadece 1 haftada kurgu olmayanda 155.sıraya yükseldi. 16.09.2017 (çok teşekkürler) Kurgu olmayanda #99 oldu !! -- 30.09.2017 Hiç gerçek bir sınırda (borderline) kişilik hastasının kitabını okudunuz mu ? Üstelik sadece sınırda kişilik bozukluğuyla...