Multi: Emir Varol
Bazı şeyleri açığa kavuşturduk bu bölüm.
IthafAtesliunicorn yasmocuk2705
ω⊙⊙ω⊙¤ω⊙ω⊙®⊙®⊙®⊙
"Anonim.Anonime aşık oldum.Sen anonimin" derken söylediklerini algılayamıyordum. Anonim sadece birkaç metre uzağımdaydı ve ben onun olduğunu bile bilmiyordum. Belki de Tolga ile dalga geçmeye gitseydik onu görebilirdim.
Gerçekten iğrenç bir durumdu ne yapacağını bilmemek. Bu yüzden bir an olsun istediğim gibi davranmak istedim ama, bilmiyordum işte. Tolga mı anonim mü deseler kesinlikle Tolga'yı seçerdim. O benim arkadaşımdı sonuçta, anonimse sadece biri işte.
Masadan bir hışımla kalktım. Sinirlenmiştim çünkü benden bir şey saklanmasından nefret ederdim.
"O kız anonim miydi? Yanında olan?" dedim nefes nefese. Kafedeki insanların bakışlarını umursamıyordum. Başıyla onayladı.
"Evet. Sana kendini tanıtmayan anonim, benimle buluştu."dedi ve tebessüm etti. Neden gülüyordu, benimle alay mı ediyordu?
Sandalyenin arkasında asılı olan ceketimi aldım. Kafeden çıkmak için havalı duruşumu sergilemeye çalışsam da yerdeki çıkık ahşapa takılan ayağım resmen rezillikti. Allah'ım iki dakika moda sok, ne olur ya!
***
Benim kendisi hakkında tek kelime dahi bilmediğim anonim, bugün yalnızca 2 metre uzağımdaydı. Ve benim eski arkadaşım benim anonimime aşıktı.
Sarp kişisi engeli kaldırdı.
H:Sarp sonunda açtın
H:İyi misin?
H:Ne yapıyorsun?
H:Şu Tolga olayını duymuşsun...
H aranıyor...
"Aa-h neden aradın ki şimdi?" Sesi oldukça boğuk geliyordu. Havlu numarası yapacağını tahmin etmiştim zaten.
"Demek havlu. Gerçi kendi sesinle konuşacağını düşünmemiştim."
"Aslında havlu değil,aceleyle ağzıma yorgan soktum."
Güldüm. Tamam azıcık moralin düzelmişti ama kesinlikle DAHA ÖNEMLİ KONULAR VARDI.
"Tolga eski sevgilin mi?" diye sordum sonunda. Gün boyunca bu konu başımın etini yemişti diyebilirdim. Sonuç olarak arkadaşımın eski sevgilisiyle konuşmaya devam edemezdim. Belki de Tolga ile arkadaş bile değildik artık. Öyle olsa bile bu onun seçimiydi.
"Tabii ki hayır. Sadece eskiden arkadaştık, takılıyorduk falan." deyip öksürmeye başladığında güldüm. "Pardon yorgan boğazıma kaçtı."
"Anladım... Çok mu yakındınız." Sorduğum soruları umarım onu kıskandığım için sorduğumu düşünmezdi.
"Evet. O benim tek yakınımdı."
"Yaa. Tek yakının..." Kelimeleri bastırarak konuşuyordum. Anlamış olacaktı ki kıkırdadı. Ama yorgan sayesinde kusmuk gibiydi.
"Sonra seni gördüm ve dedim ki, aman boşver bu daha yakışıklı Tolga'dan." Kaşlarımı çattım.
"Lan! Beni tipim için sevmiyorsun değil mi?"
"Benimle konuşurken espri anlama kapasiten düşüyor. Ben sana aşık olduğumda seni görmemiştim bile."
"Nasıl yani?" diye sordum.
"Metrodaydık. Sen hatırlamazsın.Sonra birden başım dönmeye başladı. Bayılmışım. Sen kucağına alıp hırkanı vermişsin. Gözümü açtığımda yalnızca sırtını gördüm ve 'iyi misin?' diyen seni duydum. Hayatımda duyduğum en güzel ses tonuydu." Dedikleriyle donup kalmıştım.Mutlu olmuştum.Ve birazcık kalbim hızlanmıştı.Kendine gel lan Sarp.
"Ve o hırkayı saklıyorum.""Az çok hatırlıyorum. Ama çok uzun zaman oldu. Yüzünü hatırlamam mümkün değil"
"Biliyorum, sorun değil. Alzheimer kaşar seni." dediğinde güldüm.
"Buluşma tarihimizi erkene çekmek gerek sana sormak istediğim şeyler var." dediğimde mırıldandı hoşnutsuzca. "Bana bir keresinde laf arasında açıldığını söylemiştin. Ama bana açılan kızları hatırlarım. Anlat."
"Ups... Anlatamam. Gerçekten çok utanç verici bi andı. Yer yarılsa da içine girsem dedim. Aslında yüzüne karşı söylemeye yüzüm yoktu sen de pek hoşlanmazsın diye düşündüm. Tolga yardım etmek istedi. Benden bahsetmesi için onu yolladım."
Ne?!
"Anonim kapatmalıyım tamam mı, hadi eyvallah koçum."
"Semra ben çıkıyorum." Semra kız kardeşimdi. Dışarı çıkarken ondan izin almam gerektiğini düşünüyordu. Kapıyı geri girememem için üst kilidini de kapatıyordu.
"Emir abiciğimle mi buluşacaksın?"
"Bana bak kızım.Emir şu an efendi gibi kısırını yiyordur.Bulaşma şuna."
"Tamam ya.Nereye gideceksin?" diye sorduğunda göz devirdim.
"Sana ne kızım." Biraz düşünecektim. Hatırlamam gereken şeyler vardı.
"Iyi gidebilirsin" dedi ve odasına gitti.Allah'ım sabır ver bugün sağlı sollu geçiriyorlar.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Bir banka oturup hatırlamaya başladım. Gerçekten inanamıyordum. Daha dün aramız ne kadar iyiydi. Durup dururken ne yapıyordu?
1 yıl önce (Spor Salonu )
Tolga Okul:Spor salonuna iki dakika gelir misin kardeşim?
Siz:Bekle geliyorum.
Tolga bizim sınıftaydı. Çok konuşmuyorduk ama arkadaştık. Tatlı bir arkadaşı vardı. Ne kadar numarasını almaya çalışsam da alamamıştım. Ve tabii Tolgayla konuşacağımız şeyin az çok beni sıkacağını tahmin ediyordum. Adımlarımı hızlandırıp spor salonuna geldim.O da ellerini pantolonun cebine koymuş beni bekliyordu.
"Ne konuşacağımızı tahmin etmişsindir." Daha önce bahsettiği şu sıkıcı mevzu olmalıydı. Kız kardeşi benden hoşlanıyordu ve kendimden küçük biriyle çıkmayacağımı bilmesine rağmen ısrar ediyordu. O da bu duruma sıcak bakmıyordu, biliyordum.
"Evet. Acele at. Takımdan bekliyorlar." deyip saatime baktım.
O da bir süre kapıya bakı ve derin nefes verdi. "Hikaye senden çok hoşlanıyor biliyorsun."
Alayla güldüm.
"Sen de onun hislerine nazik bir şekilde yanıt veremeyeceğimi söylediğimi biliyorsun?"
Hatırla Sarp götünü yiyeyim aşkım hatırla ya.
Tamam, olayı hatırlamıştım. O olaydan sonra zaten Tolga ile samimi olmuştuk. Sınıflar her sene karma dağıtıldığı için tanıdık bir yüzdü benim için. Ama emin olduğum şey o gün konuştuğumuz şey Tolga'nın kız kardeşiydi, anonim değildi. Yapboz parçalarını birleştirmeye çalışıyordum. Nasıl bir lise dramasına düşmüştüm ben böyle? Sakin bir şekilde okula gidip gelmek tek isteğimdi oysa.
**
Şrfsz tolga bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM
HumorMIZAHTA 1 Ergenlik kitabımdır. __Tüm hakları kertenkele dünyasında saklıdır. ******************** Sarp kişisi sizi engelledi. A: Sarp,yiğidim,nerdesin? (15:47) Mesajınız gönderilemedi. A: Açaydım gollarımı işletmedim diyeydim.(15:47) Mesajınız gönd...