UYARI : SMUT VARDIR .
Kısa çocuk titrek dudaklarıyla yavaşça karşılık vermeye başladığında elleri arasına esmerin t-shirtünü sıkıştırmıştı . Jongin kalp dudakları kendi dudaklarında daha derine taşıdıkça Soo elindeki t-shirtü daha çok sıkmıştıı . Yavaş öpüşmeleri devam ederken Jongin Soo'nun dudaklarını bıraktı ve kısa çocuğa sıkıca sarıldı . Belinden kavrarken onu iyice kendine bastırdı . Bir eli belinden saçlarına çıktığında Soo'nun saçlarında parmaklarını gezdirdi ve burnunu Soo'nun boynuna sürttü . Soo'nun doğal kokusunu içine çekerken boynuna nefesini bırakıp fısıldadı
" Biliyor musun ... Aslında ben de sana karşı koyamıyorum ... "
Sıcak nefesi Soo'nun tüylerini ürpertirken esmer çocuk beyaz boyna öpücükler bırakmaya başladı . Dudağını yavaşça değdirip çekerken Kyungsoo gözlerini kapamıştı ve bulutlarda olduğunu zannediyordu . Sanki uçuyormuş gibi ... Aslında havadaydı . Çünkü Jongin onu kucağına almıştı . Kısa bacakları beline doladıktan sonra Soo'yu dolaba yaslamaya devam edip boynunda burnunu gezdirmişti . Soo yavaşça tahrik oluyordu . Boynunda gezen burun ona ilginç duygular yaşatırken Jongin'in sırtında kollarını bağladı ve o da burnunu Jongin'in boynuna dayadı ... Jongin'in parfümle karışık ter kokusu ... Harika bir ikiliydi ... Ona vahşiden başka bir kelime çağrıştırmayan parfümü derinliklerine çektikten sonra daha fazlasını istedi . Bu onu doyurmaya yetmezdi . Burnunu esmer boyunda aşağı doğru oynattı . Jongin kısa çocuğun nefesini hissettiği gibi onu ensesinden kavrayıp yavaşça geriye doğru yatırdı ve yüzüne baktı . Soo gözlerini açtı ve Kim Jongin'e baktı . Esmer çocuk hüzün ve şehvet karışımı bir bakışla bakıyordu . Soo ise doyumsuzluk ve endişe ... Ondan hoşlanıyor muydu bundan emin değildi ... Ama şuana kadar kalbini delice attıran ve aklını karıştıran ilk kişi oydu ... Bu yüzden afallıyordu ya ...
Jongin dolgun dudaklarını istemsizce ve yavaşça araladı . Kucağındaki çocuğun dudaklarına kendi dudaklarını yavaşça yaklaştırırken Soo çoktan gözlerini kapamıştı bile . Soo'nun alt dudağını kendi dudakları arasına aldı ve öylece kaldı. Nemli dudaklar onu çıldırtırken sadece hissetmek istedi . Titrerken kısa çocuğu kavrayışını sıkılaştırdı ve dudaklarını oynatmaya başladı . Soo'nun dudaklarını kendi dudakları arasına çekip bıraktıkça daha fazlasını istediğini anladı . Hızlandılar ve nefes nefese kalana kadar durmadan öpüştüler . Ayrıldıklarında Jongin direkt Soo'nun boynuna yöneldi ve emmeye başladı . Soo dolgun dudakları hissettikçe inlemek istiyordu . Ama bunun yerine Jongin'ln boynuna sıkıca sarıldı ve kafasını geriye atıp dolaba yasladı . Jongin ellerini Soo'nun t-shirtünün altından sokup çıplak beli kavradığında kısa çocuk titremişti . Jongin , artık kıyafetlerden kurtulmaları gerektiğinin farkına vardığında Soo'yu kucağında oturağa sürükledi ve onu oturağa çıkardı . Kısa çocuk şimdi ondan daha uzundu. Hemen önündeki eşofmanı yavaşça aşağı indirdi ve Soo bacakları soğukla karşılaşınca milyonuncu kez ürperdi . Jongin dersten önce sinirlice baktığı bacaklara - başkasının bu güzel bacakları görmesini istemediği için sinirlenmişti - şimdi aç gözlerle baktı ve elleriyle Soo'nun sol bacağını kavradı . Diz kapağını iki eli arasına almışken beyaz bacağa yaklaştı ve öpücük kondurmaya başladı . Yavaşça yukarı çıkarken Soo'nun bacağının iç kısmını da öptü ve uzun t-shirtü biraz yukarı kaldırdı . Soo sertleşmeye başlamıştı . Penisinin ucu boxerda geniş bir nokta olarak görünüyordu . Birkaç kez daha Soo'nun bacaklarını emdikten sonra uzun t-shirtün altından kollarını soktu ve küçük popoyu saran boxerı kenarlarından kavradı . Kyungsoo'nun gözlerine bakarak boxerı yavaşça kısa bacaklardan aşağı sürüklemeye başladı . Kyungsoo gelen soğuklukla garip hissederken Jongin Soo'yu tekrar kucakladı ve yere indirdi . Kulağının altına burnunu yasladıktan sonra çekilip kısa çocuğun t-shirtünü aşağıdan kavradı ve ardından yukarı doğru çıkardı . Beyaz ten esmer ten karşısında pes ederken Kyungsoo Jongin karşısında çırılçıplak kaldığı için utanmıştı . Çünkü geçen sefer Jongin'in Soo'nun bedenini tam anlamıyla gördüğü söylenemezdi .