5.3

16.6K 1.1K 564
                                    

Ithaf: animecikertenkele tellmedreaming aybukeyuksel105 curukviissne nisa2160 ShawnMapodu nmbg04
GalaksidekiBirManyak @ben_kitap_tiryakisi shawnmendes_bebeyimm smyytna glcbzkrt Sssbng Ruhsuzsz yarenolak0 hayattan_nebekli10 Didemdgr

(〒︿〒)╮(╯▽╰)╭(〒︿〒)ψ(`∇')ψ

"Boku yedik Sarp." dedim elimdeki telefonu koltuğa fırlatarak. Emir gruptaki herkese söylemişti.

"Ya Aden'im ben hâlâ nasıl baba olacağımı öğrenmeye çalışan bir babayım. Açıkçası bunlara kafa yorarsam, çocuklarımızı düşünemem." dediğinde durup dururken sinirlendim. Onun için söylemesi söylemesi kolaydı tabii ama benim için çok zordu. Babam okulumu donduracağımı duyunca çok kızacaktı.

"Yoracak kafam yok demiyor da!"

"Sakin ol şampuan. Sevgili kocan bunu halledecek elbette." dedi rahatlatmaya çalışarak. Ama yok! Olmaz yani! Babam sıçacak ağzıma!

"Nah evleniriz bu gidişle Sarp!" dedim sesimi yükselterek. O ise umursamıyormuş gibi görünüyordu. Elini karnıma koydu. "Çabuk gelin. Annen dövecek beni. "deyip gülmeye başladı.

"Ya bizim halledemeyeceğimiz şey mi var? Engel atarız olur biter."dediğinde omzuna vurdum. "Saçmalama!"

"Ne saçmalama hanımefendi? Anneme engel attığını da görmedim sanma." dediğinde hak verdim.

"Mesaj şeysimi Oktay Usta tarifleriyle dolduruyor. Bana makarna tarifi atıyor. Makarnayı benden başka kim daha iyi yapacak ki?!" Bazen kek tarifi de atıyordu ama söylemeye ne gerek vardı şimdi.

"Şu Emir'i bir gün döveceğim zaten. Merak etme Aden'im." Emir olmasaydı hiç söyleyemezdim ama yine de kızgındım ona.

"Iyi ki söyledi. Yoksa doğumda haberleri olurdu valla."

"Bence çok gereksiz şeyler düşünüyoruz. Onun yerine bu kalan 7 ayımızı hayal ederek geçinelim."

"Hayal?" diye sordum. "Bizi. Düşünsene 15-20 yıl sonra. İkisi kız olursa çıldırırım. 'Baba ben sevgilimle ayrı eve çıkacağım' falan demezler değil mi Aden'im?"diye sordu. Sonlara doğru mutlu konuşmasını korku ve endişe sarmıştı. Ben de gülerek yanına oturdum. Başımı omzuna yasladım.

"Sen ayrı eve çıkmadın mı?"

"Çıktım. Ama... Ben çıktım. Yani onlar da çıktı. Onlar çıkmadı ama ben çıktım. 4 sene önce..."diyecekken elimle durdurdum. "Onların senin gibi bir babası var. Ama benim o kadar ilgili bir babam veya annem yoktu."

"Öyle deme Aden'im."

"Ama öyle."diye direttim. O da beni kolunun altına aldı.

"Boşver şimdi onu bunu.Artık işe gidemeyeceğini biliyorsun umarım."dedi. Yarı zamanlı bir işe başlamıştım, Sarpta öyle. Ailelerimizden yardım alarak geçinemezdik sürekli. Kendimizi bir yük gibi hissetmek istemedik.

"Peki ya okul?"

"Belirli bir süre sonra ona da ara veririz."

"Veririz derken?" diye sordum."Beraber gitmeyeceğiz okula. Sensiz okulu s- bebeklerim olmayan kulağınızı kapatın."

"Bebeklerim deme kertenkelelerim de." dediğimde homurdandı.

"Lan şu Ajdarla Üsnü'den kurtulamadım daha bebeklerime de kertenkele diyecek halim yok!" Ajdar'a alışamamışken bir de kuma getirmiştik.

"Bağırma Ajdar uyanacak."

"Doğru diyorsun 1 yıllık ömrü kalmış zaten." Evet Ajdar türü bir kertenkelenin ömrünün 5 yıl olduğunu öğrenmiştik ve yaklaşık 1 yılı kalmıştı.

( '_ゝ')( '_ゝ')( '_ゝ')( '_ゝ')

Emir: Balbokum

Emir: Nabyn?

Semra: Ders yapıyorum. Sonra konuşsak?

Emir: özledim seni. 2 dakika aşağıya insen.

Semra: Emir ben de ne yapayım? Şu sınava gireyim de istediğimiz kadar görüşürüz.

Emir: Özledim seninle Sarplara gitmemizi. Baskın yapmamızı. Ne bileyim öyle işte.

Emir: 😤

Semra:YA EMIR GELEMEM DIYORUM IŞTE

Emir:Ay hoşt! Ne bağırı10?

Emir: Tamam ya. Buluşmakta istemiyorum ben de ztn

Emir: Şu an gülmem sinirlendiğim gerçeğini değiştirmiyor hı slk hı.s

Semra: Ya Emir tamam!

Semra: çok bildirim geliyor.

Semra kişisi sizi engelledi.

😕\(< )>(╯▽╰)(*'>д<)ψ(')ψ

Bölümü beğenenler?

Semra nabyn diyenler?

Emire bu yapılır mı beee diyenler?

Annesinin ne işi var şimdi yaa diyenler?

Ekşın fekşın en sevdiğim diyenler?

HADI EYW.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin