4.9

16.1K 1.2K 532
                                    

Medya: Naz

Hediye bölüm atıyorum. Mizahta tekrar #1 olmazsa atmam bölüm falan hee (aşırı gerçekçi tehdit sahnesi)

ψ(')ψ(*'>д<)(Д')(*'>д<)

Anahtarımı biraz daha zorlamıştım ama kilitliydi. Sarp evdeydi demek ki. Bugün okula gelmemişti, arkadaşlarıyla özgürce vakit geçirir sanmıştım. Onun kapıyı açmasını bekledim ama anahtar sesini duymamış olmalıydı Kapıyı tıklattım. Kapıyı açtığında uykudan yeni kalkmış bir Sarp gördüm. Hayır, saçlarını karıştırmak istemiyorsun. Trip modu açılıyor.

Yüz vermeden içeri girdim. Çantamı rastgele bir yere fırlattım ve odama gittim. Odam diyorum çünkü Sarp bugün salonda yatacaktı.

"Hoşgeldin."dedi fısıltıdan farksız sesiyle. Az çok konuşmak istediğini farkediyordum ama 3 canlı birini üzdüğü için onu affetmeyecektim. Ben affetsem kertenkelelerim affetmezdi. Yani babalarının tarafını tutacak değillerdi, sonuç olarak ben taşıyordum.

Ben yalnızca başımla onayladım.

"Konuşsak ya." dedi odanın kapısına yaslanarak. Aptal çocuk yaslanma şuraya! Çek o elini saçından! Üzerindeki gri bol tişörtü düzeltti. Giyme şu gri eşofmanı...

"Şimdi dışarı çıkacağım, çocuklar bekliyor kusura bakma." deyip aynamın karşısında geçtiğimde sıkıntıyla nefes verdi ve yüzünü ovuşturdu.

"Konuşmamız daha önemli." deyip ısrar ettiğinde göz devirdim. Sesi titremişti.

"Özgürlüğümün kısıtlamasını sevmem. Ha bir de kaçta geleceğim belli olmaz. Telefonumun da her an şarjı bitebilir. Görüşürüz." dedim arkamda bir o kadar şaşkın bir Sarp bıraktığımı bilerek.

"N-Neden geç geleceksin onu anlamadım?" diye sorduğunda onun yaptığı gibi yanından geçip gittim.

"Üsteleme Sarp. 40 yaşında evin hanımı değilim, çekip çevirmem gereken bir evim yok. Neyse geç kalıyorum." dedim.

Hah! Bakarsın işte öyle öküzün kertenkeleye baktığı gibi!

@( ̄- ̄)@(σˋ▽ˊ)σ(~>__<~)\(^o^)/O:-)

"Efendim Emir?" dedim telefonu hoparlöre alarak. Bu telefon sapığı yine niye arıyordu?

"Alo yengelerin en hamilesi. Nasılsın kız bilmem kaç canlı?!" dedi hiç eksik olmayan neşeli sesiyle. Semra'yı gördüğüm yerde öldürecektim. Kıza iyi ki tembih etmiştim. Hemen en olmaması gereken kişiye söylemişti.

"O Semra yine çenesini tutamadı değil mi?" diye sordum.

"Kayınkankama bir şey demem merak etme de ben şu bebişlerin ifadesini sonra alacağım. Önce babasınınkini almam gerek."

"Babası yatsın zıbarsın! Çeksin kapıyı siktirsin! Kavga edince hemen kaçsın! Pardon ya suç benim! Özgürlüğünü kısıtladım beyefendinin!" Elimde olmadan sövüp duruyordum. Kertenkelelerim sakin olun. Anne halledecek. Siz yatın uyuyun.

"Anladım. Senin baya sinirin bozuk. Adem Babacığım da seni özlemiş." Babama benden daha çok baba dediğine yemin edebilirdim.

"Kaç yıllık babam beni özlediğini seninle iletiyor. Bence sen telefonu kapat yoksa ben değil minik kertenkelelerim uçacak sana."

"Doğru diyorsun. Üçe bir kaybederim. Neyse görüşürüz yengelerin en hamilesi." dediğinde gülüp telefonu kapattım.

-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||

"Çok yoruldum ben ya! Eve gitmek istiyorum." dedim. Naz bana umutsuz vakaymışım gibi baktı. Dışarı çıktığımızda yapılabilecek aktiviteleri unutmuşum. Üniversite kafeteryasında kahve içmekten başka bir şey yapmamıştık uzun zamandır.

"Daha bir saat olmadı be!" diye çemkirdi Naz.

"Ben hamile bir hanımefendiyim gerizekalı." Gerçekten rol falan yaptığım yoktu ama çok yoruluyordum. Abartı değildi, erkenden uykum geliyordu.

"Bakıyorum hemen alıştınız Aden Hanım. Böyle her fırsatta dile getirmeler falan." dedi göz kırparak.

"Babamlara ne diyeceğim? Meral Teyze takık zaten bana!" dedim. Sahiden ileriyi düşünmek beni çok yoruyordu. En iyisi düşünmemekti. Sarpta babası olarak olaya el atardı. Ki acaba Sarp kabullenecek miydi?

╰_╯@( ̄- ̄)@(~>__<~)@_@=-O

Eve geldiğim gibi yatağa bıraktım kendimi. Ayaklarım uyuşmuş, uykum gelmişti. Sarpta
koltukta sızmıştı. Pijamalarımı giyip kendimi yatağa bıraktığımda yorganımı üzerime aldım ve kıvrıldım. Ben genelde hep yüzüstü yatardım. Ama şimdi kafamda deli sorular vardı. Eğer yüzüstü yatarsam çocuklarım ezilir miydi?

En kısa zamanda dergiler almam gerekiyordu.

╰_╯@( ̄- ̄)@(~>__<~)@_@=-O

Uykumun en güzel kısmındayken belime sarılan kollarla irkildim. Sarp'ın büyük elleri karnıma gittiğinde irkildim.

"Bıraksana ya!" dedim kıpraşarak. "Bir kere sessiz sedasız uyusan?" Nefesini ensemde hissettiğimde onu ittirdim.

"Olmaz! Al yastığını git salona! Iyi bilirsin sen çekip gitmeyi." dediğimde bacaklarımı kendi bacaklarının arasına aldı. Kıpırdamam imkansızdı. Uykulu sesiyle burnunu yüzüme sürttü.

"Uyuyamıyorum sensiz."

"Bana ne. Ben sensiz çok güzel uyuyorum." Trip atmak için söylemiyorum. Valla ne yalan söyleyeyim, varlığını bile hissetmiyordum.

"Sana o gün söylediklerim için özür dilerim. Sinirliydim. Senden çıkardım. 40 yaşında olsam da 20 yaşında olsam da seni hep seveceğim. Ve çocuklarımızı da."

╰_╯@( ̄- ̄)@(~>__<~)@_@

Bölümü beğenenler?

Affet/Affetme diyenler ?

Söyle artık/söyleme diyenler ?

Sarp sege diyenler?

Hadi eyw.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin