DEĞERSİZ.
Tanıdık geldi mi ?
Nam-ı diğer değersizlik hissi.
Ve hayır, bu duygu çevrenizdeki insanlar sizi insan yerine koyunca falan geçmiyor.
Ayrıca yapmacık ve lafta kalan sevgilerinizin de burdan taa...
YIKIK.
Yurdum insanı tarafından son yıllarda oldukça tutulmuş harika bi sıfat, bazen de isim.
Hepimiz genel olarak az veya çok yıkık olmakla birlikte bazılarımız yıkılırken bataklığa düşebiliyor. (bkz. Ben)🤦🏼♀️
KORKAK.
Çocukken daha cesurdum inan.
Büyüdükçe insanların ve içinde bulunduğum dünyanın ne derece dehşet verici olduğunu farkettim. Evet, büyüdükçe cesurlaşmak, korkularımızla yüzleşmek falan gerekir, biliyorum. Ama bende bunun tam tersi gerçekleşti. Aksine, insanları tanıdıkça iyice kendi içime kapandım. Tanıdıkça sessizleştim, korkaklaştım, yalnızlaştım...Ve bence, en azından bu konuda yalnız değilim...
HASTA.
"Ya evet evet hastayım, evet gerizekalı değilim aklıma geldi doktora gitmek. Evet hatta doktora gidiyorum zaten her hafta. Aynen hatta ilaç kullandım bi dönem. Evet kardeşim evet hastayım evettt!"
LANNNN NESİ BU KADAR ZOR ??!!
AMA YOOKK İLLA ŞU LAFI DUYMAM LAZIM:
"Saçmalama senin bir şeyin yok, sadece ergenlik ve duygusallık. Hep televizyonlardaki dizilerden oluyor, onlardan etkileniyorsun. Zaten benimde ruh halim çok değişken. Ben de depresyondayım. Yani herkes de olur yani ya takma bence. Çok takılma ya boşver."
Utanmasa büyüyünce geçer falan diyecek.🤦🏼♀️
"SOCMOLOMO SODOCO ORGONLOK, TOLOVOZYONLORDOKO DOZOLORDON...
VIDI VIDI VIDI...
Her şeyi de en çok siz biliyonuz zaten anasını satayım. Aynen kardeşim 20 yaşında ergenlik geçiriyorum aynen. Evet tamam ben normalim, hatta biraz daha uğraşırsan hasta olan sen çıkıcaksın. Tamam kardeşim senin de psikolojin bozuk evet. Ben normalim numara yapıyorum 20 yaşında bir ergenim sadece. 🤗
ASOSYAL.
Son yıllarda asosyallik denen illet de oldukça artmış durumda. Ama şöyle bir durum var, bu insancıklar genelde eksikliklerini sosyal medyada tamamlıyor. Yani şanslı kesim gerçek hayatta hissettiği boşluğu ve arkadaş/derttaş/konuşacak herhangi bir insan eksikliklerini sosyal medyada kapatıyor. Benim gibi zavallıcıklar ise sosyal medyada bile forever alone. Ben daha çok asosyal medya kullanıcısıyım zaten. (bkz. Tumblr)
ÇOCUK.
Evet, küçük bir çocuk.
Bazen minik bir civciv.
Bazen sırnaşıp kendini sevdiren bir minnoş.
Hayvanlara ve çocuklara kurban olur, bu yetişkin bedenine sıkışıp kalmış, çocuk yürekli insan.Ve evet sonunda buldum.
Tam olarak buyum.
"Yetişkin bedenine sıkışıp kalmış, çocuk yürekli insan..."
Ya arkadaş büyüsen vay, büyümesen vay.
Belki de kalplerimizi saf ve temiz tutabilmenin tek yolu, kalben çocuk kalmaktır.
NOT:
Yukarıda bir sürü kötü sıfat yapıştırdım kendime. Doktorum bunları görse başlardı "Ama en başta siz kendinizi böyle görerek hata ediyorsunuz. En başta siz kendinize değer vermelisiniz. Siz kendinizi nasıl görürseniz insanlarda size öyle davranır." vs vs vs...Ya doktor hanım, inanın bunları bende biliyorum.
Hatta ezberledim artık bu lafları. Ama gel de şu çocuğa laf anlat işte...Geçmişten geleceğe selamlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINIRDA
Non-FictionSadece 1 haftada kurgu olmayanda 155.sıraya yükseldi. 16.09.2017 (çok teşekkürler) Kurgu olmayanda #99 oldu !! -- 30.09.2017 Hiç gerçek bir sınırda (borderline) kişilik hastasının kitabını okudunuz mu ? Üstelik sadece sınırda kişilik bozukluğuyla...