3.8

28K 1.8K 656
                                    

Medya: Sarp

21K <3

Bugün hiç keyfim yok yavv

(*'>д<)(*'>д<)(*'>д<)(*'>д<)

Pakize Hoca!

"Ay bana Emir evladımızın helvasını yiyeceğiz dediniz ben de insaf edip geldim, hani Emir yaşıyor işte." Cidden Pakize Hoca'yı evime mi çağırmışlardı?!

"Ay hocişkom iyi ki geldiniz, gelmeseydiniz gerçekten helvam yenecekti.

"Ama olur mu böyle evladım kandırdınız beni. Ben iyi niyetimin kurbanı oldum da geldim buraya. Yazıklar olsun size. Bunun hesabını öbür dünyada vereceksiniz. Sözlü notunuzdan bir bir düşeceğim."

-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||-_-||

"Oğlum kalk misafir gelecek bugün ortalık batmış." dediğinde mırıldandım. Misafirlerden nefret ediyordum. Özellikle de yaşlı akrabalarımdan. Akrabalarını seven var mıydı cidden.

"Anne yine kim gelecek ya?!"

"Çemkirme anneye insan sevgilisini böyle mi karşılar?" diye bir ses duyduğumda yataktan fırladım.

"Aden mi gelecek? Nerede?Ne zaman? Daha önce söylesene anne almaya giderdim." dediğimde göz devirdi ve elindeki toz bezini kafama fırlattı.

"Yeni nesil ne kadar rahat! Biz yapsak babamız ağzımıza vileda sokmuştu."

=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-O=-

Şu an 4 arizona kertenkelesinin göç öncesi kapışmalarına bakıyordum. Size bir durum değerlendirmesi yapayım.

*Çocukluk arkadaşım gelmişti, kendisini uzun yıllardır hatırlamıyor, görmüyordum. Hakkında tek bildiğim vitrinimizde fotoğrafının olmasıydı.

*Emir kısır yerken mal mal gülüyordu.

*Aden'in kısırını sessiz yemesi diğer kertenkeleleri korkutuyordu.

*Ve durum benim çok uzaklara göç edeceğimi gösteriyordu.

"Maşallah çok yakışıklı olmuş görmeyeli." dedi adını bilmediğim teyze.

Emir başıyla onayladı ve koca bir kepçe daha kısır aldı. Annem artık ona kepçe vermişti kaşığın yetmediğini anladığı için. "Ovot ovot çok yokoşoklo oldo moşolloh oyno bon."

"Kardeşin görmeyeli ne kadar büyümüş ya, bizimle yaşıt gibi." diyen Hale'ye baktım. Aden'e samimi bir şekilde gülümsedi. Aden de bana bakıp bir şey dememi istercesine gözleirni büyüttü.

"Koz orkodoşo." dedi ağzındaki kısırla Emir. Konuş Emir!

"Sevgilin olduğunu bilmiyordum Sarp." Yani sonuç olarak aynı mahallede yaşamamıza rağmen yaklaşık 10 senedir hiç görüşmemiştik. Bilmemen normal değil mi?

"Doho kosor koldo mo?" Emir son kepçesini de aldıktan sonra annemin onaylamasıyla mutfağa gidip kendine kısır doldurmak için harekete geçti. Ben bizim mutfakta buzdolabının yerini her seferinde unutuyordum ama Emir evdeki her şeyin yerini biliyordu.

"Nedense bir soğukluk girdi ya. Ne güzel küçükken sen bize gelirdin, biz size gelirdik." Aden en sonunda ayağa kalktı.

"Ben kahveleri yapayım o zaman." dediğinde annem de ayağa kalktı. Aden umarım kahvenin ne demek olduğunu biliyordu.

"Sen hangi okulda okuyorsun oğlum?" Hale'nin annesinin sorduğu soruya cevap verdim.

"Yeşilköy Anadolu'da." Bu ve bunun gibi birçok sıkıcı konu hakkında bilgi verdiğimde kahvelerin bir an önce gelmesi için dua ettim. O sırada Emir de geldi dolu tabağıyla.

Aden içerden elinde tepsiyle geldiğinde yüzüne hain bir gülümseme yerleştirdi. Annem ondan önce berjere oturdu. Sırasıyla Hale'ye ve Emir'e kahve vermesi gerekirken Emir'e daha önce vermişti.

Sıra Hale'ye geldiğinde tepsiyi çevirdi "Mavi olan senin." dedi.
"Niye hepsi aynı değil mi?" diyerek aldı kahveyi.

"Benimki şekersiz." dedi 4 şeker atan anonimim. Az kolpacı değildi ,kim bilir nasıl kertenkele çorbası yapmıştı.

"Bu kahveye ne koydun böyle." dedi yüzünü buruşturarak. Bir iki kez öksürdü ve peçeteyle ağzını sildi. Annem kaşlarını çatı.

"Ayıp oluyor ama o kahveyi Meral Teyze yaptı." dediğinde Hale'nin rengi yavaştan mor rengini alıyordu.

Ben ise telefonuma bakıyordum.

A: -Mission Completed-

A: (╯▽╰)

Sarp:Fennasın başa belllasın quarşm.

A: Eyw quarşm.

(๑・v・๑)(๑・v・๑)(๑・v・๑)

Emir: Abinin amk balbokum. Elbette izin verecek!

Sarp: Dikkat et doğru kişiye yazmış olasın.

Emir: Hassiktir kayınkanka.

Sarp: Yarın okul var Emir.

Sarp: Kafanı sıraya sürteceğim.

Emir: Beni affet Sarpaşqm.

Emir: Kayınkankaların en gevşeği.

Sarp: Emir sana telefondan uçarım !

Emir: Ay fail vermişim.

Emir: Utandm ayol.

Sarp: Senin ağzına sıçmamam için bir şey söyle.

Emir: 1 gün sonra Aden'in doğum günü.

=-O=-O=-O=-O=-O=-O

Hadi eyw.

ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin