Pisanie tej opowieści sprawiło mi więcej przyjemności niż kiedykolwiek mogłam się spodziewać. Coś, co zaczęło się jako pisanina dla zabawy w tym momencie liczy sobie 34 rozdziały, 36,4 tysiąca wyświetleń, 4,5 tysiąca gwiazdek i 2,6 tysiąca komentarzy. Czasem w to naprawdę nie wierzę.
Zaczęłam pod wpływem impulsu, zostałam na długo.
Stworzyłam bohaterów, których lubiłam. Historie, które mi się podobały. Teksty, które mnie śmieszyły. Peter, Cene, Kenzie, Johann, a przede wszystkim Laura nie dadzą o sobie zapomnieć.
Ponieważ coś się kończy, nadszedł czas na podziękowania.
Patce, za bycie moją przyszywaną młodszą siostrą, wymyślanie śmiesznych tekstów i wiadomości „niech Laura będzie z Cene". I czytanie tego wszystkiego, nawet jeśli nie do końca Cię to interesuje. Kocham Cię bardzo!
Mojej Mamie, która nigdy tego nie przeczyta. Za pokazanie mi literek, nauczenie mnie czytać i wstawianie przecinków do moich pierwszych opowiadań. Kocham Cię, Mamusiu.
Kamilowi Stochowi, którego uśmiech zawsze mnie motywował do pisania dalszych losów jego wymyślonej siostry.
Johannowi i Kenziemu, którzy zmotywowali mnie do stworzenia moich ulubionych postaci.
Holciak za stworzenie okładki do „Po prostu...", bycie wattpadową starszą siostrą, poradnią od spraw Wattpada i osobą, z którą mogę po prostu popisać. Dziękuję!
kissesnatasha za zawsze celne komentarze. I Nikę. Kocham Nikę.
Wam Wszystkim i każdemu z osobna, za gwiazdki, komentarze, wiadomości. Za ogrom miłości, które otrzymywałam i otrzymuję. Nie chce nikogo wymieniać konkretnie, żeby nikogo nie pominąć. Wiedzcie, że Was kocham. Wiedzcie, że każdy Wasz komentarz sprawiał, że chciało mi się tańczyć, i że zarwane noce miały jakiś sens. A trochę i zarwałam.
I na koniec.
Monice, za bycie najlepszą przyjaciółką jaką mogłam sobie wymarzyć. Za pomaganie mi, wspieranie, wymyślanie wątków. Za wiadomości po każdym rozdziale. Za wiarę we mnie. Za czytanie tego wszystkiego. Za ogrom miłości, który do mnie trafiał. I dalej trafia. Kocham Cię.
I Tobie dedykuję to opowiadanie.PS Będzie druga część! Czekajcie!
CZYTASZ
Po prostu skacz, D.
FanfictionLaura, aspirująca dziennikarka, dostaje swoją pierwszą pracę. Pociąga to za sobą cały ciąg wydarzeń - nowe pasje, nowe znajomości, nowe przyjaźnie i - jakżeby inaczej - miłość. Ani romans, ani komedia. Powiedzmy, że najbliżej temu do komedii romant...