1.0

49.5K 2.9K 556
                                    


Medya:Yaaww şimdi farkettim burada Sarp çok tatlı olmuş.Onun için bunu koymak istedim.

Bol bol yorum ve vote istiyorum.💞💞 Yorumlarda belirtilen fikirler kötü olunca bile mutlu oluyorum.

Yeni bölüm.Umarım beğenirsiniz.O zamaaaaan

EHEHEHEHEHEHEHEHEHE

ψ(`∇')ψψ(`∇')ψψψ(`∇')ψ

Sarp: Seni seviyorum. Ama yazmak istemiyorum.
Mesajınız gönderilemedi.

Sarp: Bu muydu yani?
Mesajınız gönderilemedi.

**********************

Anonimin kafayı sıyırdığına emin olduğum dakikalardan biriydi. Gerçekten yaptığı gereksiz tavırlarla uğraşmak istemiyordum. Konuşmamızın özeti gerçekten buydu, sini siviyirim imi yizmik istimiyirim.

"Kanka katine gidiyorum.Hüsnü ağabeye şeker fırlatıp hipnoz edeceğim.Sonra döner alacağım.Her zamanki taktik." dedi göz kırparak. Emir sıradan kalktığında ben ise ayrı dünyalarda onun ne dediğini pek takmıyordum.

"Seni seviyorum ama seninle konuşmak istemiyorum." diye mırıldandım. Resmen konuşmamızın özeti buydu! Pardon da ne yapmamı bekliyordu ki? İnsan tanımadığı birine nasıl bağlanabilirdi? Bu saçmalığa hâlâ inanan var mıydı?

"Beni sevdiğini biliyordum kanka ama bu kadar çabuk itiraf edeceğini düşünmemiştim." diyen Tolga'nın ensesine vurdum.

**

Eve giderken Emir'le birlikte kararımızı değiştirip biraz dolaşmaya karar vermiştik. Şu an kafamı dağıtabilecek tek kişi oydu. Ya da ben öyle zannediyordum, çünkü sürekli aynı konuları açıp duruyordu, ben kapatmak istedikçe. Anlaşılan o benden daha fazla takmıştı.

"Anonimi sevmiyorsun zaten, bırak yazmasın." demesiyle hak verdim. Bu doğruydu ama her hareketiyle saçma sapan düşüncelere ulaşmamı sağlıyordu ve bu sıkıntılı bir durumdu.

"Anonimden hoşlanmıyorum. Ama bu kız ben tuvalete girince dakika sayan bir kızdı.' Dün tuvalette 3 dakika 18 saniye durdun, bugün fasulyenin etkisi çıktı galiba.' dedi. Yani bu denli işsiz olupta bu kadar trip yapmak neden?!

Gelen bildirimle derin nefes vererek telefonumu elime aldım.

Gizli Numara: Dikkat et 40 santimetre ileride köpek boku var. (16:00)

"Bak işte! Aptal triplere girip sonra da beni uyarıyor, hayır madem öyle beni bir sal!

053******: Birilerinin anonimi gitmiş ve egosu zedelenmiş sanırım.

053******: Merak etme.Emin ellerde.

**************************

Böyle bir yerde bırakarak yavşaklık yapmak istedim.

Bölümü yarın yayınlayaktım.Ama aklıma fikir gelince yazıp yayınlayayım dedim.Bir dahaki bölüm pazar günü gelir.

Sizce 05****** kişisi kim?

Anonim neden Sarp'a yazmıyor?

Sarp' ın yeni gelen mesaja tepkisi ne olacak?

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin