4.6

20K 1.3K 504
                                    


Medya yok.

Ithaf: UlkuJR aybukeyuksel105

Hadi okuyun eheheh.

\(< )>( '_')\(< )>ψ(')ψ

EmirVarol adlı kanaldan 'Sevgilime Ayrılma Şakası! (GERÇEKTEN AYRILIYORDUK)'

"Emir inanmıyorum sana ya!" diyerek omzuna vurdu Semra. Emir bir kanal açmaya karar vermişti. İlk videosu Ajdar'la Sarp'ların Ev Turu videosuydu. 2+1 evin neresini gezmişti anlamamıştım ama kanal işi iyice kötüye gidiyordu. Semra böyle giderse ondan ayrılabilirdi.

"Kanalım için lazımdı balbokum." deyip yanağından makas aldı Emir. Sarpla beni Emirle Semra'nın yerine koyamazdım herhalde. Biz daha odunduk sanki. Aslında Semra da odundu. Sadece Emir onun dediklerine kulağını kapatmayı çok iyi biliyordu.

"Emir! Az daha s#kiyordum belanı! Böyle şaka mı olur lan!?" diye kızdı Sarpaşkım. Ah minik kertenkelem, o kadar haklı ki.

Emir'in ise bilgisayarda ilgilendiği farklı bir şey vardı sanırım. "Oha! Yenge, Adem kankam kanala abone oldu!" diye konuştu heyecanla.

"Ulan benim babam seninle kurduğu muhabbetin %1'ini benimle yapmamıştır!" diye yakındım. Sarp ise yanımda onaylamaz bakışlar atıyordu. "Üzgünüm Aden'im benim ailemi ele geçirdiği gibi seninkini de geçirecek."dedi. Babam gerçekten Emir'in videolarını izliyor muydu? En başında babam rahatsız da son zamanlarda Emir'e gerçekten alışmıştı. Hatta Emir olmasaydı Sarpla beni ayırmaya bile çalışabilirdi. Ona karşı özel duyguları vardı.

"Yenge ben size yemeğe kalsam. Ne yemek var?" dedi heyecanla. Emir gerçekten bizimle kalmayı çok seviyordu ve bu Sarp'ı delirtiyordu. Emirle Ajdar muhalefet oluşturmuş, ne zaman Sarpla başbaşa olsak ortamın içine ediyordu. Ajdar, Sarp'ı sevmediği için burada kalmaya izin almadı daha kolay oluyordu. Ajdar'a vakit ayıramadığım zamanlarda onunla çok iyi ilgileniyordu. Sarp ise Ajdar'ı aldığına pişman olmuş gibiydi. Bazen bizimle uyuduğu için Sarp onu yataktan kovup küçük piç diyordu. Sonra ben de üzülüp tekrar yatağa alıyordum. O da gözünden kan fışkırtıyordu.

"Ay yemek varsa bende sizde kalayım bu akşam!" dedi Semra. Sarp gözlerini devirdi. Evde kalabalık olmasından nefret ediyordu.

"Lan! Neyse sakinim..."diye mırıldanmaya başladı kendi kendine Sarp.

"Hadi bana acımıyorsun. Şu minnak, zavallı, evde şiddete maruz kalan, küçük Ajdar'a acı be zalım Sarp!" dedi iki eliyle tuttuğu Ajdar'ı bize doğru sallayarak.

"Emir anan baban yok mu kardeşim?" diye sorduğunda Emir omuz silkti. Emir'in annesi geçen gün Sarp'a uzun bir teşekkür mesajı atmıştı, Emir'i evden uzak tuttuğumuz için.

"Var da ne gerek var şimdi eve gitmeye? Bir dakika bir dakika! Yenge! Yoksa sen beni istemiyor musun? Tövbeler olsun." diye korkulu gözlerle bakmaya başladı Emir. Semra bunlara gülerken ben tam cevap verecektim ki Sarp sabır dileme işlemini bitirip cevap verdi.

"Lan puşt! İstemiyoruz işte! Kıt herif! İs-te-mi-yo-ruz!" dedi senini yükselerek.

"Madem bu kadar ısrar ettin, balbokum bugün burada kalalım."dedi Emir. Bu çocuk fazlasıyla pozitifti ve negatif olan her şeye kulağı kapalıydı!

