3.6

32.8K 2K 840
                                    

Medyağ : Adeğn

Yaww dediğim gibi bu bölüm girişlerini yapamıyorum.Yaptım sayın heheheheheh.

Bu aralar vote arttı,yorum düştü aq eheheheeh.

Bu bölüme çok yorum istiyorum.(*˘︶˘*)

Ithaf :emirbyy

Çok gergin bir ortam vardı. Çayıma yaklaşık 7 şeker atmıştım ve 23 kez karıştırmıştım. Sadece kaşığımın sesi geliyordu. Sert bir şekilde yutkundum. Aden'e baktım. Babasına bakıyordu. Babası ise beni kesiyordu.

"Erkek arkadaşın olduğunu söylememiştin." diyerek sevgili babacığım amcacığım konuya giriş yaptığında boğazını temizlemek için öksürdü. Aden ile ikisinin pek sohbet açmak gibi huylarının olmadığı anlaşılıyordu. Ben de salak salak gülüyordum. Adam bana sinir olmuş olmalıydı. Telefonumu çıkardım ve o anki aptallıkla hiç olmayacak kişiye mesaj attım.

Siz: emir aşkım çabuk adenlere el kayınbabam sağlı sollu geçirebilir ortamı dağıt seri

Emir: sakin ol koçumm

Emir: o iş bendeeee

  Aslında belki de Tolga'yı çağırsam bile o işe yarayabilirdi.

Kapı zili adeta bir teneffüs zili edasıyla çaldı.

"Ben bakarım." deyip kendini ortamdan atmak istercesine hızlı kapıyı açmaya gidiyordu Aden. Beni babasıyla yalnız bıraktığı sürece hiç göz göze gelmemiştik. Karnesini babasına getiren çocuk edasıyla halının desenlerini incelemiştim.

"Emir ne işin var bura-?" Emir'in sesini duyduğumda kim bilir ne saçmalayacak diye geçirdim içimden.

"Aden kankam duydum ki burada bir aile buluşması varmış, hem de bensiz" Ağzından hıh diye bir nida çıktı.

"Evet konuyu dağıtmayalım. Annen sana bilet yollamış. Kabul edecek misin?" Bu soruyla ben soğuk terler dökerken çayı boğazında kalan Emir öksürmeye başladı.

"Evet konuyu dağıtmayalım lütfen Babacığım. Ben de hiç sevmem." dediğinde Aden'in babasının gerildiğini hissediyordum. Kaşlarını çattı.

"Sen kimsin de karışıyorsun oğlum? Nereden baban oluyorum senin?" dediğinde Emir küsmüş gibi yaptı.

"Aa itiraz istememem. Ben kendi babama bu kadar içten baba demedim. Hem gençler bir hata yapmış ayrı eve çıkmış biz neden onlara karışıyoruz ki. Şurada iki büyük olarak konuşuyoruz." Emir Adem Amca'yı dünürü sanıyordu sanırım ve ne demişti o?

AYRI EVE ÇIKMAK MI?

Sıç.

Kapı çaldığında Emir ayağa fırladı. "Ben bakarım." İçerden ne yazık ki çok iyi tanıdığım bir ses gelince bildiğim tüm duaları okumaya başladım. Bugün bir kaza bela çıkmasa iyiydi.

"Abi. Ben geldim." Biliyorum Allah'ın belası.

"Ev dingonun ahırına döndü Aden. Bunlar kim?" Adamcığız haklı bir sitemde bulunduğunda gözlerimi kapattım ve derin bir nefes verdim.

"Görümcesiyim." Şimdi sıçtık! Her gelen bok atıyordu. Bir sonraki sıvıyordu.

Babası ayağa fırladı.

"Aden ne diyor bunlar?!"

Babası Aden'e dönmüşken, bende çaresiz Emir'e 'kurtar bizi' bakışları attım. O da eliyle orası bende' işareti veriyordu.

"İsmini bilmediğim babacığım, Aden hamile o kadar üstüne gitmeyelim lütfen."

OHA OHA OHA O H A!

"Baba yemin ederim yok öyle bir şey." deyip ayağa fırladığında babası Emir'e ölümcül bir bakış attı.

"Anladım, ben seni çok boşlamışım." diyerek evden çıkıp gittiğinde Aden sıkıntıdan başını ovuşturmaya başladı. Ben de sinirle Emir'in yakasına yapıştım. "Lan yavşak neden adama yalan söylüyorsun?!"

"Amaç adamı evden göndermek değil miydi?"

(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽ˊ)σ(σˋ▽

Ertesi gün Emir bize gelmişti. Biraz LOL oynayıp yorulduğumuzda yediğı kısırları boşaltmak için tuvalete gitti. Masanın üzerine bıraktığı telefona ardı ardına bildirimler gelince telefon karıştırmaya huyumdan bir kez daha nefret ettim. Yoksa Emir benden başka arkadaş mı bulmuştu? Telefon şifresini elbetteki biliyordum.

Semra'm: Ya aşkım

Semra'm: Abime ne zaman söyleyeceksin

Emir: söyleyeceğim balbokum

Semra'm: Abinden korkuyorum demiyor da.

Emir:Kızım abin tek yumruğuma bakar da şimdi kardeşim sayılır,vurmak istemem ehehehe.

Semra'm: Abim senden korkar mı?

Emir:Ne sandın? Şimdi izin alamazsak kızardım ,hırpalardım yaniğ.

Semra'm: Bahsettiğin kişinin abim olduğuna emin misin?

Emir:Tabii o da yumuşak kalbimin altından nasıl bir badboy olduğunu bilir.

Semra'm:Seni seviyorum.

Emir:Ben de.

(⊙_⊙)(⊙_⊙)(⊙_⊙)(⊙_⊙)(⊙_⊙)

Emir hepten boka battı diyenler?

Aden'in babası gg diyenler?

Hadi eyw.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin