Medya:Aden
Bu bölüm nays olur inş.
ITHAF Nazl_yazr01
Bu bölüm çoooooooooook yorum istiyorum.
Hadi okuyun qertenqelelerim.
\( ̄<  ̄)>\( ̄<  ̄)>\( ̄<  ̄)>
Ne demek Aden'in doğum günü?
Doğum günü Aden'in ne demek?
Doğum günü Aden'in demek ne?
Aden'in ne demek doğum günü?
www.sevgiliyehediyeler.com
Hadi be Google Amca. Bana yol göster.
*Çikolata ve ayı.
Aden'im yırtıp atardı herhalde.
*Sarılın.
Bunu normal zamanda da yapabilirdim.
*Kıyafetler
Anonimimin dolabını gördükten sonra yer olacağını sanmıyorum. Zaten onun zevkini anlamak mümkün değildi. Bir gün hoodie ve şort giyerken diğer gün elbise giyebiliyordu.
*Sizin için özel olan bir şey.
Sanırım bulmuştum.
***
Her şey hazır Aden'imin gelmesini bekliyordum. Hediyemi vermek için sabırsızlanıyordum. Ve beğeneceğine arizona kertenkelelerinin varolduğu kadar emindim. Bunun için elbette Emir ve Semra'dan yardım almıştım. Onlar her ne kadar dörtlü kutlamak istese de ikimize ait bir an olmasını istiyordum.
Kapıyı açtığında ben de son mumu yaktım. Anahtarını anahtarlığa astı
"Hay ananı-" Kapı açıktı ve komşular yanlış anlayabilirdi. Elimi ağzına kapattığımda rahatladı.
"Kutlayacağını bilmiyordum." deyip boynuma sarıldığında ellerimi beline sardım. Elindeki poşetleri yere bıraktığında ondan ayrıldım ve masayı gösterdim. Masayı tabii ki Emir hazırlamıştı ve her türlü abur cubur bulunuyordu. Hamburgerleri de o söylemişti ve en azından bir işe yaramıştı.
(^3^)(^3^)(^3^)(^3^)(^3^)(^3^)(^
"Evet aç bakalım." dedim kutuyu ona uzatarak. Elimdeki kırmızı kutuya baktı. Kenarlarında hava alması için boşluk vardı. Görünce şaşıracağından emindim. Aynı zamanda beğeneceğini de biliyordum.
"Bu kurdeleyi senin yapman imkansız.Semra yapmıştır." dediğinde onu onayladım. Bunu anlamak pek zor değildi. El becerim hiç yoktu. Yavaşça kutuyu açtığında anında bana baktı.
"Sarp bu dünyadaki en güzel hediye. Teşekkür ederim gerizekalı!"(Yeni kertenkelemiz Ajdar)
"Ya bunun adı Ajdar olsun." dediğinde güldüm. Bence kertenkele almak hiçkimsenin aklına gelemezdi ve bu bizi farklı kılıyordu, ikimize özel, bizde anlamı olan bir hediyeydi ve Aden'in ona çok iyi bakacaktı, emindim.
"Normalde çiftler köpek alır ve ona isim koyar. Sanki kendi çocukları gibi.Bizimki kertenkele lan!" diye devam etti. Haklıydı.
"Ee kötü mü oldu?" diye sordum.
"Hayır anormal olduğumuzu söyledim. Ama mükemmel bir anormal çiftiz." Işte şimdi daha haklıydı.
"Ee öpücüğünü alırım o zaman."
"Alırsın." Sonunda #sarpanonimiopemedi sona eriyordu.
Yaklaşmaya başlamıştım.Artık ne bölecek biri vardı ne de bir etken. Emirle Semranın olmadığına emin oldum.
Derken etraf karanlığa bölündü. Elektrik!
╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯╰_╯
Bölümü beğenenler?
Ailemizin yeni üyesi Ajdar'ı sevenler?
Zavallı Sarp diyenler?
Hadi eyw.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM
HumorMIZAHTA 1 Ergenlik kitabımdır. __Tüm hakları kertenkele dünyasında saklıdır. ******************** Sarp kişisi sizi engelledi. A: Sarp,yiğidim,nerdesin? (15:47) Mesajınız gönderilemedi. A: Açaydım gollarımı işletmedim diyeydim.(15:47) Mesajınız gönd...