'' Afedersin ... P-pardon ''...
Tao kendini dürten elleri hissedebiliyordu . Panik haliyle hızla gözlerini açtı - hatta bu hareketi üzerine eğilen sarışını korkutmuştu ve sarışın hızla doğrulmuştu - ve üstündeki sarışına baktı . Bu fotoğraftaki Bacak çocuktu . Fotoğraftaki etkileyici gülümsemesinin aksine şuan garipçe bakıyordu .
Evet , biraz geriye dönebiliriz .
Bacak çocuk , Suho'nun - Paşa dedesi olan namıdeğer zengin çocuğun - yurda içki soktuğunu öğrenince koridorda sırıtarak yürümüştü - Bu gece güzel bir parti verebilirlerdi - Ancak yurt odasına girince sırıtmasından eser kalmamıştı .
Birincisi ; Gizemli çocuk şuan buradaydı ve uyuyordu
İkincisi ; Gerçekten hayal ettiğinden çok daha farklı bir insandı
ve Üçüncüsü ; Terliyordu . Garip bir şekilde .
Kris panik moduna girdi ve sessizce yatakta uzanan çocuğa seslendi .
'' Pardon .. ''
Esmer çocuk kıpırdamıyordu bile . Kıpırdayan tek şey siyah saçlarının arasından alnına doğru yol alan terdi .
Kris esmer çocuğun bu soğuk havada terlemesini garip bulmuştu . Parmak uçlarını yavaşça çocuğun alnına değdirdi ve hemen geri çekmek zorunda kaldı . Esmer çocuk kavruluyordu
Kris esmeri dürtmeye başladı
'' Afedersin .. P-pardon .. ''
Esmer çocuk , sarışını korkutarak gözlerini açtı ve bir süre kaşlarını çatarak yatağının yanında dikilen çocuğa baktı . Kris bir şeyler söylemesi gerektiğini hissetti
'' Afedersin ama ... İyi misin ? Sanırım ateşin var ''
Esmer çocuk kaşları çatık bakmaya devam ederken konuşmaya çalıştı
'' Öyle mi ? ''
'' Evet , bir ilaç içsen iyi olur . Bu arada benim adı-''
TAK TAK TAK
Sarışın kendini tanıtırken aniden kapı çalmıştı . Sarışın dev yatakta oturan çocuğa bakmaya kesti ve kapıya doğru ilerledi. Gelen Minseoktu . İkili bu akşamki SUHO IN THE HOUSE partisi hakkında sohbet ederken Tao tuvalete gitmesi gerektiğini hissetti . Yavaşça yataktan ayaklarını çıkardı ve başı dönmesine rağmen ayaklanmaya çalıştı . İki adım attıktan sonra ise kendini yerde buldu . Son gördüğü şey sarışının ve hobbitin ona doğru koşmasıydı .
- - - - - - - - -
'' E = m . c kare ''
'' P = I.V' ''
'' Sürat = X.t ''
Bay Soru Çözme Manyağı boş geçen bir günden sonra - gerçi kendisi için boş geçtiği söylenemezdi - yurdun koridorunda yine manyaklığını belli edecek bir hareket yapıyordu . YA FORMÜL YA DA DUR oynunu oynuyordu - Bu oynu o bulmuştu ve tabiki bu saçma ismin annesi de oydu - Bir formül söyledikçe bir adım atıyordu . Formülleri unutunca ise kendini kötü hissediyordu .
Yine aklına gelen o güzel formülü söyleyecekti ki koridorun sonundaki odadan gelen şiddetle açılan kapının sesini ve ciyaklayan hamsterın sesini duydu . Oyunu bir süreliğine unutup çantasının iki kolunu sıkıca kavrayıp paytak paytak koştu .
Kısa bacakları onu en hızlı şekilde koridorun sonuna sürükleyebildiğinde açık kapıdan içeri daldı ve yerde uzanan tanımadığı çocuğu gördü . Şoka girmiş hobbit ve esmer çocuğun üstüne eğilen sarışın deve baktı
'' N-neler oluyor ? O da kim ? ''
Kyungsoo şaşkınlıkla gözlerini kocaman yaparken esmer çocuğun üstüne endişeyle eğilmiş çocuklardan bir cevap bekliyordu . Sonunda ona cevabını Kris verebildi .
'' Yeni oda arkadaşım . Bayıldı . Deminden beri ateşi vardı zaten ''
Kyungsoo olaya müdahale etmesi gerektiğini hissetti .
'' Ne bekliyorsunuz !? Onu kaldırsanıza ! ''
Bunun üzerine sarışın hemen ellerini esmer çocuğun altına koydu ve sırtını kavradı . Minseok da esmer çocuğun uzun bacaklarını tuttu - Kısa boyuyla yapabileceği tek şey bu gibi görünüyordu - Bakışlarıyla anlaşabildiklerinde esmer çocuğu yavaşça yerden kaldırıp yatağa yatırdılar . Kyungsoo da tam ' Çekilin , ben doktorum ' havasına girmişti . Belindeki ellerini indirdi ve sırtındaki çantayı Kris'in yatağına attı . Ardından esmer çocuğa yaklaştı . Bir elini kendi alnına diiğerini ise esmer çocuğun alnına koydu . Aldığı sonuç üzerine kaşlarını çattı . Esmer çocuk bir lav parçasıydı .
'' Şimdi sadece beni dinleyin tamam mı ? Onu kurtaracağız ''
Doktor Kyungsoo - şuan kendini öyle zannediyordu - havaya girdikten sonra sarışını ve hamsteri gaza getirdi .
- - - - - - - - - - -
'' Soğuk ! Aaa soğuk ! ''
Tao , Kris ve Minseok'un kolları arasındayken kafasından aşağı dökülen suyla ürperiyordu . Sonunda kendine gelebilmişti ama kendini titremekten alıkoyamıyordu .
Bu sırada Kyungsoo ise oldukça gururlanıyordu . Suho odasına içki soktuğu ve diğer öğrencilerin de yurt odalarında pek hoş karşılanmayacak şeyler olduğu için yurt nöbetçisini çağırmamakta karar kılmışlardı . Böylece Soo bir anda doktor olmuştu.
Yeni nöbetçi oldukça pimpirikli ve titizdi . Her yeri talan ediyor ve ışıkların kapanma saatine çok dikkat ediyordu . SUHO IN THE HOUSE partisinin bozulmaması için Kris ve Minseok bu konuda Kyungsoo'ya çok ısrar etmişlerdi .
Tao sonunda ona soğuk gelen ama aslında ılık olan su sayesinde iyice açılabilmişti . Elinde sıktığı t-shirtleri - Minseok ve Kris'in t-shirtleriydi onlar - serbest bıraktı ve ıslak saçlarını arkaya doğru taradı . Derin bir nefes verdikten sonra konuştu
'' Hepinize teşekkür ederim , gerçekten ''
- - - - - - - - -
Tao'ya kıyafetleriyle ılık bır duş aldırdıktan sonra - aslında kendisine göre yalnızca bir işkenceydi - diğerleri onu banyoda yalnız bırakmıştı ve o da adamakıllı bir duş almıştı .
Bu sırada ise Minseok , Kyungsoo ve Kris hala küçük prensin adını öğrenemedikleri ve soğuğa karşı ne kadar hassas olduğu hakkında konuşmuşlardı - Henüz sonbahar olduğu için okul yönetimi lanet ısıtıcıları çalıştırmıyordu -
Diğer bir yandan ise SUHO IN THE HOUSE partisi Tao ve Kris'in odasına sıçramıştı . Herkes birer birer toplanıyordu çünkü yeni çocuğu merak ediyorlardı . Bu merakı herkesin aklına sokan ise Jongdaeydi . Meyve dolu buzdolabı ve odaya giren tonlarca eşya aklından çıkmıyordu .
Tao banyoda giyindikten sonra kapıyı açtı ve odadan neden bu kadar ses geldiğine sonunda anlam verebildi .
Odaya birkaç kişi doluşmuştu . Adımını banyodan odaya attığı gibi Minseok ciyakladı
'' İşte gizemli prensimiz de geldi ! ''
Tao odaya bir göz gezdirdi . Yatağında Kyungsoo'ya onun gibi kısa bir çocuk eşlik ediyordu ve Kyungsoo'nun gözlüğünü çıkarmaya çalışıyordu . Hatta başarılı olduğunda gözlüğü takıp yanında dikilen kepçe kulaklı çocuğa '' Yakışmış mı '' bile demişti. Çalışma masasının sandalyelerini kapı ağzına doğru çeviren Minseok ve diğer hobbit , Tao'nun masaya bıraktığı İPad'ini karıştırmaya çalışıyorlardı . Tabi Tao'yu görünce hemen bırakmışlardı . Kris de yatağında oturuyor ve yanında üç kişi daha oturmaya çalışıyordu .
Tao saç havlusunu omuzlarına doğru koydu ve odadaki insanlara baktı . Hepsi bir merak içindeydi sanki . Artık tanışmaları gerekiyordu . Bu yüzden esmer çocuk hafifçe gülümseyerek kendini tanıttı
'' Ben Tao '' - Normalde Zitao denmesine rağmen burada bu adını kullanacaktı -
Ardından diğerleri de teker teker kendini tanıtmaya başladı . Minseok Jongdae'nin elini tuttu ve Tao'nun yanına sürükledi .
'' Ben Minseok . Bu da oda arkadaşım Jongdae ''
İkisi de Tao'nun elini heyecanla ve sarsarak sıkmıştı . Hatta Minseok Tao'nun elini tutmaya devam edip onu kendi yatağına çekiştirmişti . Gözlüklü çocuğu işaret ederek
'' Bu da Kyungsoo . Senin doktorun '' dedi .
Minseok gözlüklü çocuğu gizemli prense tanıtırken Jongdae de Tao'nun lulağına eğilmiş bir şeyler fısıldıyordu . Kyungsoo dedikodusunun yapıldığını hissetmiş gibi Jongdae'ye bir tekme attı .
'' Aah ! Acıttı Soo ! ''
'' Arkamdan konuşma gerzenk ! ''
'' İyi iyi , tamam ! ''
Kyungsoo'nun hemen yanında oturan çocuk ve yatağın yanında dikilen kepçe de kendini tanıttı
'' Ben Baekhyun ''
'' Ben Chanyeol ''
Ardından Tao arkasını döndü ve sarışın devin yatağına sığmaya çalışan çocuklara baktı . En sağdaki keskin çeneli çocuk biraz peltek bir şekilde konuştu
'' Ben Sehun . İyi anlaşalım ahbap ''
Yanındaki küçük burunlu devam etti
'' Ben L-Luhan ''
Biraz utanmış gibi görünüyordu . Ardından yataktaki kişilere göre biraz daha kısa olan çocuk elini kaldırarak devam etti
'' Dostum ben Suho '' - SUHO IN THE HOUSE partisinin biricik ev sahibi alskşldsgld -
Ve son kişi . Sarışın dev uzun bacaklarını yataktan indirdi ve Tao'ya doğru ilerledi .
'' Ben Kris . Senin oda arkadaşınım . Memnun oldum ''
İkisi de birbirine kısa bir gülümseme verdi .
'- - - - - - -
Işıklar kapandıktan sonra Kris herkesi resmen odadan kovmuştu . Herkes huzurla uyurken Kyungsoo için beklenmedik bir şey olmutşu . Bay Havalı Dolgun Dudak - yani yeni çocuk Kim Jongin - onun odasına kurulmuştu ....