Emirle Sarp atışırlarken Semra bana 'içeri gelsene bir' bakışları atıyordu. Ben de ona 'anladım karşim geliyorum' bakışları attım. Bu bakışları nasıl attığımızı bilemiyordum.

Ayağa kalkarak "Siz kavga ede durun bende Türk kahvesiz kahve yapayım, hadi Semra!"dedim.

\( ̄<  ̄)>╮(╯▽╰)╭\( ̄<  ̄)>ψ(`∇')ψ

"Noldu kız?" diye sordum tek kaşımı havaya kaldırarak. Evet bunu yapabiliyorum. Odanın kapısını kapattım. "Çok tepki gösterme ama abim duyacak!" dedi fısıldar gibi. Ben neye fazla tepki vermiştim ki şu zamana kadar?

"Aşkolsun Semra ben ne zaman çok tepki gösterdim bir şeye? Neyse anlat..."dedim onun ses tonunda.

"Ay utandım şimdi."

"Anlat be!" dedim. Heyecanlanmıştım.

"Emir beni öptü!" dediğinde çığlık attım. Semra da bana ölümcül bakışlar atıyordu. Elini ağzıma koydu sustuğumda çekti. Odada birkaç kere zıpladım. Asıl şaşırdığım Emir'in duygusal anlamda bir şeyler hissedebilmesi ve romantik aktivitelerde bulunabilmesiydi. Semra da buma şaşırmış olmalıydı.

"Bir şey mi oldu Aden'im?" diye bağırdı Sarp içeriden.

"Yok yok. Birden Semra ciğerimi söktü!"

"He tamam o zaman." dediğinde ben hâlâ olayın şokundaydım ama aynı zamanda Semra adına sevinmiştim. Emir'in gay olmadığından emin olmuştu. "Allah'tan fazla tepki verme dedim Aden."dedi kızarak.

"Vay Emir vay! Ben şimdi seni tehdit etmez miyim?"diye mırıldandım.

"Ya söylediğime pişman etmesene." dedi sitemli şekilde. Omuz silktim.

"Gülme komşuna gelir başına Semra Hanım. Sarpla bana az çektirmediniz siz! Emir'in bir sonraki videosu 'SEVGILIMI ÖPTÜM (KAYINKANKADAN DAYAK CEZALI)' olmalı bence." dedim ve göz kırptım.

\( ̄<  ̄)>( '_ゝ')(///▽///)ψ(`∇')ψ('・_・')

"Yenge bana bir yastık yorgan versen mi?" dedi Emir. Sarpta Emir'i yollayamayacağını anlamış sessizce köşesine çekilmişti. Merak etme Sarpaşkım kurtaracağım seni!

Sarp'ın rahatsız olduğu konu Emir'in burada kalması değil de benimle uyuyamamaktı. Benimle uyursa Semra Emirle uyuyacaktı. İkilemde kalmıştı zavallı.

"Emir gelsene sen bir ben sana yastık vereyim." dedim kaşlarımı imayla kaldırarak.

O da başını sallayıp peşimden geldi.

"Efendim yenge?" dedi. Kahretsin! Yaşasın kötülük!

"Semra'yı öptüğünü biliyorum." dediğimde kuvvetli bir hasiktir çekmişti.

"Sarp biliyor mu?" diye sordu korkulu gözlerle. Korkuyorsan niye öpüyorsun gerizekalı? "Sarp'a söylemeyeceğim ama bir şartım var!" dedim. Söylememi bekler gibi başını salladı.
"Bugün bizde kalmayacaksın!"dedim işaret parmağımı ona doğrultarak.

"Yenge sen fena bir şeysin!" dedi gözlerini inanamaz gibi büyülterek.

"Kısasa kısas Emir Bey. Kötü kadın kahkahası atardım da Sarp duyacak."dedim gülerek.

"Püü yengelik bitmiş!"
\( ̄<  ̄)>ヽ(`Д')ノ(*'>д<)ψ(`∇')ψ\( ̄<  ̄)>

Bölümü beğenenler?

Vay Emir vay diyenler?

Best couple ;

Emir/Semra?

Sarp/Aden?

Bir sonraki bölüm 4sene sonrası olacak. Bir 10 bölüm de oradan yazacağım.

Hadi eyw.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin