Multi Medya: Kahreden kare.
Bu bölümün değerini bilin yanlışlıkla silip yazdım tekrar.Bu arada sizi ıstırırım yaww. 1k olduk.Çok sağolun.
1m olmuşuz güncelleme cğfldşdldls
Ithaf: KitaplardaBirRuh 1Nutellacik
Telefon gg bu arada.
Bu da yeni qapaq.
*******************
Anonim:
Gerçekten odamda volta atarken yorulduğumu anladığım anda yatağıma oturdum. Sarp bunu bilmiyor muydu, daha doğrusu çikolatalarımı almamış mıydı? Aslında duyduğumdan kesinlikle emindim, Sarp benim onu sevdiğimi o zaman öğrenmişti. Odamda sıkıntıdan patlayacağımı düşünürek odamdan çıktım.
"Baba ben haraç kesmeye gidiyorum." deyip güldüğümde hiç duruşunu bozmadan karşılık verdi aynı zamanda da ayakkabılarımı giyiyordum. Elindeki gazeteyi bir kenara bıraktı. Babam, her dilde aynen demeyi öğrenip dünya turu yapan bir adamdı ve kesinlikle şu ülkedeki en gamsız adamdı.
"Kolay gelsin." Baba bu kaçıncı seviye ya?
Parka doğru yürürken aynı zamanda kaldırımda botlarımın çıkardığı sesi dinliyordum. Her ne kadar parktaki çocuklarla kavga etmek istesem de kesinlikle keyfim yoktu. Onlara dil çıkarıp bir salıncağa oturduğumda düşünmeye başladım.
Sarp ne kadar yakışıklı ya?
Ay pardon. Konudan saptık.
Oysaki duyduğuma emindim. Ama Sarp bilmediğini söylemişti. Pekiştirmek adına tekrardan aklıma getirmeye çalıştım.
************************
1 Yıl Önce
"Sanırım... Yani hoş çocuk, güzel gülümsüyor. Gerçekten hoşlanıyorum galiba." dediğimde nihayet kendime itiraf edebilmenin mutluluğu ile gülümsedim. Bunu kabullenmem uzun sürmüştü. Okula kayıt olalı yaklaşık altı ay oluyordu. Burada sadece tek bir arkadaşım vardı. Ve ona da itiraf etmekle üstümden büyük bir yük kalkmıştı.
"Sarp benim de arkadaşım, istersen sana itiraf etmen de yarcımcı olabilirim?" demesiyle gözlerim parladı ve koluna dokundum. O da gülümsediğinde ben de tebessüm ettim.
"Sahiden bunu benim için yapar mısın?" dediğimde hızla başıyla onayladı. Tamam, belki de yüz yüze söyleyemeyen insanlar her zaman en kötüleriydi. Cesaretsiz olduğumu düşünebilirdi çünkü gerçekten öyleydim. "Ben itiraf etsem daha iyi mi olurdu?" diye sorduğumda reddetti ve yanıtladı.
"Bu bilinen bir gerçek, erkekler utangaç kızlardan hoşlanır. Kendimden biliyorum." dediğimde onayladım. Sonuçta Sarp'ı tanıyan oydu ve ona inanmak zorundaydım.
Bana yardım etmeyi kabul ettiği için tek arkadaşıma minnettardım, ona sarıldığımda karşılık verdi.
℃℉℃℉℃℉℃℉℃℉℃℉℃℉℃℉℃℉
Bugün Sarp ondan hoşlandığımı öğrenecekti. Titreyen ellerimi birbirine kenetledim. Heyecanımı tarif edemiyordum. İçimden bir ses her şeyin harika gideceğini söylüyordu.Spor salonuna inmek için hızlı adımlarla koridorum sonuna geldim. Merdivenleri üçer beşer atladım. Onun yüzünü görünce umarım bayılmazdım.
Belki çok mutlu olabilirdik.
Çok...
Spor salonundan gelen sesleri duyduğumda bir köşeye sindim ve dinlemeye başladım.
"Dedim ya senden hoşlanıyor diye. Aptaş gibi herkesin kalbini kırmayı bırak ve o kızı da aklından çıkar artık." Sarp onuzlarını silktiğinde kalbimin üstünde bir ağırlık hissettim.
Ne yani onun hoşlandığı biri mi vardı?
"Ne saçmalıyorsun sen? Her neyse. Bak kardeşim. Seni severim, gerçekten. Ama o kız cidden sapığın teki ve aklımda başka biri varken nasıl onunla olabilirim."
13:27 dediğim gibi bu saati aklınızda tutun.Her sabah uyanınca gelen umudun,6 aylık toplam cesaretin bir cümleyle bok çuvalına atıldığı saat.
Gözlerimin yaşsız ağladığını biliyordum. Neyse.
**********************
"Üzülme artık. Ben elimden geleni yaptım ama sen de duydun. Sarp zaten lise ilişkilerini ciddiye alan birisi değil. Eninde sonunda üzülecektin." Mavi gözleri hüzünle bana döndü. Acıyordu belki de bana ama acıyacak bir durun yoktu. Sarp'ın reddettiği ilk kız ben değildim sonuçta.
"Biliyorum benim tek dostum sensin." dediğimde anlıkta olsa gözlerindeki siniri bir anlıkta olsa görmüştüm. Kaşlarını çattı ve bana biraz daha yakınlaştı oturduğumuz bankta. Ben mal mal yüzüne bakarken dudaklarımın üstünde hissettiğim baskıyla gözlerimi sonuna kadar açtım. Onu ittirdiğimde aniden gelen pataklama isteğini bastırdım. Bunu nasıl yapardı, o benim tek arkadaşımdı. Sarp'tan hoşlandığımı da biliyordu.
"Sana gerçekten inanamıyorum..."
*********************
O anonimimizin ilk öpücüğünü çalmış oldu.' O' kim?
Sarp neden anonimi reddetti ?
Bölümü beğendiniz mi?
Telefonumu değiştireceğim için bölüm yine vaktinde gelmedi.Neyse pazar günü görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM
HumorMIZAHTA 1 Ergenlik kitabımdır. __Tüm hakları kertenkele dünyasında saklıdır. ******************** Sarp kişisi sizi engelledi. A: Sarp,yiğidim,nerdesin? (15:47) Mesajınız gönderilemedi. A: Açaydım gollarımı işletmedim diyeydim.(15:47) Mesajınız gönd...