Rozdział 7:

1K 58 3
                                    

SexiBadBoy123: Nadal jesteś zła za wczoraj?

*Nie wyświetlono*

SexiBadBoy123: Co takiego zrobiłem? Co? Może i jestem debilem , który nosi makijaż dla chłopaka, może i jestem głupcem , który myśli , że pozna kogoś fajnego przez inernet i się Z nim zaprzyjaźni! Chciałem po prostu odpocząć od , mojego życia codziennego. Nic tylko próby, koncerty, próby, koncerty... Ale naj widocznej się myliłem.

GoldenGirl Aktywany/a

*Wyświetlono*

GoldenGirl: Co ci? Smok zabrał mi telefon, więc nie mogłam odpisać. Przepraszam jeśli coś zrobiłam.

SexiBadBoy123: Wiesz...co zapomni o tym. Dobrze?

GoldenGirl: No dobrze a to co nie dopisalam to miało być , że ja Ciebie lubię. Co prawda jesteśmy z dwóch różnych krajów i mimo , że mamy różne godziny to mi to nie przeszkadza. O wiesz co?

SexiBadBoy123: Mi też nie przeszkadza to. Co mam wiedzieć?

GoldenGirl: Moja koleżanka na telefonie ma tapete i tam jest taki azjata podobny do ciebie. Nawet mam jego zdjęcie po poprosiłam ją , żeby mi wysłała.

SexiBadBoy123: A pokażesz?

GoldenGirl: Nom

*GoldenGirl wysłał/a zdjęcie*

GoldenGirl: Te też wysłała mi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

GoldenGirl: Te też wysłała mi...

*GoldenGirl wysłał/a zdjęcie*

GoldenGirl: Nie wiem czemu ale on jest podobny do ciebie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


GoldenGirl: Nie wiem czemu ale on jest podobny do ciebie. Może to ty? 😏

SexiBadBoy123: To ni...

GoldenGirl: Zapytałam się jej kto to a ona odpowiedziała Park Jimin. Co nie dość , że ty masz tak naimie to jeszcze jest podobny do ciebie.

SexiBadBoy123: Jeśli ktoś powiedział by ci , że jest sławny to byś go lubiła tylko dzięki sławie czy normalnie byś go lubiła?

GoldenGirl: A co to ty?

SexiBadBoy123: Zadałem pytanie Lisa.

GoldenGirl: No nadal bym go lubiła.

SexiBadBoy123: No to wiedz , że to ja.

GoldenGirl: Myślisz , że się nie domyślam? Moja koleżanka słucha k-pop oraz jeden zespół , który kocha. Już nie raz mówiła o członkach z BTS zwłaszcza o tobie oraz o jednym jeszcze. Kiedy wysłałeś pierwsze zdjęcie do myślałam się , że to właśnie ktoś z tego zespołu. Jedyne to TaeHyunga nie rozpoznałam i właśnie go moja BFF nie pokazywała jeszcze.

SexiBadBoy123: Cieszę się , że nie na to lecisz.

GoldenGirl: A ty nie idziesz spać już?

SexiBadBoy123: Powinienem.

GoldenGirl: To idz spać jutro poposze do znaczy o 3.00 będę czekać, masz szczęście , że jutro jest sobota. Pa śpi dobrze

SexiBadBoy123: Dzięki. Do zobaczenia.

*SexiBadBoy123 Nie aktywna*

*GoldenGirl zmieniła nazwę 'SexiBadBoy123' na 'ChimChim'*

*GoldenGirl zmieniła swóją nazwę na 'SłodkaLisa'*

*SłodkaLisa Nie aktywna*

--------

Przepraszam, że rozdział ma błędy , po szkole napwno poprawię je a przynajmiej postaram się. Do nastepnego rozdziału pa ☺

KakaoTalk (BTS-Jimin) ✔ 𝚉𝙰𝚆𝙸𝙴𝚂𝚉𝙾𝙽𝙰Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz