1.8

42.6K 2.8K 999
                                    

Multiğ : Eski sevgilimin yeni sevgilisini görünce ben

Bu bölümü heyecanlı yazmaya çalıştım ama olmadıkb LFĞSPDĞALŞD

+&+&+&+&+&+&+&+&+&+

Ders bittikten sonra bıkkınlıkla kitabımı çantama koydum. Yine Pakize Hoca'nın dersiydi ve din dersi neden haftada 5 saat olurdu anlamıyordum. Tek tesellim hocanın adının Pakize olması olabilirdi. Kapıdan bana koşarak gelen Emir'i görmemeye çalışarak, sıranın altına girebilirdim ama çok geçti.

"Lan yavşak.Arkamdan konuşmuşsun."

"Ne demişim Emir?" dedim bıkkınlıkla nefes vererek.

"Emir adamdır demişsin.Ne adamlığımı gördün mal?!" dedi gözlerini kısarak.Sonra devam etti.

"Oğlum ya anonimi kafaya taktın biliyorum ama o hazır hissettiğinde sana anlatır. Neyse sana dedikodu anlatayım. Bu Tolga bu gün gizli bir randevu ayarladı." dedi sırama oturarak.

Tolga mı? O yanımda değil miydi lan?!" dedim ve yanıma baktım. Dersin yarısında uyuyakalmıştım gece de Fortnite oynadığım için pek uyuyamamıştım. Tolgayı fark edememişim. "Tolga mı randevu ayarladı? Ayarladıysa da bize ne?" diye sordum.

"Takip edeceğiz." dediğinde sesli bir şekilde güldüm ve ensesine vurdum. "Geri zekalı."

"Oğlum sana garip gelebilir ama çok değişikti. Telefonu bir gizlemeler, terslemeler falan. Benim babamın kredi kartı şifresi bile sizde var yani bizim ne gizlimiz saklımız var ki." Gerçekten öyleydi Emir sıçtığı boku bile anlatırdı.

Aslında Tolga ile uğraşmayı seviyordum ve Emirle de eğlenceli olurdu.

"Kim olduğunu bulamadın mı?" diye sordum. Çünkü şu ana kadar yanında bir kız görmemiştik. Hatta bir ara gerçekten benden hoşlandığına inanıyordum. Emir çok kıskanmıştı.

"Valla bilmiyorum. Ben seni Tolga'yla bir oluşum içinde sanıyordum." dediğinde ensesine yine bir şaplak attım.

"Boş yapma. Kalk gidelim."

§€¥£€^}|¥§€§£|€§€|§¥§€§¥§€

"Burası mı?" dediğimde başıyla onayladı.

Biz ise kafeye girmiş gözlerimizle etrafı tarıyorduk. O ise arka taraflarda,gözlerden uzak bir masada mavi kapüşonu kafasına geçirmiş bir kızla konuşuyordu.Kızın saçlarının kumral olduğunu kapüşondan sarkan saçlarından anlayabiliyordum. Emir telefonunu çıkardı ve yavaşça fotoğraf çekmek için doğru açıyı ayarladı. Aniden patlayan flaşla birlikte telefonu hızla elinden kaptım. O da gülmemek için kendini sıktı. "Hass..."

Tolga kollarını birbirine bağlamış yüzünde tebessümle kıza bakıyordu. Kızın yüzünü tersimize geldiği için göremiyorduk. Tolga'nın piç gülüşünü nerede görsem tanırdım.
Hızlı adımlarla onları görebileceğimiz tek masaya geçtik. Kızın yüzünü göremiyorduk ve bu Emir'in oldukça sinirini bozmuş görünüyordu. Onları en rahat görebileceği açıdaydı. Ben ise görmek için kafamı çevirmek zorunda kalıyordum.

"Ne konuşuyor oğlum bunlar?" dedim Emir'e eğilerek.

"Anlasam 'yenge' deyip kızın elini öpeceğim."

Derken konuşmamızı bölen garson oldu.

"Ne alırdınız?"

"Dedikodu." dedi sırıtarak Emir.Bu gerizekalı ne yapıyordu?

"Anlamadım efendim." dedi. Emirde zengin, milyoner gibi alayla güldü. Hemen havaya bürünmüştü ama ne yapacağı hakkında bir fikrim yoktu.'Yaklaş' dedi işaret parmağıyla.

"Diyorum ki. Sen genç adamsın.Al şu 1 doları lazım olur. Anladın sen." dedi ve zavallı garsonu yolladı. Arkamızdan çok küfür ettiğine emindim.

"Oğlum ne yapıyorsun sen!" diye tısladım.

"Her zaman yapmak istemiştim kanka ya.40 yılda bir takibe geldik. Ekşın fekşın olsun." Diye konuşurken hiç istemediğimiz bir şey olmuştu.

"Ooo birileri çok mu meraklıymış."

©®©®©®©®©®©®©®©©

"Ben söylemiştim Sarp'a gitmeyelim diye.Dinlemedi beni." dediğinde Tolga gülüp geçiyordu.Gözleri benim üstümdeydi. Ve anlayamadığım bir durgunluk vardı.

"Neyse annem gün yapacakmış biraz kısır yiyeceğim.Görüşürüz."dedi ve masadan kalktı Emir.

Geri zekalının aklına uyup takip ettiğim için her şeyi haketmiştim.

Bizse Tolga'yla bakışıyorduk tam 1 dakikadır. Aramızda görünmeyen şimşekler var gibiydi. O sevdiğim bir arkadaşımdı ama şu zamanlar bana neden mesafeli olduğunu anlamak zordu.

"Anlat artık." dediğimde sandalyesinde doğruldu.

"Aşık oldum. Hem de çok." Lise aşklarına inanmıyordum, basit geliyordu. Genel olarak okulumuzdaki basit ilişki döngüsünden dolayı olmalıydı. Ben sadece dış görünüşüne bakar hoşlanırdım, ötesi olmazdı. "Aslında aşıktım hep.Ama olaylar karıştı." dediğinde başımla onayladım. Ama biz arkadaştık. Neden bana söylememişti?

"Bizim gizlimiz saklımız yok Tolga. Neden söylemedin? Kimi seviyorsun?"

Alayla güldü ve kelimeyi bastırarak konuştu.

"Anonim.Anonime aşık oldum.Senin anonimine..."

©®©®©®©®©®©®©®©

Bölüm nasıldı?

Son cümle nasıldı?

Emir'i sevdiniz mi?

Sarp' ın tepkisi ne olacak?

Tolga'ya gıcık oldunuz mu?

Bay bayyy.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin