Medyağ:Çok hoşuma gitti yawww.
O Zamaaaaan EHEHEHEHHEHE.
O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)O:-)
"Sarp?" dedi uykulu sesiyle. Gözlerini ovuşturdu. Acilen bir yalan bulmam gerekiyordu.
"A-anonimim." Bana bakarken gözleri elimdeki günlüğe takıldı.Gözlerini pörtletti.
"Bu defterin sende ne işi var söyler misin lan?!" diye bağırdı.
Sıç!
"Alt kattakilerin götüne sokmak istemiştim." dedim masum bakış atmaya çalışarak.
"Yavru iguana bakışı yapma bana! İlk sayfası açık işte!"
Kendini savun.Kendini savun. Hayır! Doğruyu söyle.
Yataktan kalktım. Ona yaklaştım.
"Yalnızca bana söylemediğin için bir şey oldu sandım. Sana yardım etmek istedim."
"Biliyorum Sarp. Ama anlatacaktım.Bunlar sürekli bahsettiğim şeyler değil. Ayrıca defterde önemli şeyler yazmıyor ki zaten!" dediğinde duraksadım.
"Özür dilerim." dedim.Yumuşamış gibi görünüyordu. Ama hâlâ canının sıkkın olduğunu anlayabiliyordum. Daha da yaklaşıp sarıldım. Bırakmayınca pes edip kollarını boynuma sardı.
"Bir dahakine her şeyi benimle konuşarak çöz. Eşyalarımı karıştırarak değil tamam mı? Yoksa o kertenkeleyi sana tıkarım."
Güldüm." Sana nasıl hayır diyebilirim ki?"
Azıcık bir tepkiyle yırtmıştım sanki.
=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=
Sırada bıkkın bir şekilde otururken yanıma gelen Aslı'ya baktım. Aden bugün okula gelmemişti, babasıyla vakit geçirecekti. Emir'le takılmak bile zevkli gelmiyordu. Gerçekten kısa süre içinde ona çok alışmıştım.
"Efendim Aslı?"
"Sarp, bana da anlatır mısın? Yapamadım da." dedi elindeki kitabı uzatarak.
"Benim matematiğim 13 ama sen bilirsin." dedim yüzümü ona çevirmeyerek. Adensiz bok gibi bir gündü.
(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ
"Kanka ben kestirmeden gidiyorum. Evde misafir var, babam 'uyuma taklidi yapalım eve çabuk gel' dedi." Emir'in bahanesi oldukça mantıklı geldiğinde anladım dercesine başımı salladım. Babası çok iyi bir adamdı ama insan sevmezdi, Emir'in aksine.
"Tamam. Hadi siktir git." dediğimde koşa koşa gitti. Bende cebimden telefonumu çıkarttım.
Anonim'im Aranıyor...
Aradığınız kişi şu anda telefonuna cevap veremiyor. Lütfen sinyal sesinden sonra mesajınızı bırakınız. Dııt..
"Aden'im. Bu gün bok gibi bir gündü. Umarım uyuyup kalmışsındır. Telefonuma cevap vermediğine göre.Neyse görünce beni ara.Seni özlüyorum."dedim ve telefonu kapadım.
©®<䙩ä©ä®ä©ä®ää®ä©®ä
Aden: Sarp.Pardon ya duymamışım.
Sarp: Önemli değil. Nasılsın
Aden: iyiyim yorgundum
Sarp: Hmm. Öyle olsun.
Sarp: Aramamı ister misin?
A: Hayır. Şimdi uyumam lazım. Seni seviyorum.
Sarp: Ben de.
(>﹏<)(>﹏<)(>﹏<)(>﹏<)(>﹏<
Bu onunla ilk soğuk konuşmamızdı.Üzgün olduğunu anlamayacak kadar gerizekalı değildim. Azıcık endişelenmiştim. Ama bana hiçbir şey demediği sürece ona yardım edemezdim.
Göt Ayağı: Yoksa sevgilin şuan seninle konuşmaya müsait değil mi?
S: Sanane yapram.
Göt Ayağı: Diyorum ki belki sevgilin zor bir durumda olduğu için sana yalan söylemiştir
Göt ayağı:Belki işi başından aşkındır
S: Ne saçmalıyorsun?
S: Ona bir şey mi yaptın ?!
S: Bak Tolga seni s*kerim boş otobüste ayakta gidersin.
Göt ayağı: Hop hop sakin.
Göt ayağı: Yalnızca sevgilimin üzülmesine izin verme
Ne demek istiyordu bu şimdi?! Aden'e birşey mi yapmıştı?Aden üzgün müydü? Bana neyi söyleyemiyordu?
A: Sarp sana birşey söylemem lazım.
Yoksa benden ayrılacak mıydı?
Taktik bul. Taktik bul. Konuşmasına izin verme!
Sarp: Biliyor musun?Bugün
Sarp: Şey yaptım.
A: Sarp.Lafı geveleme. Benimki daha önemli lütfen.
Sarp: Ben bugün Emir'i dövdüm.
A: Ne?
Sarp: ağzından damacana damacana kan geldi
A: Neyse boşver. Sarp acil diyorum.
Sarp: Aden.
Sarp: şu an meşgulüm. Hadi eyw.
Sarp| Çevrimdışı
(๑・v・๑)(๑・v・๑)(๑・v・๑)
Çok şükür bugünü atlatmıştım.Ama bunun birde yarını vardı.
Göt ayağı: *fotoğraf*
╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯
Tolga' nın amq diyenler?
Bu bölümde ekşın fekşın sezdim diyenler?
Yazarında aq burada biter mi lan diyenler?
Sizce o resimde kimler var.Tahmin edebilenler?
Sarp bu sefer çıldırdı diyenler?
Aden,Sarp'a ne diyecekti tahmin edenler?
Yazar hadi sg diyenler?
Hadi görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM
UmorismoMIZAHTA 1 Ergenlik kitabımdır. __Tüm hakları kertenkele dünyasında saklıdır. ******************** Sarp kişisi sizi engelledi. A: Sarp,yiğidim,nerdesin? (15:47) Mesajınız gönderilemedi. A: Açaydım gollarımı işletmedim diyeydim.(15:47) Mesajınız gönd...